Mini Klub Srbije
Mini Radionica => Kvarovi, problemi i popravke => Topic started by: nikola.m on September 17, 2010, 11:40:53 AM
-
ovako..cudno ponasanje kada je motor hladan pali sa sauhom kao mina...na pola kljuca sto se kaze,
kada se ugreje,neki put pali bez problema,isto na pola kljuca,neki put mu treba sauh i dosta verglanja ili nece uopste da upali,e sada
1.stavljena je nova pumpa za gorivo pre godinu dana
2.paljenje novo tj nova je raz.ruka,kondenzator,platine ,kapa
3.karburator nije bas nov,ali je ociscen od prljavstine u plovku
4.bobina nije nova ali stavljena je polovna i ponasao se isto i sa starom
5.motor je uradjen kod Rase,tj neka vrsta skoro generalne i vuce kao blesav..
pretpostavljam da je ovo neka glupost i to zesca,ali ja ne mogu da provalim sta je,pa ako se nekom jos nesto slicno desavalo,neka gukne.. :good:
-
Karburator ti presisa.
-
vidi da li curi benzin iz cantrice dok auto radi i pogledaj koliko ti je odvrnut srafic na karburatoru (rasa ima obicaj da odvrne do kraja)
-
karburator nije idealan..cak sta vise nije nesto...ali ajde...a ovo se desava u poslednjih mesec dana..pre je sve bilo ok...tako da sam iskljucio Rasu,nije on to nista dirao...mislim cudno je sto pali super kada je hladan,a kada je ugrejan nece...znaci ne curi na dovodnom crevu izmedju plovka i karburatora...jedino na sta sumnjam da nije karburator...ali...??????... :blink:
-
moze biti i da je zapuseno crvo za odusak, meni je pravio isti problem kada sam prikljestio to crevo, sve u svemu po onome sto govoris dobija suvise goriva...
-
suvise visok nivo goriva u loncetu karburatora i preliva gorivo
-
karburator ne preliva.to bi lako resio....i vidi se...tj smrdi benzin,kada ti ode iglica ,i to je skoro zamnejeno i stavljena nova....
-
nije u pitanju iglica vec visok nivo goriva u loncetu i daje previse goriva,zato i kazem da preliva
-
pa mogu da probam da malo savijem onaj metal sto drzi plovak na dole i tako smanjim nivo goriva,ali.... :blink:
-
nemoj to raditi, nije do toga!!!!
-
ovako mozemo jos 100g,doteraj pa da presudimo
-
koje gorivo sipas zadnjih mesec dana?
-
na jugopetrolu,kao zadnjih 5-6 godina...uglavnom i sporadicno na ostalim pumpama...
-
na jugopetrolu,kao zadnjih 5-6 godina...uglavnom i sporadicno na ostalim pumpama...
uspevas da nadjes super?
nema supera vec zadnjih mesec dana zato te pitam!!!
mozda ti sipaju bezolovni :blink:
-
pa nema veze ako je bezolovni :laughing:
-
vozio sam ja minija i na obicni 82 oktana i palio je extra pogotovo kada je vruc,a ovo je bas cudno obicno se ovakvi kavarovi manifestuju kada je otisal pumpa za gorivo ili bobina...ali pumpa je nova,jedino ako je fals,a bobina se stavila druga...videcu mozda uzmem novu bobinu i probam tako...
-
broj oktana u olovnom i bezolovnom benzinu je isti, olovo sluzi (kod starijih masina) za podmazivanje siceva ventila, opet ako se sipa bezolovni nema nikakve razlike u radu motora, cak po meni je i bolje bezolovni sipati, i ja ga uvek sipam, zato sto je cistiji...
-
nije bobina no diferencijal....manjina... :laughing:.... :lol:.....
-
miljenko bobina matere mi...........gledajte od cetvrte minute pa nadalje :laughing: :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=56EqfkB0S_M
-
za sve one koji koriste bezolovni!!!
http://www.youtube.com/watch?v=4TshFWSsrn8
-
sta je ovo sunce ti zarko.... :blink:
ali kako zemljak vozi :pray:
-
cool :laughing: ovo iz 1000-ke motor? :laughing:
-
ja mislim da je budzeni special ....ali na bezolovni... :laughing:..... :lol:........... :punk:....
-
e nikola tebi tu nesto nije uredu
vreme je za majstora!!!! :blush:
-
pa ja sam valjda neki majstor.... :lol:....... :0_0:....... :blink:......
-
pa ja sam valjda neki majstor.... :lol:....... :0_0:....... :blink:......
pardon
sta je danas svima?????????
-
sve sto si naveo kao problem,je zbog viska goriva i manjka vazduha koji tece u makinu,zato nemoras da menjas bobinu niti bilo sta drugo,vec samo jedno dobro stelpvanje karburatora i bice ok...
-
za sve one koji traze olovno gorivo,jutros sam ga sipao na jugopetrolu bez problema...imaju ga non-stop,jedino ove nove pumpe tipa omv i slicni ga nemaju..probacu da nastelujem karburator,tj da smanjim dotok goriva pa da vidim....sta ce se desiti...mada moze da bude da pali bez problema i onda odjednom nece....zato je meni cudno,nekada je sve ok nekada mucak...
-
dali se uspeo rešiti problem?
navodi se samo šta je novo. moje pitanje..... dali je sve naštelovano kako treba biti?
-
ovako... resio sam problem i sada mini pali kao mina..problem su bile platine koje su probile...sa tim platinama sam presao par hiljada km,nisu nove,ali sa proslim sam presao oko 20 000..samo sto sam ja zamenio ceo razvodnik jer imam jedan spakovan sa sve novim delovima..
-
super!
menjaj i kondenzator. taj je često uzrok, da odu platine.
-
ma grego zamenio sam sve i kondenzator i platine i ruku i kapu...
-
bravo! tako se radi. samo to je dobro odrađen posao. :punk:
nema zime za Nikolu!
-
ma i to sto je to sve u principu jeftino...svi ovi delovi su oko 15 e ja mislim,sada bas hocu da narucim par platina da ima za rezervu kostaju 1,84 f...pa za juga su skuplje..
-
tako je! jedan set uvek treba da bude u gapeku!
-
evo sada sam proverio set platine kondenzator,ruka i kapa za 25 D kostaju 9 F sa postarinom oko 15..... :stekaj:
-
pa ti na pocetku rece odma da je sa strujom sve ok??? :laughing:
-
pa jesam...to je sve novo...staro par meseci....komplet...platine kondenzator ruka i kapa....ali nisam ocekivao da ce platine tako brzo probiti..sa proslim platinama sam presao bas dosta kilometara...a mozda je i kondenzator bio los pa je on zeznuo platine....jer jedna strana platine je izdubila rupu u drugoj strani....
-
evo novog problema,ali bas cudnog,pre neko vece na semaforu,odjednom mini vise nije hteo da primi gas,ubacim u prvu,ali nema sanse da krene,pomislio sam klasika otisle platine,mada platine mi probijaju posle 1000-2000 km,malo cudno,ne mogu da skapiram zasto,mada je nov kondenzator I kapa I ruka,jedino je bobina od keca,ali to mi pre nije pravilo problema.Doslepovao sam auto kuci I sutra zamenio platine,stavio nove,auto je upalio ali kao da radi na dva ili cak 1,5 kipova ocaj I traktorise sto bi se reklo.znam d za takav problem moze da bude da je lose paljeje,negde vuce fals vazduh ili ne valja karburator ili je otisla glava ili neki ventl,e sada rasa e pre 5000 km mennjao glavu,I radio polu generalnu,paljeje je sada skoro novo,samo je kapa,ruka I kondenzator stari 5000 km.karburator polako pusta gorvio dole na jet-u kako ga englezi zovu,tj na onom crveno plasticnom delu na dnu karburatora,valjda cu ga zameniti uskoro komletno.I sto se tice fals vazduha u sta isto sumnjam jer imam onj creni silikon kao dihtung.
ako neko ima ideju neka prica,ima sigurno jos mnogo sitnica koje mogu da uticu ali...ove su glavne...
-
Ja nisam shvatio na kraju svega koji je problem... :thinking:
edit ;a sad sam skuzio...zamjenio si platine i auto ne radi kako bi trebao raditi...
Provjeri mozda si pretegnuo platine i saraf je blokirao da ih vakum okrece... :thinking:
-
ovako svi moji problemi koje sam imao sa kolima su nastupili od kondenzatora,tj on mi je zezao i platine kao sto je grega rekao,a i skoro da nisam mogao da upalim auto.....sada za sve sa foruma ....menjao sam kondenzatore nove koje sam kupio i sa sporta i sa spresa i ni jedan ne valja....tako moj slucaj..ne kupovati kondezatore ode njih...vec na nekom drugom mestu..
-
Vrlo cudno i skoro neverovatno, vec dugi niz godina kupujem kondenzatore kod Minispersa i nije se tako nesto desilo, za ostale ne mogu nista da tvrdim !
-
i meni je cudno,jer sam narucio komplet razvodnika(ruka,kapa,platine i kondenzator) i sa sporta i spersa i oba ne rade i meni je cudno ili sam ja bas bio baksuz...ne znam....samo tako se desilo..pa cisto da ljudi znaju,da i to moze da se desi..da ne mora da znaci ako je novo da je dobro....
-
Pa koji si stavio na kraju?
-
jesi siguran da si nastelovao to sve kako treba? malo je cudno da kad kupis novo ne radi u startu...do sad sam mislio da baksuz veci od mene ne postoji :laughing:
-
ne,ne ljudi ne razumete,meni kako su crkavale platine ja sam menjao ceo nastelovan razvodnik sa sve platinama i kondenzatorom i rukom,samo dostelujem paljenje....sto znaci svaki od ta dva kondenzatora je presao 1 -2 puta po 1500-2000 km,na kraju sam stavio stari koji sam nekada imao....i proradilo sve odmah...ima nas jos baksucica..ne brini marko,ali ja mislim da si ti na prvom mestu.... :laughing:.....sa vadjenjima motora....za prvo mesto.. :uraa:
-
da, nazalost :blush:
-
ja ne znam sta bih da sam na tvom mestu..da toliko puta otvaram motor...meni je ovaj drugar sto smo kod njega sredjivali poslednju zackoljicu merio kompresiju i na sva 4 cilindra je 13..ali ravno ni manje ni vise na svima isto...moram da pohvalim Rasu za sada je mini dobar....dobro ga je uradio....posle 6000 km predjenih.....sada jos malo pa zmena ulja i filtera...
-
hehe, imam jos zivaca za to :good:
mada sam to sad preuzeo u svoju ruku, ne prepustam takve stvari vise drugima, uz neke manje konsultacije pojedinih clanova i nece biti nikakvog problema za ovaj 1.3 sto cu uskoro predstaviti sta sam i koliko uradio!!!
-
...meni je ovaj drugar sto smo kod njega sredjivali poslednju zackoljicu merio kompresiju i na sva 4 cilindra je 13..ali ravno ni manje ni vise na svima isto...
:blink: :blink: :blink:
Kakav je to motor???
Tolike kompresije imaju injection motori...cai i nesto nize...
-
jel se ovde radi o kompresiji ili o pritisku u cilindru?
-
ako se misli na pritisak u cilindru, to ne mora nista da znaci, jer jako lako se da zavarati kada ulje dihtuje a narocito kad se zalepi oko klipa....
-
tolikoje je drugar izmerio....nisam bio prisutan,samo mi je rekao....da je toliko pisalo na meracu i da cu bili svi jednaki...i meni je amlo cudno,ali cifre ne lazu sinko...i misli se na kompresiju...
-
Goran je merio kod mene i na svim je kopresija bila 12.1 ali savrseno tacno a motor je imao oscilacije u radu i razlicito reagovao na skidanje kabla sa svecice na svakom....mini works in mysterious ways....
-
Goran je merio kod mene i na svim je kopresija bila 12.1 ali savrseno tacno a motor je imao oscilacije u radu i razlicito reagovao na skidanje kabla sa svecice na svakom....mini works in mysterious ways....
ne moz bit kompresija to :)
-
ne znam...samo znam da mi je to receno...mada je i meni bilo cudno....ali....ne znam stvarno samo kazem sta je meni receno..
-
pritisak se meri u cilindrima i on moze biti reda od 8-12 bara a kompresija je druga prica skroz, to je odnos a ne pritisak, za 1.3 on je oko 8:8 ili 10:1
-
ne znam mare veruj mi nisam bio prisutan,
meni je bilo samo bitno da nema propustanja na glavi i ventilima i da je na svim cilindrima isto...
-
ne znam mare veruj mi nisam bio prisutan,
meni je bilo samo bitno da nema propustanja na glavi i ventilima i da je na svim cilindrima isto...
opusteno, samo kazem da znas u cemu je razlika :good:
-
iskreno ds ti kazem prvi put cujem za to tvoje merenje,znam samo za kompresiju i to je to...ali covek se uci dok je ziv... :ded:...bitno mi je da cu ja z akoji dan moci da se :vozimo:...samo da odradim m oje smene i da pokupim auto....
-
iskreno ds ti kazem prvi put cujem za to tvoje merenje,znam samo za kompresiju i to je to...ali covek se uci dok je ziv... :ded:...bitno mi je da cu ja z akoji dan moci da se :vozimo:...samo da odradim m oje smene i da pokupim auto....
http://www.dodaj.rs/f/3m/wA/1EHQRX49/merenjekompresije.pdf
nadam se da ce vam posluziti
-
http://www.dodaj.rs/f/3m/wA/1EHQRX49/merenjekompresije.pdf
nadam se da ce vam posluziti
vidi se ko je student... :laughing:
Bravo Markane za link....
-
ma samo da ne zapali zito ili ne daj Boze minija.... :laughing:.... :laughing:.... :lol:...
-
COMPRESSION PRESSURE
850/1000 (inc. Clubman) (59-76) 8.3:1 cr 150 psi (10.5 kg/cm 2)
850/1000 (inc. Clubman) (76 on) 8.3:1 cr 170 psi (11.9 kg/cm2)
850/1000 (inc. Clubman) - Auto (65-74) 8.9:1 cr 160 psi (11.25 kp,/cm2)
850/1000 (inc. Clubman) - Auto (74-76) 8.3:1 cr 150 psi (10.5
850/1000 (inc. Clubman) - Auto (76 on) 8.3:1 cr 170 psi (11.9
Clubman 1100 (74 on) 8.5:1 cr 165 psi (11.6
1275 GT (69 on) 8.8:1 cr 175 psi (12.3
VALVE CLEARANCES All, inlet and exhaust 0.012 in (0.30 mm), cold
IGNITION
Spark plugs Make/type Champion N9Y*
Electrode gap 0.025 in (0.65 mm)
-
ma samo da ne zapali zito ili ne daj Boze minija.... :laughing:.... :laughing:.... :lol:...
nema potrebe za tim, nasli smo zajednicki jezik
-
Da li je neko imao prilike videti unutrasnjost motora 998 i 1100?Oba motora imaju isti promer klipa ali razlicite hodove.Zanima me u cemu je razlika kojom se dobija drugaciji hod u odnosu na 998?Ako pretpostavimo da je blok isti da li je razlika u radilici ili klipnjacama?
Takodje me zanima i da li su klipovi potpuno isti za 998 i 1100?
Hvala unapred :)
-
Da li je neko imao prilike videti unutrasnjost motora 998 i 1100?Oba motora imaju isti promer klipa ali razlicite hodove.Zanima me u cemu je razlika kojom se dobija drugaciji hod u odnosu na 998?Ako pretpostavimo da je blok isti da li je razlika u radilici ili klipnjacama?
Takodje me zanima i da li su klipovi potpuno isti za 998 i 1100?
Hvala unapred :)
samo radilica, klipnjace nemaju veze sa hodom, da ti stavis klipnjacu do po metra i od 10cm hod ce biti uvek isti :)
-
sve osim glave i radilice je isto. iskreno rečeno neznam za bregastu.
-
ja mislim da je i glava ista grego,ne znam sto bi se razlikovala....ja sam prebacivao 1000 sa 1100,zamenio sam samo radilicu i kupio nove klipove...naravno uz sve ostalo....
-
ja mislim da je i glava ista grego,ne znam sto bi se razlikovala....ja sam prebacivao 1000 sa 1100,zamenio sam samo radilicu i kupio nove klipove...naravno uz sve ostalo....
moguce da su ventili veci ili je kompresioni odnos drugaciji, svakako pase glava sa 850/1000/1100 al jedino u tome moze biti razlika...a sad nzm jel si rasklapao glavu da proveris to.....
-
glava je ista ali ventili bi trebali biti veči. neznam kako je vezano za oznaku. nikada nisam proveravao. ali mislim da bi u vizardovi glavi trebalo pisati.
-
COMPRESSION PRESSURE
850/1000 (inc. Clubman) (59-76) 8.3:1 cr 150 psi (10.5 kg/cm 2)
850/1000 (inc. Clubman) (76 on) 8.3:1 cr 170 psi (11.9 kg/cm2)
850/1000 (inc. Clubman) - Auto (65-74) 8.9:1 cr 160 psi (11.25 kp,/cm2)
850/1000 (inc. Clubman) - Auto (74-76) 8.3:1 cr 150 psi (10.5
850/1000 (inc. Clubman) - Auto (76 on) 8.3:1 cr 170 psi (11.9
Clubman 1100 (74 on) 8.5:1 cr 165 psi (11.6
1275 GT (69 on) 8.8:1 cr 175 psi (12.3
VALVE CLEARANCES All, inlet and exhaust 0.012 in (0.30 mm), cold
IGNITION
Spark plugs Make/type Champion N9Y*
Electrode gap 0.025 in (0.65 mm)
evo vidite koja je razlika u kompresiji...gotovo zanemarljiva.....tako da sumnjam da ima neke razlike u ventilima....ne znam...samo logicko razmisljanje....razlika je 0,2,sumnjam da ce neko da pravi kompletno nove proracune i izradu alata i masinerije za tako malu razliku...mislim da je i glava i ventili isti za 850/1000/1100...
-
COMPRESSION PRESSURE
850/1000 (inc. Clubman) (59-76) 8.3:1 cr 150 psi (10.5 kg/cm 2)
850/1000 (inc. Clubman) (76 on) 8.3:1 cr 170 psi (11.9 kg/cm2)
850/1000 (inc. Clubman) - Auto (65-74) 8.9:1 cr 160 psi (11.25 kp,/cm2)
850/1000 (inc. Clubman) - Auto (74-76) 8.3:1 cr 150 psi (10.5
850/1000 (inc. Clubman) - Auto (76 on) 8.3:1 cr 170 psi (11.9
Clubman 1100 (74 on) 8.5:1 cr 165 psi (11.6
1275 GT (69 on) 8.8:1 cr 175 psi (12.3
VALVE CLEARANCES All, inlet and exhaust 0.012 in (0.30 mm), cold
IGNITION
Spark plugs Make/type Champion N9Y*
Electrode gap 0.025 in (0.65 mm)
evo vidite koja je razlika u kompresiji...gotovo zanemarljiva.....tako da sumnjam da ima neke razlike u ventilima....ne znam...samo logicko razmisljanje....razlika je 0,2,sumnjam da ce neko da pravi kompletno nove proracune i izradu alata i masinerije za tako malu razliku...mislim da je i glava i ventili isti za 850/1000/1100...
ventili sam skoro 100% ubedjen da se razlikuju jer izmedju ostalog imas na spares posebno ventile za 1100, drugo kad gledas koja je kompresija moras znati i kakvi su klipovi, da li sa ravnim celom ili udubljenim, da li su karike blize ili dalje od vrha cela....a ako su ti klipovi identicni kao na 1000 onda je razlika samo u glavi....ali ako su ventili veci samo za koju desetu to nije prob nikakav, to se moze na postojecu glavu uslafovati bez neke obrade vece......
-
Sto se tice glave primetio sam da imaju razlicite oznake-kataloske brojeve.Motor 1100 koji imam nisam rasturao tako da sem toga ne znam da li ima jos kakvih razlika na i u samoj glavi.Verovatno ima s obzirom na oznake
Najvise me zanimaju sami klipovi.Narucio sam preko minisporta klipove za 998,ali kraci su od ovih starih tako da ih ne mogu ugraditi
(http://s3.postimage.org/1mc5cjgsk/IMG_1526.jpg) (http://postimage.org/image/1mc5cjgsk/)
Gledajuci sam promer klipa jos jedino 1100 nosi isti pa sam pomislio da mozda nisu poslali greskom za 1100?
-
Naravno da su greskom poslati,tek sam naknadno na kutiji video da pise 1100,taj deo bio prelepljen nekim postanskim nalepnicama :wink:
Nego danas sam imao meni neobican slucaj.Ubacio motor,vezao poluosovine,zakacio tunel sa biracom brzina ubacio u brzinu a auto ne reaguje,kotrlja se :blink:
Nista od sistema kvacila nije prikaceno,ali auto ide kao da je raskvacen
Poceo sam da sumnjam nakon sat vremena razmisljanja da nisam zaboravio lamelu da ubacim,ili jedan od dva zupcanika koji vezuju radilicu i menjac
Naravno bio sam siguran da je sve na svom mestu
Vec sam poceo da razmisljam o demontazi kad mi pade na pamet da probam da pajserom nategnem polugu kvacila.Kada sam to uradio kao da je sve leglo i auto je normalno reagovao na ubacivanje u brzine
U cemu je stos?Ispada da je nakon montaze ploce-lamele-zamajca i korpe motor ostao raskvacen?
-
pa jedino ti ostaje da nisi lepo stegao onaj sraf na zamajcu koji ga steze za radilicu...ja ne znam sta dugo moze da bude....
-
hmmmm, neznam šta bi rekao. nisam imao još takav problem.
obično je suprotno..... to znači da je kuplung stisnut i zalepi se lamela.... ali tvoj primer je potpuno suprotan.
iskreno rečeno nemam dobar osečaj. pokušaj mislima iči kroz ceo rad i popričati još sa kim koji ima iskustva sa mini kuplungom da vidiš ako si zaboravio na koji detalj. u tom slučaju bolje još jednom pregledati kuplung nego se voziti.
a možda nije ništa alarmantno.... u tom slučaju zaboravi na moj post.
-
Do sada sam dva puta sklapao lamelu-zamajac i korpu i sve je bilo ok.Sve sam to odradio i danas.Cak sam zamajac stegao na propisanu meru moment kljucem,sto ranije nisam.Jedina razlika je ta sto sam prosla dva puta imao u funkciji hidrauliku kvacila pa i da se desilo nesto slicno ne bih stigao da zapazim jer sam uvek nakon pakovanja isao da stegnem papucu da vidim kako odvaja.Sada to nisam mogao jer nisam zakacio hidrauliku.Kada sam to rucno odradio sve je postalo normalno
P.S
Sad se setih,kada sam montirao poklopac-dekli onaj sraf sa kontra maticom za stelovanje zazora poluge kvacila mi je bio maksimalno odvijen,zaboravio sam da ga privijem pre srafljenja deklija,mozda ima veze :blush:
-
naravno,hoce da zaglavi pri zavrtanju srafova dekle
-
Opet ja :)
Gledam danas nesto po ovim Minijima i Ostinima i primecujem da gotovo svaki ima sa leve strane u motorskom prostoru neki pravougaoni relej sa 4-5 izlaza za buksne.Kod zutog Minija imam i ceo splet kablova koji mi deluje fabricki,a na Ostinu koji vozim je to sve povezano na relej i pod naponom je ali nigde nije zakaceno.Gledao sam seme instalacija ali nisam primetio nista na tu foru
Kada ispitujem sa probnom lampicom jedna buksna ima stalnu struju,dok je druga aktivna samo sa kontaktom i tada ima neku pulsirajucu struju,u fazonu migavca
Jedino sto mi pada na pamet je da je to za halogene
-
sa leve strane,ili ono drugo levo kad otvoris haubu i zaviris u motor-prostor :laughing:
-
Trebao sam napisati sa suvozaceve strane u motorskom prostoru :
-
moguce da je regler za dinamu kod ostina,jedino ako je naknadno ubacen altenator pa to nije u funkciji
-
Na svim autima sa tim uredjajem su bile diname,reglere imaju svoje klasicne
Evo tog sistema skinutog sa Mini 1000
(http://s7.postimage.org/wjztdv147/IMG_1871.jpg) (http://postimage.org/image/wjztdv147/)
Slican je i na Ostinu,oblik automata,boje kablova itd
Kako su krajevi zamotani na Ostinu u klupko i bez funkcije tako su stajali i ovi na Miniju
Nacin motanja izolacione trake,boje kablova,gumene navlake preko stopica sve mi deluje kao deo,ili mozda dodatni deo fabricke instalacije.Opet mesto gde se ovi kablovi zavrsavaju negde oko sredine maske me navode da je sve ovo deo dodatne opreme vezane za halogenke
-
na mom miniju ja imam takve kablove i povezani su sa halogenkama
-
:hi:
Pozdrav svima, na sledećem linku je prikaz seta gumica za gl.koč. cilindar od .75" prečnikom cilindra, gde se navodi da ovakav set je bio samo na mini cooperu 997 i GMC modelima.Ovde mi je interesantna plastika sa povratnom bakarnom membranom i šuplja radna gumica.
Moje pitanje je ; dali ta šuplja radna gumica pripada samo uz plastični dodatak na širem delu opruge (što je meni logično) jer u mom cilindru ima dve rupe na stublini dok na ostalim od .70" koje imam ima samo jedna rupa i radna gumica punog preseka i bez plastičnog dodatka sa membranom.
Ovo pitam zbog remontovanja cilindara pa da znam sigurno de šta ide jer sam na 4. polovna cilindra primetio razne kombinacije?
http://minispares.com/Product.aspx?ty=pb&pid=32955
-
koliko ja znam..taj beli plasticni deo se nalazi u svim kocionim cilindrima i razlika izmedju kvacionog i kocionog je u tom belom plasticnom delu,e sada ja sam imao jedan cilindar koji je imao takve prstenaste gumice,tjjedna ti je glavna a druga sprecava curenje ulja i u slucaju da ova prva propadne sa njom barem mozes uz drukanje nekako da ukocis....to je koliko ja znam,sada neko me mozda i ispravi ko zna vise...ja sam taj cilindar zamenio i sada imam klasican sa jednom "U" gumicom i jednom prstenastom....i prasinarkom naravno...
-
Raspremao sam i slagao delove Minija i uz put pravio klasifikaciju.U gomili paknova za Mini nadjoh i ova tri pa me zanima da li su i ovo mozda od Minija ili neki bez veze?
(http://s17.postimage.org/c92urmt6j/DSC07593.jpg) (http://postimage.org/image/c92urmt6j/)
-
ne liče mi na minijeve.
nikada takve nisam video.
-
Hvala na odgovoru,bar da znam da ih ne cuvam.Inace su firme "Bendix"
-
(http://s17.postimage.org/c92urmt6j/DSC07593.jpg) (http://postimage.org/image/c92urmt6j/)
ove su pakne sa pertlovanom polugom za ručnu.....
-
Imam jednu letvu upravljaca sa ovim cudnim sponama
(https://s7.postimg.org/51h6bmf7v/DSC03141.jpg) (https://postimg.org/image/djqmfylqf/)imgurl (https://postimage.org/)
Pretpostavljam da je neko budzenje posto ovo prvi put vidim na Miniju ali mozda neko ima neku drugu informaciju?
-
izgleda da ta dolazi iz ST Tuning department iz Longbridga, works departmenta :vozimo:
-
opa ti ga..... :vozimo: :punk:
-
izgleda da ta dolazi iz ST Tuning department iz Longbridga, works departmenta :vozimo:
:good:
Sjajno,dobio sam smernice pa sam malo istrazivao
Ovde ima zanimljivih stvari po tom pitanju
http://mk1-performance-conversions.co.uk/special_tuning.htm
http://mk1-performance-conversions.co.uk/leyland_st.pdf
To bi trebao biti deo pod sifrom 21A 1092 adjustable tie rods(24 strana pdf-a)?
-
Ovo su tie rods
http://www.minispares.com/product/Classic/Suspension/Front/21A1091.aspx?1902&ReturnUrl=/search/classic/tie%20bar.aspx|Back%20to%20search
a ono na slici gore je spona letve volana...
Moje je misljenje da je to nekakva glupost radjena za popravak ili pripasivanje a ne sa namjerom nekog stelanja jer stelanje spone letve nema smisla, za to su tu krajnici.
Ekstremna produljivanja ili kracenja letve uzrokuju poprilicno velike probleme na ovjesu i nemaju nekog smisla
-
Danas sam odvajao letvu upravljaca za pakovanje na GT pa sam dosao do istog zakljucka kao i Brutalac :pivo:
Letva na njemu je bila od Austin 1300 modela,pa posto Austin ima vece medjosovinsko rastojanje budzili su spone da bi pasovalo na Miniju :blink:
-
Kombinujem pogonsku grupu,menjac i ostalo za GT-a pa me zanima koja je razlika ako bih na 1275 stavio zamajac od manjih motora 850-1100?
Takvu sam kombinaciju zatekao na jednom a procitao sam na par mesta na stranim forumuma da preporucuju takvo uparivanje
-
neznam dali ima razlike u težini zamajca od 998 ili GT motora. inače može da se menja ali ne i korpa. plava boja korpe je OK, naranđasta je više za tuning motore.
-
Zamajac od Austina ili Alegra je daleko tezi nego od Minija jer su vukli za sobom puno teze aute tako da te izbjegavaj (ocito su veci i tezi), a ostali 1275 zamajci su uglavnom A plus tako da su tezinom jako slicni 850, 998 ili 1100 ali na njima je verto kvacilo.
Koliko znam, bez problema se stavlja zamajac od 998 na 1275 ;)
-
Hvala na odgovorima :good:
Nisam ih merio jer nemam trenutno na cemu ali kao sto Brutalac rece zamajac od 1275 je na oko masivniji
Onda je najpametnije da ostavim zamajac koji sam zatekao a koji je prakticno isti kao kod slabijih motora
U sustini na tom GT-u je bila kombinacija orginalnog menjaca,orginalnog kucista zamajca(sa ventilacijom)ali je nakalemljen motor od Austina 1300(vidi se po bocnoj ploci ispod lanca i lancanika)i pretpostavljam da je i ovaj zamajac orginalni jer svakako nije bio onaj veliki od Austina 1300