Mini Klub Srbije
Klub i Forum => Predstavljanje automobila članova Foruma => : nebkv March 05, 2008, 11:21:14 AM
-
Da predstavimo i minija :).Kupljen je 2004 godine u Kraljevu.Mislim da je to bio jedan od poslednjih,ako ne i poslednji mini u gradu koji je stajao na parkingu onako zapusten i bez tablica.Supruga je resila da ga kupi,a kako je meni taj auto uvek bio interesantan,i zeleo sam da ga imam,nisam imao nista protiv :).Ostavili smo poruku da smo zainteresovani,decko se nedugo zatim javio.Cena 300e.Naravno uzeli smo ga i odmah prebacili u selo
[priloženu datoteku obrisao administrator]
-
Razmisljali smo dugo sta da radimo,da li da ga registrujemo,ili radimo komplet.S obzirom da je limarija prilicno popustila,a i motor je enormno trosio ulje resili smo da ga radimo
[priloženu datoteku obrisao administrator]
-
zanimljiv mini :)
vidim da je pao napred tako da imaj u vidu da ces morati da podizes prednji trap. kakve su ti gume? motor?
-
aha, pisali smo u isto vreme
pa za motor... 100% su otisle uljne karike, jel menja rezim rada kad stisnes kvacilo? ako ne menja dovoljno ce mu biti samo osvezavanje motora, kupis nove dihtunge i nema da te boli glava.
-
lep auto :good:
samo hrabro, nemoj da odustajes :punk:
-
Koliko se secam motor je sasvim ok radio,jedino sto je nenormalno trosio ulje,i dimio kao cira :)Za sada sam se fokusirao na skoljku,ali vec polako razmisljam i o motoru.Osvezavanje ce svakako biti radjeno,ako zatreba i nesto vise :rolleyes:
-
jel ima neko tu da prodaje delove ???
jesi zainteresovan da budes clan kluba?
-
Gume smo nabavili dve nove danlop 145,kao i cetiri polovne sa sve felnama firestone,ali ako nove su takodje 145 s obzirom da je supruga resila da ide na standardne felne.Inace na njemu su bile stare Tigrove :).Kada su trapovi u pitanju,sve je to dosta zaribalo od stajanja.Kada sam zavrsio limariju skoljke,uspeo sam ih malo razraditi za probu,i onako bez motora je delovao ok.U svakom slucaju rasturam i prednji i zadnji most i radicu ih komplet.Zadnji je vec u radu.Ovde u kv za nove delove nema nikoga,ja jedino znam to sto ima u Beogradu,a imam i vezu u inostranstvu,i vec sam narucio nesto od delova koji su tamo povoljniji nego ovde(ne svi naravno).Jos je rano za klub,ali u principu zasto da ne,konsultovacu lepsu polovinu :srce:
-
a kod koga u beogradu? auto kosa?
-
zasto rano za klub? dobrodosao si, a mozes i da se ovajdis za kontakte i popuste za delove itd...
-
lep mini nema sta :good:
a to sto trosi ulje ,druze ,moj je trosio ulja ko i goriva, sve sam se nadao da su vodjice ili gumice ventila i sve sam izmenjao ali nije imalo vajde
ide kao lud ali dimi ko furgon, i tako da su mu crkle karike i nema mu spasa dok se generalna ne uradi
sada sam dobio na koriscenje 850 od nese i baneta tako da se vozikam dok ne uradim moj :rolleyes:
ako ti nije frka ajde napisi koje si delove porucio iz inostransva i cene , da uporedimo sa nasim izvorima rezervnih delova :)
-
Da mislim da je to,radnja u bloku 70.Takodje smo kontaktirali i jednu radnju takodje u Novom Beogradu,ali mislim da je sada zatvorena,delove salje samo pouzecem.Za klub sam mislio onako rano vise iz razloga jos uvek nemanja auta za skupove.Potrudicu se da pronadjem spisak negde sam ga zagubio.Eto znam da sam narucio na primer one osovinice sa iglicastim lezajevima zadnjeg trapa i tamo su(australija)za oba tocka otprilike koliko su mi ovde trazili po tocku,50e.U sustini sve cene su ovde na sajtu www.classicmotoring.net.au
Kada je motor u pitanju kao sto rekoste verovatno su od stajanja spekle karike,ali videcu blize kada rasturim motor,ono sto mora radice se.
-
znam da je tamo jeftinije i da jedino se isplati ako nekog imas a taj ti donese i neplatis carninu ni postarinu
probao sam sve zive kombinacije narucivanja delova, i uvek te ispadne duplo vise od cene koju nadjes preko
npr. vlada gt je platio retrovizore u engleskoj 40-50e(mozda i jeftinije, nisam siguran tacno) par a sve ukupno ga je izaslo 100e i to decko radi u DHLu
mislim da se lezajevi mogu naci ovde za jeftinije od 50e
to i hocemo da cilj kluba bude da sto lakse i jeftinije dodjemo do kvalitetnih delova za nase ljubimce, kao i usluga
a skupovi ce doci sami po sebi kad makine budu spremne :good:
-
slazem se! :good:
-
Potpuno si u pravu.Kada su u pitanju troskovi transporta srecom me nista ne kosta,jedina mana je ta sto na delove moram dosta dugo da cekam jer putuju brodom,sve drugacije bi bilo dosta brze,ali neisplativo.Inace prilikom rada na limariji podovi,donje i gornje sajtne kao i poprecni tunel su pravljeni,dok sam u Golasu nabavio desno krilo,desni A panel,desni ugao sofersajbne i zadnji donji vezni lim.Inace je ta desna strana bila problematicna,jer je imao havariju koja je lose odradjena(vidi se na prvoj fotografiji po obesenom faru :( ),pa je tako vozen,i dosta je istrulelo,posebno stubic vrata.Srecom prijatelj je imao polovan unutrasnji stubic u ok stanju,pa mi je bilo relativno lako da taj deo odradim
-
Nesto me zeza nece da primi fotografije,probacu jos nesto,pa ako zabrljam slobodno brisite.Nego skoro mi je jedan prijatelj rekao kako nedaleko od starog merkatora neki tip ima gomilu minija :hid_crazy:.Neko sa foruma ili...
-
to je majstor djura, nisu to njegovi miniji nego od ljudi koji rade minije kod njega ili nesto zapne oko delova pa bogamiznaju da stoje i po 2 godine
a sto jeste da stvarno ima puno auta, otprilike 5 minija i 2-3 austina, inace covek treba da seli odatle tako da ce te minije najverovatnije uzeti vlasnici :)
-
Pozdrav,zemljace! :good: :good: :good:
Da nije taj Mini stajao kod Velike Pijace?
Iz kod dela Kraljeva si?Ja isto sredjujem Minija,polako ali sigurno.
Imam radionicu u Zici,u kojoj ga sredjujem.Ako ti zatreba neka pomoc,javi se.
S obzirom da smo u istom gradu,mogli bismo da razmenimo iskustva.
Ako si raspolozen,javi se na 064-22-15-296.Milan.
-
U pravu si,tamo gde je nekada bio otpad,tada i policija(mozda su i sada,ne znam).Stanujem u "Turistu",a sve ove aute drzim i radim u selu u Katrzi(izmedju Tavnika i Mrcajevaca).Cucemo se u svakom slucaju.Pozdrav
-
sta bi sa krilom? si uspeo da sredis?
-
Da,gotovo je sa limarijom(sem vrata gepeka).Na miniju je u potpunosti odozdo nabacen prajmer,i ofarban je u boju karoserije.Kasnije cu videti koji vid zastite da nabacim odozdo.Trenutno je u fazi pripreme za farbanje koja podrazumeva struganje sumnjivih mesta ispod slojeva stare farbe,ciscenje eventualne korozije i nabacivanje prajmera.Tek kada se to odradi sledi klasicna priprema gitovanje i sve sto ide uz to.Ubacicu uskoro jos po neku fotku :)
-
extra... jedva cekam da vidim kako malisha izgleda
a sta je sa gepekom???
-
Treba da okrpim poklopac-vrata gepeka u dnu,ali nikako da dobijem volju :rolleyes:.U Kovinu kod Gojka sam kupio jedna za koja sam smatrao da ne treba da se rade,ali kada sam kuci sastrugao git,shvatio sam da su ista kao i ova koja su bila na miniju.Inace Gojko ima jedna vrata gepeka za MK1 mislim,info cisto ako nekome trebaju :)
-
ja sam od njega uzeo crnog gt-a, ukrasnu masku i jos par delova... matori je prevarant samo takav
-
bane ajde da broj od gojka pa da vidim ako ima
hvala unapred
-
nemam na zalost... iscimaj bogija, on je uzeo minija od njega, pa pretpostavljam da ima i broj :wink:
-
064 319 28 13 Gojko Kovin
HVALA!!!!!
-
hvala presednice
danke danke :mks:
-
A ima li neko broj onog čiče galvanizera što je bio na minijadi? Po priči je radio ispravnim postupkom,prvo bakar itd... Poneo bih mu nešto da odradi.