Author Topic: Moj MiNi  (Read 25520 times)

Allek MiNi

  • Guest
Odg: Moj MiNi
« Reply #45 on: November 02, 2009, 18:50:42 PM »
Hvala svima. . . .  :pivo:

Allek MiNi

  • Guest
Odg: Moj MiNi
« Reply #46 on: November 03, 2009, 15:15:13 PM »
ne moze da dize temperaturu ako nemas termostat... pogledaj sa zadnje strane bloka do kabine (kad gledas auto od napred sa leve strane) imas sraf za kljuc cini mi se 18, odvrni ga i vidi da li ide voda, ako ide slabo uzmi procisti kanal sa nekom zicom posto mu je tu slepo crevo


Voda ide svom brzinom i izgleda ok. . . Neznam sta bi mogalo da prestavlja problem oko temperature.Ja sumnjam na hladnjak.
Sutra cu da vidm dali je on uzrok sto dize temperaturu. . .

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: Moj MiNi
« Reply #47 on: November 04, 2009, 22:38:47 PM »
osobno bi proverio komplet sistem za hlađenje. dobro očistio hladnjak itd.....
nakon toga podešavanje paljenja, motora, itd. o tome smo na forumu več dosta čitali.
ni u kojem slučaju se ne preporučuje vožnja bez termostata. prvo treba nači uzrok grejanja. i osnovno pravilo..... neka se proveri ako sat ispravno pokazuje temperaturu!

mister x

  • Guest
Odg: Moj MiNi
« Reply #48 on: January 11, 2010, 11:34:22 AM »
da bi utvrdio sta dize temperaturu kreni nekim redom
prvo upali automobil i ostavi ga da radi neko vreme ,
nakon nekih 5 minuta pocni da meris temperaturu vode u hladnjaku ,to se radi tako sto skines cep hladnjaka i pobodes termometar u hladnjak ,
lagano prati temperaturu vode.
ako si utvrdio da temperatura vode prelazi 80 85 a nemas termostat ,gasi auto i trazi u cemu je problem.
problem moze da bude u platinama i stepenu zakrenutosti paljenja ,i tako nesto odrazava se u toku voznje i pod turazom ,
druga stvar koju treba pogledati jeste ,sa leve strane motora na;lazi se pomocni cilindar kvacila ,na njegovom zavrsetku ima sisica za ispustanje vazduha,u pravcu te sisice imas maticu koja je usrafljena u blok ,odvij tu maticu ,i obrati paznju da li izlazi voda ,ako nema vode imas problem zapusenog bloka ,i trebao bi nekom zicicom procackati da voda krene ,ako krene treba da curi u mlazu.ako nece da procuri ,jedino resenje ,motor van i busilicom probusiti .
ako je tu sve ok ,prekontrolisi protok hladnjaka ,pogledaj da ne gubis vodu ,a u krajnjem slucaju pregrevanje motora moze biti zbog dihtunga glave ,koji odrazava ,neravnomeran rad motora ,zaletanje ,i odaje osecaj da auto ponekad radi sa nekim klipom manje ,ako imas takve simtome ,mozes izmeriti i kompresiju cilindara .jer nekada hoce da probije izmedju cilindara i mesa kompresiju ,ali uzimajuci u obzir da je motor i ranije kuvao ,moguce je da je dihtung vec odavno izgoreo,ali gledajuci slike poklopca termostata ,ima sansi i da je zapusen sistem hladjenja.
srecno pa javi dokle si stigao i sta si utvrdio

Allek MiNi

  • Guest
Odg: Moj MiNi
« Reply #49 on: January 11, 2010, 20:39:56 PM »
Hvala mister x na potpunom objasnjenju. Motor pali lepo svi klipovi lepo rade 10 puta sam sipao vodu u hladnjak i prosipao i izgleda da se isprao. A sto se tice one matice na bloku onde vode izlazi svom snagom. Sada temperatura malo predje N a to je mozd posto imam metalni plopeler koji hladi hladnjak a i vecina motora1,3 ima 2 plopelera.
 :pivo:

Allek MiNi

  • Guest
Odg: Moj MiNi
« Reply #50 on: January 15, 2010, 18:13:17 PM »
neke slike...
 












Allek MiNi

  • Guest
Odg: Moj MiNi
« Reply #51 on: January 19, 2010, 21:45:38 PM »
Problem!!! Neradi mi skala od brzomera ... U cemu je problem?

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: Moj MiNi
« Reply #52 on: January 19, 2010, 21:46:48 PM »
prvo pogledaj i proveri sajlu!

Allek MiNi

  • Guest
Odg: Moj MiNi
« Reply #53 on: January 26, 2010, 19:25:16 PM »
Nasao sam karburator od 850 tj onaj mali koko ce mini da se ponasa ako ga stavim na1275 hoce le biti nekih problrma u vezi motora?

Offline miroslav_ružić

  • Aktivan
  • Posts: 373
Odg: Moj MiNi
« Reply #54 on: January 26, 2010, 19:54:54 PM »
Kao da svakodnevno trčiš,a jedeš samo smoki  :lol:

Offline Vladimir

  • Aktivan
  • Posts: 4.512
Odg: Moj MiNi
« Reply #55 on: January 26, 2010, 20:31:46 PM »
allek
svi stavljaju veci karburator na manji motor  :blush:
a ti kontra
 mali karburator na veci motor
"It's simple and amazing car" - Paddy Hopkirk

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: Moj MiNi
« Reply #56 on: January 26, 2010, 20:45:21 PM »
svaki tip motora zahteva određeni karburator i kalibraciju igle. igli ima nekoliko 100 različitih  :0_0:
igla treba biti usklađena sa veličinom motora, kompresije, bregaste, obrade glave, veličine ventila, itd, itd, itd.
svaka kemija bez rolling roada nije preporučljiva,..... i nema tog majstora koji ti može nači pravu iglu po sluhu!!!!  :thinking:
zbog toga potraži po brojevima koji imaš motor i traži približno odgovarajuču iglu sa std. karburatorom.