Mini Klub Srbije
kafana "Kod natrulog Minija" => Razne diskusije => : Aman September 11, 2009, 22:46:55 PM
-
Sta je ovo i koji je to karburator? kaze covek da je to cooper s karburator...
(http://img34.imageshack.us/img34/2889/30203825.jpg) (http://www.postimage.org/)
-
mislim da jeste
to je ono sto je bila tema je zajeb ustelovati da rade kako treba, a kod nas niko nema takav karburator
koliko trazi para
-
Ne , to nije minijev twin karburator, a HS2 twin postoje i to 2 para koliko ja znam, i bas ne mislim da ih je tesko ustelovati,
samo je potrebno da su oba " zdravo" sredjena .
-
(http://img15.imageshack.us/img15/7858/48507967.jpg) (http://www.postimage.org/)
(http://img195.imageshack.us/img195/4196/19353427.jpg) (http://www.postimage.org/)
-
ovi su na mini sparesu i mini sportu
(http://minispares.com/images/products/600/C-AUD641.jpg)
(http://minispares.com/images/products/350/FZX3052.jpg)
lici na ovo sa minisporta sa naslovom mini injection Spi and Mpi
(http://www.minisport.com/acatalog/MS2953.jpg)
-
Jel si probao da li pasuju?Vrlo je moguce da su odgovarajuci posto sam jednom prilikom pricao sa ortakovim caletom koji je imao takve ili bar slicne karburatire koji su pasovali sraf na sraf ali ne i po velicini pa su jednim delom ulazili u kabinu koja je samo zbog njih bila prepravljena.Jeste da je on to budzio pre dvadesetag godina ali to su sad sitnice:)
-
u prvu je gemini, tek sada od drugih slika sam skontao da nije minijev, cantre su mu je mnogo plitke
-
Ja sam video kod Gorana(majstora) na Autokomandi dupli karburator koji je on spremao za jednog crvenog Minija.Verovatno on zna da li je to taj.
-
heheheh gresite svi :wink:
ovo je twin karburator mini strombergs, evo linka
http://www.oldclassiccar.co.uk/stromberg_cd.htm
bio je aktuelan 60in godina i davao jako dobre performanse motoru.
gregore, brutalac ocekujem odgovor :blush:
-
losa fotka i slabo se vidi karburator,ali bi reko da si naleteo na meckin 124 , 1,8 l,par karburatora,jer visina potseca na triumfove karburatore,ali nisu,jer po obliku i visini i polozaju kacenja na usisnu granu su mladji od 80tih godina...
-
A po cemu liči na w124? I ne ide 1.8 u 124,samo u w201 (190)
-
mercedes 124,ugao polozaja karburatora,i polozaj rupa za srafove,visina poklopca klipa karburatora.
gde je lonce karburatora<nema ga>
-
Ma daj Aco,liči li ti nešto ovako primitivno na mercedes iz '85? Dobro ih poznajem,ovo šanse nema da je to. Karburator sa šiberom nisam nikad ni video na automobilu,to je nešto jako staro.
-
delimicno si u pravu,i ja sam se iznenadio kada sam video koji su karburatori u pitanju,a isao sam na oglas da bi ga mozda kupio.
jos nesto,onaj,,nosac,,karburatora sa fotke nisam video na nijednom englezu,a mnogo sam i video i vozio...
-
a sta kaze te na link koji je nasao aman, imas li aco komentar za to, da li je ili nije
-
heheheh gresite svi :wink:
ovo je twin karburator mini strombergs, evo linka
http://www.oldclassiccar.co.uk/stromberg_cd.htm
bio je aktuelan 60in godina i davao jako dobre performanse motoru.
gregore, brutalac ocekujem odgovor :blush:
:good:
Ali ih je dosta tesko uskladiti bez Rolling roada...
-
Pricao sam sa likom koji je pakovao i webere i stronberge i delorte i sve je sam stelovao.Pre 20g nije bilo rollin road-a a funkcionisalo je:)
-
ljudiako mislite da vam treba majstor za karburator evo preporuke
okretnica trole 28,na zvezdari,covek je stari minijevac,a za delove dali ih ima ne garantujem moram da proverim,pa cu okaciti i broj telefona...
-
heheheh gresite svi :wink:
ovo je twin karburator mini strombergs, evo linka
http://www.oldclassiccar.co.uk/stromberg_cd.htm
bio je aktuelan 60in godina i davao jako dobre performanse motoru.
gregore, brutalac ocekujem odgovor :blush:
:good:
Ali ih je dosta tesko uskladiti bez Rolling roada...
sta je rolling road? neko stelovanje?
-
Verovatno ovako nesto
(http://img15.imageshack.us/img15/1152/76172390.jpg) (http://www.postimage.org/)
-
u prvu je gemini, tek sada od drugih slika sam skontao da nije minijev, cantre su mu je mnogo plitke
Ja sam video kod Gorana(majstora) na Autokomandi dupli karburator koji je on spremao za jednog crvenog Minija.Verovatno on zna da li je to taj.
gemni jeste Goran :)
(verujem da mi nece zameriti sto otkrivam ovu "tajnu" jer je on vec otkrio ovde (http://forum.miniclubserbia.rs/index.php/topic,1393.msg12238.html#msg12238))
-
neznam kako mi je ova tema promakla.
karburatori su stromberger. S model ih nikada nije imao - tvornički.
simpatično jednostavni karburatori, koji rade na principu membrane. vozilo ih je dosta GB automobila... i čak druge ne GB marke. mislim, da ček austin 1300 GT je imao stromberge originalno.
-
deki 100% si upravu
ja sam danas morao da odem kod gorana i te karburatore sam drzao u ruci
novi sa sve celofanom na njma
a sto se tice goranove mini radionice
ostao sam bez daha
9 minija ,u razlicitom stanju,na jednom mestu
a najvecu impresiju naravno napravili su sivi blizanci
GT IZGLEDA KAO NA SLICI-neverovato ali vrhunski
-
moyda vam pomogne i ovo uputstvo
http://www.classicmini.gr/forum/download/Tuning_SU_Carbs.pdf
http://www.classicmini.gr/forum/download/SUbooklet2.pdf
-
Goranova mala radionica je nesto sto bi svako sa foruma trebao da vidi!Vladimire video si!Ranije sam bio vise puta i kada odem razgledao bi po ceo dan,a on je ljudina i voli da prica o Miniju,nije od onih sto jedva cekaju da mu se skines s vrata.
Taj twin karburator je bio namenjen za crvenog,o sivom GT u da ne pricamo,pa onda plavi 2000.godiste,ako vam nesto treba u vezi Minija bar jednom otidjite do njega,ako nista drugo bar da vidite sta covek radi.Bilo bi lepo da objavi na forumu slike!Predlozi mu Vladimire,ako budes opet isao do njega.Jel zavrsio GT a?Kako mu idu radovi?
-
SU Carbs Connection, HIF type. http://www.calverst.com/articles/Fu-SU_Carbs-Connection.htm
Although there are a number of different versions of the HIF type carb, they all essentially share the same type of connection layout. The diagram below depicts the most common type - the connections can be on either the right hand side (as illustrated below) or the left hand side. Some have the connections shared on either side. Whichever, the port functions are the same.
It isn't essential the crankcase breather pipe be connected - you really don't want that choking crap from the crankcase spoiling your nice, fresh, fuel-rich incoming mixture - but it's obviously essential to block the port off if you don't. A blob of RTV Silicone is sufficient in most cases.
To adjuster mixture - screw the adjuster in to richen, out to weaken. There may be a 'anti-tampering' cap in there on some carbs - just hook it out.
On some HIF carbs - predominantly used on later Ital (Marina) and Maestro A+ low compression engines - there can be a black hose looped from a port on top of the carb to manifold flange to the float chamber breather/overflow port. This is a leaning-out device for when running at cruising speed on small throttle openings. This needs removing before it's really useful on tuned Minis. Just block the flange-mounted port off, and breath the float chamber to atmosphere as normal.
Unlike the H and HS type carbs, the choke circuit is controlled internally by a special port controlled by a tapered spindle - so there's no messing about with choke linkages needed. Simply connect the cable up.
The standard Mini mechanical fuel pump is more than enough to feed the 1.75" HIF carb up to about 115-120bhp. Outputs higher than this that are to be used at maximum power/rpm for any length of time, it's advisable to think about fitting an electrical pump to ensure constant delivery at max power/high engine speeds. Required pressure is 2.7-3.0psi with a flow-rate in the order of 15-18 gallons per hour. And unless the car is being driven flat out all the time - a pressure regulator is highly advisable to avoid rough-running at idle (caused by over-rich mixture as the carb is shaken about) and flow valve seat damage.
Using pumps that produce higher pressures and flow-rates than this are purely over-kill and will make a regulator an absolute necessity. Get a good quality one as it'll be earning it's living!
Click image to enlarge