Mini Klub Srbije
Klub i Forum => Predstavljanje automobila članova Foruma => Topic started by: ivan on May 19, 2009, 12:16:23 PM
-
da li neko u Srbiji ima minija koji je napravljen u IMV-u, a da je u dobrom stanju?
-
mislim da sam gajudinu dao broj od decka(jos u januaru mesecu) koji mi je rekao da ima takvog minija ali da je tada bio u fayi pripreme!!!
-
večina minija iz početka 70 tih je došlo preko IMV. obično je imao ogromne prednje žmigavce. ali nijedan model se nije u potpunosti proizvodio u IMV. njega su samo delomično složili.... npr. maske, branike itd......
samo austin 1300 i kombiji itd, kasnije R4 su se slagali na liniji.
-
koja je razlika između IMV i engleza?
Ima jedan Mini u Makarskoj s većim pridnjim žmigavcima, da to nije imv?
-
zapravo nema neke razlike osim tih žmigavaca za naše tržište. barem ja neznam. ali pitat ču uskoro ljude iz kluba IMV ako znaju nešta o tome.
-
moj mini ima velike zmigavce za razliku od drugih
-
Mi smo na nasem Miniju 1000 zatekli ove nosace migavaca.Stakla su bila od fice :)
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_DSC00311.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=DSC00311.jpg)
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_DSC00312.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=DSC00312.jpg)
Ja kontam da su to ovi migavci
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/F1010024.jpg)
Najcesce ih vidjam na Minijima mk3.Relativno su cesti,a opet deluju koliko toliko skladno da bi bili neka budzotina vlasnika.iz tog razloga mislim da su fabricki,tj.za nase trziste ili vec sta.Bas bih voleo znati koji je razlog ugradnje ovih :thinking:
-
Ti migavci se pojave tu i tamo. Ima ih Vladimir na svom autu.
-
covek sa grckog sajta me ubedjuje da su to engleski migavci i da neme nikakve veye sa IMV
-
koliko se secam ti su migavci bili nekada davno na minimok-u,pa se verovatno neko od nasih dosetio da ih nakaci ybog promene izgleda,a isti i slicni su upotrebljavani na lend rover-u
-
pogledaj film ,,bogovi su pali na teme,,-1-videces istu osnovu
-
ti žmigavci- veliki su se koristili i na drugim engleskim vozilima,.... poput morgana itd..... i oni su lucasovi, tako da to nisu proizvod IMV.
zašto su tako veliki.... navodno zbog tadašnjeg zakona u YU koji je procenio da originalni niso dovoljno OK.
kada sretnem ljude iz IMV (napravili su čak i svoj klub) pitat ču ih oko tih pojedinosti... pa javim.
-
Kao sto Gregor rece Lukasovi su.Ovi nosaci koje sam fotografisao su uredno obelezeni firmom Lukas i ostalim podacima sa unutrasnje strane(utisnuto u lim)
-
evo 1 imv-a iz famozne koka-kola nagradne igre iz 1971.malo je prasnjav, al se vidi kakvi su zmigavci
(http://img24.imageshack.us/img24/5005/29420869.th.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=Pq1tjVMi)
-
To su isti ti veliki migavci.
Sta je sa ovim autom?
-
imas li vise informacija o ovom autu
-
covek sa grckog sajta me ubedjuje da su to engleski migavci i da neme nikakve veye sa IMV
ima indicija da ste u pravu
(http://i636.photobucket.com/albums/uu88/divacm/345636979_64056b32b2_o.jpg)
-
Migavci su svakako engleski,kao sto je vec receno radio ih je Lukas.Pitanje je zasto su oni isli kada su u upotrebi bili svima poznati "mali".Ja ne verujem da je to neko prelazno resenje izmedju "malih" i onih malo vecih kod kojih se staklo srafi spolja,vec je u pitanju zahtev trzista ili nesto slicno,tj.isli su uporedo sa "malim" migavcima ali ne masovno.Pretpostavka
-
70g landrover je nosio takve migavce,naravno sa belim,zutim i crvenim bojama,u zavisnosti od namene svetla.nisam siguran,ali bi trebalo da ima u landroverovoj prodavnici da se kupe i sada...
-
u saobracajnoj pise imv austin, na autu je sve original pa i zmigavci jer auto je kupljen nov 71 i nije lupan. To je jedan od 10 iz koka kola nagradne igre, moj stari ga je otkupio od dobitnika i posle mesec dana ga je preuzeo u Zemunu u koka kola fabrici.
-
zar nije isla prica da je mini diskvalifikovan iz neke trke jos davnih godina zbog nekih svetala/migavaca jer su bili previse mali pa su ovi napravili vece?
-
zar nije isla prica da je mini diskvalifikovan iz neke trke jos davnih godina zbog nekih svetala/migavaca jer su bili previse mali pa su ovi napravili vece?
heheheeheheheee imam TRKACI mini
-
Pozdrav svima!
moj prvi post....
Moj je Austin Mini 1000 Salon Lux
Kupljen 1971 u Novom Mestu
Imam original racun i spisak dodatne opreme... :)
-
Pozdrav svima!
moj prvi post....
Moj je Austin Mini 1000 Salon Lux
Kupljen 1971 u Novom Mestu
Imam original racun i spisak dodatne opreme... :)
:uraa:
molim te postavi nam slike da bi smo mogli uociti razlike
-
gde si ti do sada ,polomismo se da nadjemo minija iz imv
super :good:
-
Posto vec neko vreme stoji u dvoristu (od kad mi se sin rodio) i ceka da ja nadjem vremena za sredjivanje, nemam bas nekih novijih slika a stare treba da iskopam. evo jedne interesantne...
(http://img197.imageshack.us/img197/9942/70602366.jpg) (http://www.postimage.org/)
-
video sam več, da miniji vuku prikolicu ali nikada tako ogromnu! dobri su ti IMV miniji :wink: :hid_crazy: :thinking:
-
suuuuper :good:
-
Citam ove Australijske Mini magazine,u svakom broju obrade istoriju po nekog modela radjenog kod njih.U zadnjem broju je bio Mini Van.Neke zvanicne dokumentacije nema ni kod njih preterano.Tekst se svodi na istrazivanje privatnih kolekcija,uporedjivanja brojeva sasija i indentifikacijskih plocica,secanja tada zaposlenih,cesljanja foto arhiva,kao i novinskih arhiva tog doba...
Cisto sumnjam da nekadasnji IMV ima neku bazu podataka u kojoj se moze saznati koliko je preko njih uvezeno Minija,koji modeli,od kada do kada itd(takodje i za Austin 1300 koji je tu i sklapan).Ova tema je savrsena prilika da prikupimo sva saznanja na jednom mestu.Razgovori sa nekadasnjim radnicima,listanje auto magazina s kraja 60tih i 70tih,fotografije...Mozda i napravimo neku pricu o Miniju na ovim prostorima,barem onim novim uvezenim preko IMV-a u to vreme.Naravno pojedini primerci su verovatno stizali i kao polovni putem nasih gastarbajtera
-
točnih baza nikako nema vezano za IMV.
preciznih podataka nema ni za GB minije, jer poznato je, da ni austin ni morris nema točan podatak koliko minija su imali na svojim tvorničkim parkiralištima. interesantno je slušati komentare nekada odgovornih za brojke proizvedenih minija, jer sve je bilo od oka.
-
Da se vratimo opet malo na migavce.Koliko sam ja video u semama instalacije postoji varijanta gde su zajedno migavac i pozicija u kucistu migavca,i samo migavac.Mislim da je ta varijanta samo migavac slucaj kod ovih velikih.U toj varijanti pozicija ide u far.Mozda je to neki propis,zahtev trzista
E sad ne znam kako to ide sa ovim klasicnim migavcima iz 60tih i s pocetka 70tih.Da li je kod njih ta varijanta pozicija i migavac u jednom(duplo vlakno)?
U toj varijanti onda bi sociva farova bila bez rupe za pozicionu(tako je kod Austina),sad opet nije mi jasno ako je socivo migavca zuto onda i pozicija zizi zuckasto :thinking:
-
Razmisljao sam gde ove fotke da ubacim(brosure,istorija minija itd.)ali eto nekako mi najprikladnije ovde
U pitanju su knjizice koje su isle uz Minije nabavljene preko IMV-a.Ove konkretno su iz 1971 pa pretpostavljam da su isle uz neki IMV Mini
(http://s9.postimage.org/ps7aq4qff/IMG_1874.jpg) (http://postimage.org/image/ps7aq4qff/)
(http://s7.postimage.org/fcxkn05mv/IMG_1875.jpg) (http://postimage.org/image/fcxkn05mv/)
(http://s8.postimage.org/n4xgqhxa9/IMG_1876.jpg) (http://postimage.org/image/n4xgqhxa9/)
Ova desno(ili u sredini kako god)je naravno na srpskohrvatskom :)
-
originalno uputstvo za minija na kraju ima redosled voznje autobusa :lol: :lol: :lol:
-
Inace na naslov teme se moze odgovoriti i tako da je vrlo verovatno da ne kazem sigurno da onaj ko ima Mini 1000,sa prvim datumom registracije iz godine 1970,1971,1972 svakako ima IMV Mini
Jos ako mu je prva boja bila zuta,bela ili crvena gotovo da nema sumnje
Nas IMV zuco 1000 je prvi put registrovan septembra 1971 u Krusevcu :)
-
izvini ali mislim daje imv sklapao samo austine a ne minije
-
izvini ali mislim daje imv sklapao samo austine a ne minije
Početkom 1967. godine, zastupanje BMH-ovih (Britiš Motor Holding) maraka Ostin i Moris preuzima Industrija motornih vozil iz Novog Mesta, koja je zapala u situaciju da traži novog licencnog partnera, jer je dotadašnji, nemački DKW, kratko vreme pre toga obustavio proizvodnju. IMV se odlučuje za proizvodnju “minijevog” većeg brata, ostina “1300”, koja se od septembra 1969. odvijala na nivou CKD montaže (Completely Nock Down – kompletno rastavljenih) vozila. Njemu se u martu 1970. pridružio i model “maksi”, koji se sastavljao na nivou MKD (Minimaly Knock Down – minimalno rastavljen) montaže. Dalje proširenje ponude je izvršeno u septembru iste godine i to sa modelom IMV-mini “1000”, isključivo u standardnoj opremi, takođe sastavljanim na nivou MKD montaže. Ponuda boja je bila ograničena na tri: crvenu, belu i narandžastu.
-
Upravo tako
Nedavno je u Mini Magazinu bila prica o sklapanju u Jugoslaviji pa ako neko ima sken neka okaci ovde
Ja sam imao u planu ali mi skener nesto ne radi :thinking:
-
Proradio :)
(http://s28.postimg.org/72zyz8tl5/IMG.jpg) (http://postimg.org/image/72zyz8tl5/)
(http://s8.postimg.org/gl00ewd8h/IMG_0001.jpg) (http://postimg.org/image/gl00ewd8h/)
(http://s21.postimg.org/tyf1nees3/IMG_0002.jpg) (http://postimg.org/image/tyf1nees3/)
(http://s9.postimg.org/400wxbh1n/IMG_0003.jpg) (http://postimg.org/image/400wxbh1n/)
-
Muzejska zbirka IMV-a
http://www.imvklub.si/muzejska-zbirka/#prettyPhoto
Dva su mi detalja zapala za oko
Prvi je da nema Minija u postavci :blink:
Druga je u vezi izlozenog Austina.Mislim da je izlozen Mk2 ali ima neobicnu masku
Maska a samim tim i vezni lim je oblikom Mk1 dok je unutrasnjost maske u stilu Austin Mk2 i to kasnija verzija(rana je bila u wavy stilu)
-
Na tu temu imam na zalihi dosta fotografija iz IMV muzeja. vodio sam tamo i Jeffa pre nekoliko godina. nadam se da če biti vremena da okačim slike svih pomenutih detalja.
-
Sjajno :good:
Prvo sam mislio da je u postavci Mk1,pa sam kasnije posumnjao videvsi neke druge fotke
Onda sam obratio paznju na masku i zakljucio da takvu bar ja nikada nisam video na Mk1
Inace moram da se ispravim,wavy maska na Mk2 nije bila rana vec je isla na Austin 1100 Mk2
-
da, radi se o MK1 Austinu. na žalost to u muzeju baš neznaju. pokušao sam im da objasnim ali nije bilo pravo vreme za to. ipak ima auto nekih koliko se sečam neobičnih detalja. trebam da pronađem arhivu ili sledeči mini sustret da napravimo na putu kroz Novo mesto i posetimo muzej.
-
Nije losa ideja :)
Nikako nisam uspevao naci fotografiju zadnjeg dela pa nisam bio siguran da li je mk1 ili 2
Ventilirajuce felne i migavci bocni su me naveli da posumnjam da je zaista Mk1 ali opet to je lako moglo da se doda-zameni
-
Nije losa ideja :)
Nikako nisam uspevao naci fotografiju zadnjeg dela pa nisam bio siguran da li je mk1 ili 2
Ventilirajuce felne i migavci bocni su me naveli da posumnjam da je zaista Mk1 ali opet to je lako moglo da se doda-zameni
imam fotografije tog austin sa svih strana, tako da možemo da prekomentarišemo. ali jedno je sigurno, zadnji kraj i lampe su mu MK1.
na žalost sam tek sada video da nikada nisam radio reportažu o IMV i nemam još uplovdanovih fotki. evo nove motivacije da to konačno napravim.
-
Sjajno :good:
Prvom prilikom da se poseti muzej :uraa:
-
da, radi se o MK1 Austinu. na žalost to u muzeju baš neznaju. pokušao sam im da objasnim ali nije bilo pravo vreme za to. ipak ima auto nekih koliko se sečam neobičnih detalja. trebam da pronađem arhivu ili sledeči mini sustret da napravimo na putu kroz Novo mesto i posetimo muzej.
Da maska jeste iz '66, već 67' je bila bliže farovima.
-
Da 67 je bio prelaz sa mk1 na mk2
Najuocljivije spoljne razlike su oblik prednjeg veznog lima i maske kao i uvodjenje bocnih migavaca
Mk 1
(http://s22.postimg.org/kyztnlfgh/spotted06.jpg) (http://postimage.org/)
post image online (http://postimage.org/)
Mk2
(http://s15.postimg.org/exq3lwkdn/IMG_2067.jpg) (http://postimage.org/)
how do you print screen (http://postimage.org/app.php)
Zatim zadnji kraj i stop lampe
Mk1
(http://s8.postimg.org/clmz4v1qd/spotted08.jpg) (http://postimage.org/)
image ru (http://postimage.org/)
Mk2
(http://s11.postimg.org/d97xcyivn/F1030011.jpg) (http://postimage.org/)
picture upload sites (http://postimage.org/)
Nisam siguran za felne da li je prelaz sa punih na rupicasto striktno vezan za mk1 na mk2 prelaz
(http://s15.postimg.org/luy23nktn/4486915599_1570f16281_z.jpg) (http://postimage.org/)
photo upload sites (http://postimage.org/)
(http://s28.postimg.org/44yzrwze5/DSC06819.jpg) (http://postimage.org/)
image post (http://postimage.org/)
Naravno sa Mk2 takodje je uveden i motor 1275 :)
-
A sada!..... kombinacija MK1 i MK2!
To je Austin iz IMV muzeja.
Prvi kraj mu je od 1100 a zadnji od 1300?????
:thinking:
-
Ili je neka prelazna ultra retkost na kakve podatke do sada nisam naisao ili je posledica neke kombinatorike prednjeg kraja
Razlog moze biti neka stara havarija prilikom koje je ugradjen vezni lim mk1 ili je prilikom same restauracije za postavku iz nekog razloga ugradjen prednji deo mk1
Na sve to je i maska cudna
Kad smo vec kod detalja evo i razlicitih maski mk1 i mk2
Austin Mk1
(http://s21.postimg.org/ir7z3jdkn/austin.jpg) (http://postimage.org/)
photo hosting sites (http://postimage.org/)
Morris Mk1
(http://s10.postimg.org/c938zp3e1/MORRIS.jpg) (http://postimage.org/)
image hosting no register (http://postimage.org/)
-
Austin 1100 Mk2
(http://s23.postimg.org/j1z0ie4yz/AUSTIN_1100.jpg) (http://postimage.org/)
how to print screen on pc (http://postimage.org/app.php)
Morris 1100 Mk2
(http://s8.postimg.org/rh7d4vt39/morris_1100.jpg) (http://postimage.org/)
upload img (http://postimage.org/)
Austin 1300 Mk2
(http://s16.postimg.org/52ghlo0hx/AUSTIN_1300.jpg) (http://postimage.org/)
screenshot windows 7 (http://postimage.org/app.php)
Morris 1300 Mk2
(http://s27.postimg.org/5g77pwb6b/morris_1300.jpg) (http://postimage.org/)
screen shot on windows (http://postimage.org/app.php)
Znaci maska na ovom u muzeju je neki hibrid izmedju mk1 okvira i unutrasnjih resetki mk2 austin 1300 maske :blink:
-
evo obečane fotke Austina iz IMV:
prednji kraj MK1:
zanimljiva je maska, koja je stila od MK2 umesto MK1 "vejvi" maske. iskreno rečeno nikada je nisam pre zapazio. mada mislim da je to sredina maske od novijeg MK2 i isečena da ide u stari MK1 okvir.
(http://i1028.photobucket.com/albums/y342/gregor_tm/IMV/P1120886_zps5flvqtlp.jpg) (http://s1028.photobucket.com/user/gregor_tm/media/IMV/P1120886_zps5flvqtlp.jpg.html)
zadnji MK2:
(http://i1028.photobucket.com/albums/y342/gregor_tm/IMV/P1120843_zpsbuyz4d6k.jpg) (http://s1028.photobucket.com/user/gregor_tm/media/IMV/P1120843_zpsbuyz4d6k.jpg.html)
i još jedna slika prekrasnog Morris 1100 od Tomaža, kojeg več znate iz minijade.
(http://i807.photobucket.com/albums/yy358/jolanda_TM/gospodarsko%20razstavisce/126_zpsae7ac6e3.jpg) (http://s807.photobucket.com/user/jolanda_TM/media/gospodarsko%20razstavisce/126_zpsae7ac6e3.jpg.html)
-
Tomažov Austin prava limuzina :good:
A i muzejski primerak je jedinstven :wink:
Počeo da se radi 1966. a završen 1967. :wink: :lol:
-
A i muzejski primerak je jedinstven :wink:
Počeo da se radi 1966. a završen 1967. :wink: :lol:
:lol:
Ima jos par detalja za promeniti-ispraviti
Polozaj brisaca,parkiraju se kontra,sa vozaceve strane
Nekome je mozda bilo ovaklo logicno
Rikverc svetlo je na neobicnoj poziciji,i kada budemo u prolazu kroz muzej nosim im na poklon znak za poklopac gepeka :)
Nadam se da ako neko iz muzeja bude citao ovo da nece steci dojam kako samo zakeramo :)
Ipak im svaka cast na angazovanju.Sto nije bio slucaj sa Zastavom-Fiatom koji je vec imao kolekciju koju je samo trebalo kompletirati i izloziti pa nista od toga
Primedbe su tu samo da bi bar ovaj deo kolekcije u koji se koliko toliko razumemo bio autenticniji
-
evo obečane fotke Austina iz IMV:
prednji kraj MK1:
zanimljiva je maska, koja je stila od MK2 umesto MK1 "vejvi" maske. iskreno rečeno nikada je nisam pre zapazio.
zadnji MK2:
(http://i1028.photobucket.com/albums/y342/gregor_tm/IMV/P1120843_zpsbuyz4d6k.jpg) (http://s1028.photobucket.com/user/gregor_tm/media/IMV/P1120843_zpsbuyz4d6k.jpg.html)
I Jeff na ovoj fotografiji ima zbunjen pogled ka masci :)
-
Dve plocice od dva prvobitno orginalno bela IMV Mini 1000 1971.Deli ih samo deset brojeva izmedju :)
(https://s19.postimg.cc/pglqyhtq7/DSC06807.jpg) (https://postimg.cc/image/pglqyhtq7/)
(https://s19.postimg.cc/etrxt2dv3/IMV.jpg) (https://postimg.cc/image/etrxt2dv3/)
319461 i 319472
S obzirom da verovatno nisu svi redom isli sa trake u Engleskoj bas za nas moguce je da na ovim prostorima i nema nekog od tih deset izmedju :)
-
Jos ako tome dodam cinjenicu da je sama brojka sasije u stvari redni broj svih modela Mk3 Minija a ne samo Mini 1000 mogucnosti su jos manje :)
-
Ja moram da vidim koji je broj kod mene . Trenutno je Mini na servisu ali čim slikam javljam
-
:good:
Nedavno listam arhivu fotki Minija u racunaru i naletim na fotografiju u velikoj rezoluciji motornog prostora zelenog GT-a(Vlada gt)
Onako ovlas pogledam brojeve na plocici i zbunim se jer kako plocica mog GT-a stoji ispred mene na stolu pogledam nju i prvo sto mi je proslo kroz glavu otkud njegova plocica kod mene na stolu :blink:
Tek kada sam malo bolje pogledao fotografiju ukapiram da nam se samo zadnja cifra razlikuje,moj 1127697 a njegov 1127699,samo jedan izmedju :punk: