Mini Klub Srbije

Klub i Forum => Predstavljanje automobila članova Foruma => Topic started by: Fefe on October 19, 2007, 12:53:42 PM

Title: Moj GT
Post by: Fefe on October 19, 2007, 12:53:42 PM
evo slika i mog GT-a,jos uvek nije bas kako bih zeleo da bude ali lagano se radi...

nas dvojica na uscu
(http://img525.imageshack.us/img525/4581/dsc00061tj5.th.jpg) (http://img525.imageshack.us/my.php?image=dsc00061tj5.jpg)

s guzza  ;D
(http://img507.imageshack.us/img507/7089/dsc00167uz1.th.jpg) (http://img507.imageshack.us/my.php?image=dsc00167uz1.jpg)

stara 1000 i GT
(http://img86.imageshack.us/img86/3862/dsc00185qz7.th.jpg) (http://img86.imageshack.us/my.php?image=dsc00185qz7.jpg)

abarth cromodora magnezijumska felna(jedna od 5 naravno)
(http://img87.imageshack.us/img87/8629/felna1rs2.th.jpg) (http://img87.imageshack.us/my.php?image=felna1rs2.jpg)

anfas
(http://img86.imageshack.us/img86/2804/mighty2al4.th.jpg) (http://img86.imageshack.us/my.php?image=mighty2al4.jpg)

poziranje
(http://img87.imageshack.us/img87/3324/mighty3fi3.th.jpg) (http://img87.imageshack.us/my.php?image=mighty3fi3.jpg)

sedista iz porsea 944...i naravno,obaraju se  ;D
(http://img86.imageshack.us/img86/3434/mini7gq8.th.jpg) (http://img86.imageshack.us/my.php?image=mini7gq8.jpg)

hromirane rucice
(http://img86.imageshack.us/img86/9206/mini6pc3.th.jpg) (http://img86.imageshack.us/my.php?image=mini6pc3.jpg)

toliko od mene...
Title: Re: Moj GT
Post by: BaneBRE on October 19, 2007, 13:15:57 PM
Quote
i naravno obaraju se
pitam li se zasto  ;D ;D ;D ;D

super je autance sve pohvale za trud :)


ps. aj se divimo ovih dana da pokupim onu cromodoru sto je kod tebe (polupanu)
Title: Re: Moj GT
Post by: Brutalac on October 19, 2007, 14:01:17 PM
Ovaj tvoj mi je stvarno mrak...Super mi je kombinacija boja!!!
Jel to bas GT ili je Clubman??
Title: Re: Moj GT
Post by: Fefe on October 19, 2007, 15:55:29 PM
pa vodi se kao GT ali mu je motor od austina 1300...tako da sam gledam da nadjem negde ili original ili bar od metroa...
Title: Re: Moj GT
Post by: Fefe on October 19, 2007, 15:57:11 PM
cek sad,sta ce ti kromodora???jel to bio neki dil ja tebi dam dva para felni za jedne ili sta?
Title: Re: Moj GT
Post by: BaneBRE on October 19, 2007, 16:16:45 PM
dacu ti bre kesh naravno, ja imam 3 cromodore fali mi jedna da mogu da stavim na roze kad budem sredjivao... naravno ako oces da prodas, ako neces ostaje mi samo da  :'( :'(
Title: Re: Moj GT
Post by: Fefe on October 19, 2007, 16:25:36 PM
imas 4,das meni 4-kojom racunicom tebi ostaje 3?ili su to one moje 3 koje su bile polupane? ???
Title: Re: Moj GT
Post by: BaneBRE on October 19, 2007, 16:37:58 PM
cekaj stani polako.... nisam mislio tvoju petu felnu lol

imao sam 5 cromodora, dao tebi 5, dobio 3 tvoje polupane nazad... sta je sa tvojom cetvrtom polupanom felnom?

ja imam 2 mile milja felne od 5.5 jota za napred za roze minija kog cu nekad sklopiti a posto od ove 3 polupane jedna moze za pozadi dok su ove dve bataljene bash bash pa ako imas tu cetvrtu polupanu da je uzmem pa da preberem 2 od te 4...
Title: Re: Moj GT
Post by: Fefe on October 19, 2007, 20:28:27 PM
pazi ovako,moje su dve bile dobre a dve polupane...mada je u sustini samo jedna trebala da se vari i to je ta koja je kod mene...mada,price o tim "transakcijama" cemo ostaviti kad se budemo videli  :-*
Title: Re: Moj GT
Post by: Ftaje on November 05, 2007, 23:54:35 PM
offtopic!!!!!!!!!ljudi pa imate valjda fixni ili msn!!!!!
Title: Re: Moj GT
Post by: BaneBRE on November 06, 2007, 07:12:49 AM
STFU!!!  O0 O0
Title: Re: Moj GT
Post by: Fefe on November 06, 2007, 16:14:35 PM
ajde jefto opusti se malo...idi na forum arsenal fc da vidis kako se likovi drze topicka...i dosadni su do jaja...jebes ti druzenje ako treba da se drzim dnevnog reda...zato i ne idem na kucni savet...nego,jel mozes da ubacis ono kao biiip tu gde upotrebim psovke  :-*
Title: Re: Moj GT
Post by: BaneBRE on November 06, 2007, 18:59:04 PM
ma de jos i sa tim da se cimam da ubacujem scritu.... mojne da psujes :D
Title: Odg: Moj GT
Post by: BaneBRE on April 09, 2008, 18:19:15 PM
sta se desava sa gt-om??? el zavrsio rasa s motorom?
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on April 09, 2008, 19:20:47 PM
bice valjda do prvog maja gotovo sve...treba da se radi zadnja sasija...motor ce biti bomba(ako ne explodira:))  glava od coopera,neka jaca bregasta,pumpa za ulje high preasure,2 core radiator za bolje hladjenje,intercooler,hif 44 carb, lcb izduvna,neka water heated usisna,piepercorss filter,fast road kvacilo,novi izduv,high capacity water pump i neke zajebancije za menjac...al valjda je najbitnija ta glava od coopera...
sledeceg leta garret t2 turbocharger ce leci i bice oko 120 konja...100inak na tockovima...valjda  :thinking:
Title: Odg: Moj GT
Post by: gajudin on April 09, 2008, 19:47:08 PM
sunce ti jebem zarko :0_0:
ergela boga mi
kako je krenulo trebace ti stala na hipodromu, mada sa toliko konja i njihov je kapacitet mali :laughing:
bice to jedno ludilo sastavljeno od vise ludila na jednom GTu :good:
Title: Odg: Moj GT
Post by: BaneBRE on April 09, 2008, 20:33:27 PM
lepo lepo, al voleo bih da odes na dyno kad ti zavrsi motor da vidis ti to koliko ima konja... ne budu uvek sve pretpostavke tacne.


koliko te kosta to zadovoljstvo????

a sta ti radi sa zadnjom sasijom? 
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on April 09, 2008, 20:46:20 PM
naravno...ja ocekujem za pocetak oko 80ak konjica,po nekim proracunima toliko bi trebalo da se izvuce bez turbochargera...
to zadovoljstvo ce me kostati poprilicno...oko 2 soma evra...ovo je spisak delova koji su stigli i bice montirani oko 15-og aprila.
sa zadnjom sasijom za sada nista...moze jos da se vozi ali je u perspektivi da se menja...turbocharger hybrid sa sve modifikovanom izduvnom granom da ne mora da se sece pozarni zid,sa regulatorom pritiska goriva,sa nekim jos cevima kosta oko 1000 evra...nisam bas rokfeler tako da ce to cekati sledece leto...
MANIFOLD STD BORE MILLENNIUM LCB WITH CAST FLANGES,
£ 33.58   (Taxable)

SPARK PLUG
£ 2.25   (Taxable)
 
THERMOSTAT 88 C
£ 2.59   (Taxable)
 
MANIFOLD INLET TORQUEMASTER HS4/6 HIF38/44
£ 31.00   (Taxable)
 
HS4/HIF44 MANIFOLD LESS 5-8 UNF PLUG
£ 0.00   (Taxable)
 
PLUG 5/8UNF X 5/8 SCREW INLET MANIFOLD & CYL HEAD BY PASS
£ 0.00   (Taxable)
 
CARB GASKET 1.75" EQUIV TO 88G429
£ 0.76   (Taxable)
 
LEAD SET ROVER PERFORMANCE LEAD SET 8MM TYPE
£ 13.19   (Taxable)
 
CLUTCH PLATE ROAD AND FAST ROAD / [ HB8017 ]
£ 14.20   (Taxable)
 
RADIATOR UNIT HI PERFORMANCE 2 CORE SUPER RADIATOR
£ 59.24   (Taxable)
 
CARBURETTOR HIF44 1982 METRO 0N INCLUDING UNLEADED
£ 160.00   (Taxable)
 
MANIFOLD GASKET INLET/EXHAUST
£ 0.83   (Taxable)
 
CONE FILTER FOR HIF6/44 KK150
£ 22.80   (Taxable)
 
UPS STD non fixed rate
£ 65.72   (Taxable)
 
Title: Odg: Moj GT
Post by: BaneBRE on April 09, 2008, 21:01:59 PM
sta ce ti termostat na 88c??? ide leto, stavi 72. kasno je 88...


i da... vidi sa nekim da uzmes 12ice da stavis na prednje tockove kad budes isao na dyno...
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on April 09, 2008, 21:27:24 PM
lik koji je inzinjer u tom pl minis rece da je najbolje da se otvara na 88 zbog bolje iskoriscenosti goriva...a imali su jos pored na 82c da se otvara...jebem li ga,slabo se ja razumem u to..
Title: Odg: Moj GT
Post by: ivan on April 09, 2008, 22:04:07 PM
mali offtopic: dyno = sprava gde se meri konjaža? gde to ima, koliko košta?
Title: Odg: Moj GT
Post by: BaneBRE on April 09, 2008, 22:13:23 PM
auto centar boban... ne znam koliko kosta... valjda 30e
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on April 09, 2008, 22:41:18 PM
a sta je sa tvojim minije? jel sredjujes nesto ili sta?
Title: Odg: Moj GT
Post by: BaneBRE on April 09, 2008, 22:47:18 PM
cekam vezni lim za gt-a, pakujem onaj iz metroa 1.3 44kw za sad sve stock dok se ne priviknem na auto pa cu sledece leto da se igram sa motorom... mozda i neki turbo padne... videcemo... razmisljam se dal da uzimam od gorana nove 13ice deep dish 7j minilite sa novim yokohama gumama 195 45 13 za 900e... posto stavljam diskove samoventilirajuce diskove 12ice sa metroa pa ne mogu 10ku a 12 mi nekako bzvz... 

Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on April 10, 2008, 00:30:43 AM
e sad,pa da budu 2 turbo gt-a u gradu  :punk:
a uzmi 13...12 su meni najlosija solucija...naodvratnije izgledaju...
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on April 10, 2008, 00:59:02 AM
jako dobra dva linka

http://www.miragemotorsport.com/

http://www.turbo-mini.com/

kako ugraditi turbo i ostati bez para i bez zene
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on April 19, 2008, 20:32:43 PM
evo par slicica - auto ce biti gotov sutra a u ponedeljak idem da ugradim auspuh (tj.zadnji lonac)...videcu sta mogu da naprave...ili onaj sto sam pitao brutalca za cenu ili obican sportski sa dve cevi-zavisno od cene i kvaliteta...

(http://i240.photobucket.com/albums/ff32/fefecfc/carb.jpg)

(http://i240.photobucket.com/albums/ff32/fefecfc/engine.jpg)
Title: Odg: Moj GT
Post by: Brutalac on April 19, 2008, 22:54:06 PM
Odlicno izgleda novi HIF  :good:

A cak iz ove perspektive vidim da nemas pravilne nosace alternatora da nemas razvodnik 59D (dobro nije neophodan) i vidim da je A+ blok sa preA+ glavom... :P:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on April 19, 2008, 23:00:56 PM
e koji si ti perfekcionista...jebes nosace alternatora a sto se tice glave: glava je cooperova
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on April 19, 2008, 23:03:27 PM
e da,iz te perspektive-koje su klackalice?
Title: Odg: Moj GT
Post by: Brutalac on April 19, 2008, 23:05:01 PM
Si siguran da je Cooperova?
Mozda je Innocenti DeTomaso... :rolleyes:

Klackalice standard A+...
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on April 19, 2008, 23:07:00 PM
razlika izmedju cooperove i inocenti detomaso???
Title: Odg: Moj GT
Post by: Brutalac on April 22, 2008, 00:14:46 AM
E jebiga sad pa nisam enciklopedija...
U kratko...Cooper 1275 S masine su najbolje masine koje su se IKADA serijski stavljale u Minija...SUMNJAM da to imas...ako imas lud si ako ides nesto prckati po tome...to se radi standard...barem kod nas jer ih NEMA!!!
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on April 22, 2008, 10:48:28 AM
ne znam jeli nesto prckano po toj glavi ili ne ali ti mogu reci da auto LETI...a tek treba da se razradi...poslusao sam te i stavio sam sve ono sto si mi preporucio da stavim sem klackalica(nisam imao para za to)...samo mi izgleda pumpa za vodu ne radi bas najbolje ali cu i to resiti za par dana...juce sam napravio custom made izduv pa sad ne palim alarm na svakim kolima pored kojih prodjem...sve u svemu,da razradim mashinu pa idem da izmere koliko ima konja...
Title: Odg: Moj GT
Post by: BaneBRE on April 22, 2008, 11:30:30 AM
jel ide bolje nego sa starim motorom i koliko bolje u odnosu na stari?
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on April 22, 2008, 13:20:59 PM
ne moze da se poredi...nebo i zemlja...vozim kao kao automatik...u drugoj brzini od 30-90km/h (verovatno cajger laze malo-aj nek bude da idem 80) ali to je to otprilike...necu jos uvek da ga gazim da ga ne bih pokidao...
citam sad na netu da je de tomaso imao 20 konja vise od GT-a a moj motor ustvari nije ni bio GT nego obican austin 1300...tako da mislim da uz sve ove "tuning" dodatke i zajebancije,mora da bude bar na 80 bhp minimum...videcemo kad ga razradim...
Title: Odg: Moj GT
Post by: BaneBRE on April 22, 2008, 15:13:51 PM
bash me zanima koliko ce da ima. daj neke slicice autanceta  :dirol:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on April 22, 2008, 16:06:05 PM
ne smem,Brutalac ima da pocne da me proziva da nesto nije uredu  :lol:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on April 22, 2008, 16:31:57 PM
(http://i240.photobucket.com/albums/ff32/fefecfc/auspuh.jpg)

(http://i240.photobucket.com/albums/ff32/fefecfc/auspuh1.jpg)

Title: Odg: Moj GT
Post by: banex on April 22, 2008, 17:08:19 PM
sedeo i stiskao gas (do 6500 obrtaja i zver htela jos, al fefe nije dao) u ovom definitivno najminiju u BG-u!
bila mi je prava cast, Fefe cestitam!  :flower:
Title: Odg: Moj GT
Post by: gajudin on April 22, 2008, 17:54:58 PM
svaka cast, malo je takvih motora, bolje reci nikako :punk:
samo da izdrzis do prvog servisa i stezanja glave a posle
DERIIII misko, ima da jede asfal
video sam delove i ako je sve kao sto jeste :pray:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on April 22, 2008, 18:59:24 PM
sve je tako + jos nesto...izdrzacu,pijem bensedine pre nego sednem u auto...doduse,sad samo sedim jer cekam novu pumpu za vodu neku kao boljeg kapaciteta i jos neke sitnice koje zivot znace...
Title: Odg: Moj GT
Post by: Brutalac on April 22, 2008, 20:11:13 PM
ne smem,Brutalac ima da pocne da me proziva da nesto nije uredu  :lol:

 :P:

Daj napisi sto si tocno stavio u motor!?!  :good:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on April 23, 2008, 00:02:55 AM
A+ blok od meotroa turbo,bregasta 266 koja ide do 7000 obrtaja,powerflow pumpa za ulje,glava-izgleda od detomasa ili coopera-to jos nismo razjasnili ali je 90% detomaso.ti rece da su klackalice standardne ali imam u planu da idem na one 1.5
ostala je: water heated usisna, 3 u 2 u 1 izduvna...custom auspuh...carb i filter si video...laksi zamajac,fast road lamela i grey korpa,2 core super cool hladnjak,cekam high capacity vodenu pumpu i to bi bilo to...
mislim da su i klipovi nesto drugaciji ali u to nisam siguran...ja se bas i ne razumem u te stvari,ucim lagano...
Title: Odg: Moj GT
Post by: BaneBRE on April 23, 2008, 08:24:17 AM
i koliko te kostalo to zadovoljstvo ako nije tajna?  :love:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on April 23, 2008, 10:00:43 AM
...i da bi imao dobru ribu,moras da ulazes u nju... :laughing:   na kraju,kad se sve bude sabralo i oduzelo(posto su radjene kocnice-prebacivano na dvosmerni sistem,kugle i jos gomila jebada oko prednjih tockova i nesto na zadnjima,treba zadnja sasija da se ojaca,trebaju novi dobosi i paknovi) ima da izadje kao da sam kupio novog Yuga  :hid_crazy:
Title: Odg: Moj GT
Post by: banex on April 23, 2008, 12:33:51 PM
kupim ti ja dva nova juga, a ti meni dash GT-a, ozbiljan sam, osh :thinking:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on April 23, 2008, 12:48:30 PM
hhahahahahahahahaahaha...znas da necu...al dacu ti jedan krug na uscu...al da mi das zenu kao garant da neces da pobegnes  :wink:
Title: Odg: Moj GT
Post by: banex on April 23, 2008, 12:52:14 PM
propade mi plan,

1.prijavim neku nenormalnu platu
2.cekam 3 meseca (taman da predjes 1000 km)
3.i onda na lizing ili pusing kupim dva dzunglica dam ti ih i uzmem razradjenog GT-aaaaaaaaa :hid_crazy:

kakaf plan!  :good:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on April 23, 2008, 12:55:57 PM
e jbt...video sam inace da ima da se kupi predji deo za GT-a pravljen od karbon-fibera...pa uzmes ti ovaj tvoj,namontiramo taj deo napred i eto ti ga GT  :punk: 
Title: Odg: Moj GT
Post by: banex on April 24, 2008, 09:20:17 AM
ma briga mene za GT look meni bitno ono sto imas pod haubom, kapisi feferone, motorcina i taj trap kakav ima samo GT i kako sam ukapirao iz knjige ne moze na minija :P:
Title: Odg: Moj GT
Post by: BaneBRE on April 24, 2008, 09:47:45 AM
kakav to trap ima gt a da ne moze na minija?  :thinking:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Brutalac on April 24, 2008, 19:41:01 PM
I ti stvarno mislis da sad imas 80 konja??? Pa da je samo to potrebno za dobiti 80 konja imao bi ih odavno...
Bitne stvari za povecati konjazu nisi naveo ako si ih radio...
Ako je turbo blok i ako je De Tomaso glava mozes imat najvise 70 konja i to ti je ja mislim puno!
Cooper Sovi koji su vozili trke na Monte Carlu su imali oko 73 konja pa su pobjedjivali...
Title: Odg: Moj GT
Post by: Brutalac on April 24, 2008, 19:44:19 PM
...i taj trap kakav ima samo GT i kako sam ukapirao iz knjige ne moze na minija :P:

GT ima drugacije mulde, blatobrane, vezni lim i haubu a sve je ostalo isto ko na standardnom Miniju...
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on April 24, 2008, 20:07:44 PM
ovako kaze sajt rovera:
Following the sale of Innocenti to de Tomaso in 1975, an uprated version of the 120L was launched in 1976, producing a useful 71bhp (74bhp from 1978 onwards);
Enginewise it's the familiar A-series in 998cc form in the 90, and 1275cc form in the 120 and the de Tomaso, but performance-wise they're like nothing that's been seen in this country since the days of the Coopers. The 998, for example, is rated at 49bhp (DIN), 10bhp more than the UK version, while our own 1275GT's 55bhp looks distinctly weedy compared to the 65bhp (DIN) of the 120, or the 71bhp (74 on 1978 models) of the de Tomaso. In fact the latter is to all intents and purposes in Cooper 'S' tune, though it uses a single 1.25in SU in place of the S's twin 1.25s, and has an ordinary 1275 camshaft, advanced by 4 degrees, rather than the old S's wider-overlap grind. What's more, these pokey units are not specially breathed upon by some Italian tuning wizard, but are actually produced in the UK and then shipped out to the Italian manufacturer, which makes you wonder what's to stop BL from slotting them into the 1275GT; excuses about 'rationalisation' begin to sound a bit hollow...

kao sto rekoh,nisam strucnjak za motore i mozda suvise verujem ljudima-ali ako mu druga bregasta,usisna,izduvna,novi 1.75 carb nisu dali jos tih nekih 5-7 konja,onda ok-nemam 80 konja...mada,najbitnije je da dobro ide i da mogu da kidam na semaforu ove ljude koji i ne znaju da se trkam sa njima  :dirol:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on April 24, 2008, 20:10:35 PM
btw-mislim da je cooper s imao oko 78 konja
Title: Odg: Moj GT
Post by: Brutalac on April 25, 2008, 00:29:36 AM
Ja bi zelio da ti imas 80 konja ali po ovome sto si ti napisao da je napravljeno na motoru mislim da nema dovoljno toga za snagu od 80bhp...
Opet kazem...trebalo bi vise detalja da bi bilo uvjerljivije da ce imati 80 konja...
Frend je za masinu od kojih 90-100bhp platio preko 5000€ i isao je na jeftiniju varijantu...

Nista...morat ces na valjke da vidimo kaj si ti to sklopio u GeTeju  :wink:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on April 25, 2008, 10:20:45 AM
a da se nadjemo negde na autoputu BG-ZG pa da stanemo na crtu  :lol:
pazi,tek sam presao 100inak km tako da jos treba da se razradi motor...al mnogo mi je cudan...do nekih 3000 obrtaja se vuce a kad to predje,zakuca me za sediste...moram da ga dizem na oko 5000 i da tu menjam brzine da ne bih imao tu "rupu" izmedju...
a sta je taj tvoj drugar radio na motoru?jel to onaj turbo iz splita?koliko tvoj ima bhp?
Title: Odg: Moj GT
Post by: Brutalac on April 26, 2008, 00:08:21 AM
Nije to taj iz Splita to je turbo...ovaj je iz Zagreba i to je 1380ccm...a sta je sve radio...joooooooj da ti sad idem pisati... :mdaa:
Moj bhpa??? Iskreno nemam pojma...nekih 65 mozda...standardni motor iz Metroa sa LCB auspuhom, K&N filterom i odgovarajucom iglom...ali prije Nizozemske imam malo iznenadjenje... :wink:
Title: Odg: Moj GT
Post by: BaneBRE on April 26, 2008, 04:02:37 AM
gt???
Title: Odg: Re: Moj GT
Post by: nebkv on April 26, 2008, 08:16:38 AM
Ovaj tvoj mi je stvarno mrak...Super mi je kombinacija boja!!!
Jel to bas GT ili je Clubman??
Ja sam ranije mislio da je to jedno te isto,ali izgleda nije.Zanima me koje su osnovne razlike izmedju ta dva modela?Ima jedan takav u Cacku(opet Cacak :) )ali tada nisam znao da su to dva razlicita modela pa nisam obracao paznju(a nebi znao ni na sta da obratim paznju :rolleyes: )da li je u pitanju GT ili Clubman,tip se premisljao da li da ga proda,ostavio sam broj,ali se nije javljao.Zanimljivo je da je na nasem miniju bio volan od Clubman-a,a mislim da smo prilikom jedne kupovine delova u Kovinu uzeli i jedan branik za koji mislim da je od Clubman-a ili GT-a
Title: Odg: Moj GT
Post by: Brutalac on April 26, 2008, 09:02:44 AM
gt???

Ma neeeee...malo iznenadjenje na svom autu  :wink: :P:

Najveca razlika imedju Gta i Clubmana je motor...ostale su manje vazne...a izgledom su isti...
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on April 26, 2008, 11:19:56 AM
i mislim da je razlika u kocnicama-da je GT imao diskove i clubby nije...

ajde otkri to iznenadjenje...i znao sam da ne smes na crtu  :cool:
Title: Odg: Moj GT
Post by: gajudin on April 26, 2008, 11:30:12 AM
bogami ovde se sprema steer race :punk:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Brutalac on April 26, 2008, 21:51:04 PM
ajde otkri to iznenadjenje...i znao sam da ne smes na crtu  :cool:

Kako moze biti iznenadjenje ako ga otkrijem  :thinking:

Strpite se jos koji dan i stavljam slike...a crta...mozda ces i razmiliti  :citaj:
Title: Odg: Moj GT
Post by: gajudin on April 26, 2008, 22:06:50 PM
temperatura skace, adrenalin u porastu, pritisak sve jaci kako je krenulo ima da se prlje gume :punk:
ja bi rado na srtu al mi zao mojih guma :lol:
a i van klase sam sa moji 850cc (po difoltu)  nebi mogli ni da mi prismrdite :lol:
Title: Odg: Moj GT
Post by: BaneBRE on April 28, 2008, 14:24:09 PM
cek da ja zavrsim gt-a  :cool:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Shtrumf_bg on April 28, 2008, 15:43:51 PM
 ne znam zasto, ali ja bih ulozio koju kintu na fefe-a..  :punk:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on April 28, 2008, 15:51:16 PM
Pametan izbor...preko noci posaljem Chelsea Boyse da sipaju 2 litra vode Knjaz Milos Brutalcu u rezervoar  :devil:
danas sam ga malo izveo na auto-put,130km/h na trecini gasa...mnogo mi je dobar onaj zvuk kad na nekih 110 u cetvrtoj krene filter da se cuje(ili sta god)...a zvuk kao kad uvlacim dugacki dim dobre Marije Ane  :niger:
Title: Odg: Moj GT
Post by: gajudin on April 28, 2008, 17:05:18 PM
  :laughing: :lol: :devil:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Brutalac on April 28, 2008, 23:42:33 PM
130km/h na trecini gasa...

130kmh x 3 = 390kmh!?!?  :blink: :blink: :blink:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on April 29, 2008, 01:55:14 AM
ajde bre Brutalac,sta mi bacas hate sve vreme...pusti me malo da se lozim i da sanjam...znas onu stvar: sa papuce gasa ne pomera nogu,konzumira pivo i pero laku drogu  :lol: mozda sam ja ustvario "jurio vec 30" pa sam dodao keca ispred  :blush:
salu na stranu,mislim da ce neki maximum biti oko 160/170 kad se motor razradi i presteluju ventili i dotegne glava mada mi je malo i bilo frka da ga vozim 130...mislim da treba da centriram trap i definitivno da sredim zadnju sasiju sto pre jer poprilicno trese...
meni ta konacna brzina i nije bitna toliko-kao da cu da idem na put Minijem,vise ono za po gradu prva/druga/treca da pokidam po neke sistavce/mrstavce na semaforu i da mogu da bezim kad hoce da me upucaju  :hid_crazy:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on April 29, 2008, 01:57:29 AM
nego,neko mi rece da ima snimak gde ti deres nekog Fiata-gde to moze da se vidi???
Title: Odg: Moj GT
Post by: Brutalac on April 29, 2008, 09:21:17 AM
ajde bre Brutalac,sta mi bacas hate sve vreme...

Moram malo... :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=WY9QFAMB97c

Ovo na kraju je negdje oko 150-160kmh...
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on April 29, 2008, 09:33:02 AM
auto ti se opasno dobro cuje...i jel ti vozis na 13 tockovima???
onaj clubman estate je vrh!!!!!
Title: Odg: Moj GT
Post by: Brutalac on April 29, 2008, 09:40:25 AM
Aha ovaj je na 13'' ali drugi OSTAJE na 10''...Cuje se cuje ali i malo preglasno... :(

http://www.youtube.com/watch?v=r7e3LNkQ14U

Tu sam ga bio pricepio...vozili smo oko 170kmh...
Title: Odg: Moj GT
Post by: BaneBRE on April 29, 2008, 09:41:26 AM
...covek u godinama pa mu sve smeta  :P:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Brutalac on April 29, 2008, 09:45:18 AM
Da te provozam malo bi skuzio o cemu pricam... :bullshit:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on April 29, 2008, 11:18:40 AM
ali sto ide pesma u pozadini...Born to be wild  :punk:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Brutalac on April 29, 2008, 22:52:41 PM
To me i inspiriralo...morao sam nac neki razlog za ganjanje jer je cura sjedila kraj mene  :laughing:
Title: Odg: Moj GT
Post by: gajudin on April 29, 2008, 22:58:38 PM
ala strikate sunce vam zarko :punk:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on April 29, 2008, 23:15:24 PM
To me i inspiriralo...morao sam nac neki razlog za ganjanje jer je cura sjedila kraj mene  :laughing:

sad mi je jasno sto smo mi isli samo 130...slusali smo Marley Boba  :niger:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Brutalac on April 29, 2008, 23:21:17 PM
E...BTW...kad se mjenja dihtung glave i slaze se motor, nije ga bas dofro forsirati odmah...dihtung glave se doteze nakon oko 1000km...do onda voznja ko penzic, inace nesto moze otici u Qrc... :mdaa:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on April 29, 2008, 23:27:36 PM
pa znam...zato ga nisam ni forsirao...laganica je bila sve vreme samo smo ga jednom nagazili malo vise...ostatak oko 100km/h...samo treba preci 1000km.................
Title: Odg: Moj GT
Post by: Brutalac on April 30, 2008, 00:07:42 AM
Pa ako je tebi 100kmh voznja ko penzic...ja sam mislio max 80kmh i to u cetvrtoj a saltas na 2500-3000 okretaja...
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on April 30, 2008, 00:17:03 AM
e jbg sad...zamisli da izadjem na auto put i vozim ga 80...ovo po gradu i ne idem brzo-laganica skroz,posto mi je ionako zivahan tek posle 3000 obrtaja pa ga i vozim penzionerski...i rekose mi da treba da se povremeno upali da radi oko pola sata u leru...
Title: Odg: Moj GT
Post by: Brutalac on April 30, 2008, 00:28:04 AM
Dobro to su sad finese kako kod koga...ne kazem ja da ga ne smijes voziti 100 ali nije ga dobro brzo dovesti do 100 ako me razumijes...
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on April 30, 2008, 00:41:59 AM
apsolutno...mislim da mi je zato majstor i nesto zavrnuo i toliko je auto lenj,kao da vozim skodu feliciju na plin...valjda posto je video moj psihoticni pogled kad smo ga upalili prvi put...
Title: Odg: Moj GT
Post by: Brutalac on May 18, 2008, 19:49:03 PM
...ali prije Nizozemske imam malo iznenadjenje... :wink:

Sorry ekipa...iznenadjenje nije stiglo biti napravljeno prije puta u nizozemsku ali bit ce uskoro...bit cete obavjesteni  :wink:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on May 25, 2008, 10:23:33 AM
da vam ispricam jedan "zanimljiv" dogadjaj:
narucio ja volan sa sajta www.minisport.com  model x4 black with black inserts - vec sam ovde kacio link...stigla posiljka u Madjarsku pre 20ak dana i odem ja da pokupim i otvorim kutiju u kojoj je volan i imam sta da vidim:
ljudi su mi poslali volan on poliuretana neki e teach dynamic koji kosta 47 funti (ovaj koji sam ja narucio kosta 72) a da tragedija bude jos veca volan je u CRVENOJ boji !!!
sad ostaje da se vidi kako cemo resiti taj "minorni" problem...mislim da ce se odiseviti kolicinom napusavanja kada u utorak provere e-mail...
no dobro,bitno je da je ta hight capacity water pump stigla i da ce biti montirana za koji dan...
regards from Hungary
Title: Odg: Moj GT
Post by: BaneBRE on May 25, 2008, 10:38:24 AM
nisi ni prvi a ni poslednji koga su zavrnuli... goran sa komande narucio za svog gt-a letvu volana ali neku sportsku nem pojma kako se zove i posalju mu za desni volan...
Title: Odg: Moj GT
Post by: Brutalac on May 26, 2008, 17:18:58 PM
Mini Sport je poznat po svojem pouzdanom poslovanju... :fgh:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on May 27, 2008, 01:00:24 AM
videcemo ovih dana sta se odgovoriti...mada sam ih opasno napusio,mozda sam cak i preterao al kratak mi fitilj,pogotovo kad sam umoran...mada,poslase mi tepih i to u pravoj boji za divno cudo.
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on May 28, 2008, 17:44:08 PM
evo sta su mi dobri i posteni ljudi iz minisport-a odgovorili:

Dear Predrag,
 
Thank you for your email, and please accept our apologies for the delay in replying, but it was a bank holiday here on Monday, and yesterday we were extremely busy trying to catch up.  As Graham is away on holiday, I have had to pick up the pieces on this one, and I fully understand your annoyance,  the question is, how do we deal with this?
 
Probably the best way is for us to send you the correct steering wheel at no extra cost to yourself, and if you return the incorrect one in the cheapest way possible, we will refund the postage to you as soon as the steering wheel is back with us.  If this is acceptable, I will process it immediately.
 
I think what has happened is that the part number on the box was correct, but they did not check what was inside.  I appreciate your comments that it was an unacceptable mistake, but if we had to unpack every single part, we would never get anything out of the door.  It seems our suppliers have let us down on this occasion.   Please advise how you wish us to proceed.
 
Looking forward to hearing from you.
 
Very best regards,
 
Chris Harper,
Sales Director.
Title: Odg: Moj GT
Post by: Brutalac on May 28, 2008, 17:48:01 PM
Ajde ponudili su ti dobru mogucnost ispravka njihove greske... :good:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on May 28, 2008, 18:14:09 PM
slazem se...ali gledam da ih ustinem bar za stakla za stopaljke da plate za moju mentalnu bol i shok koji sam doziveo kada sam video CRVENI volan  :laughing:
Title: Odg: Moj GT
Post by: BaneBRE on May 28, 2008, 20:42:26 PM
na sta lici taj volan? daj neku sliku
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on May 28, 2008, 23:51:31 PM
http://www.minisport.com/acatalog/info_AILV19735R.html

odvratan je!!!
Title: Odg: Moj GT
Post by: BaneBRE on May 29, 2008, 10:31:16 AM
 :bljak:




mogu misliti tvoju facu kad si ga video...  :preved:
Title: Odg: Moj GT
Post by: BaneBRE on June 08, 2008, 11:37:25 AM
sta bi sa autom? cujem opet otvaranje motora?   :(
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on June 08, 2008, 20:02:52 PM
nesto nije bilo ok sa radilicom...zamenjena je i valjda ce sad biti uredu...
Title: Odg: Moj GT
Post by: BaneBRE on June 08, 2008, 21:00:14 PM
radilica??? pa valjda ju je nosio na obradu? to se desava kad su losi aksialni lezajevi pa spusta obrtaje kad stisnes kvacilo jer se radilica previse pomeri u stranu i iskosi klipnjace, samim tim je teze pomerati klipove gore-dole. mislim da to nema veze sa radilicom, vec da su lezajevi... pitacu caleta veceras kad se vrati
Title: Odg: Moj GT
Post by: Brutalac on June 08, 2008, 21:27:44 PM
 :thinking:
Title: Odg: Moj GT
Post by: BaneBRE on June 08, 2008, 22:57:29 PM
:nauci:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on June 09, 2008, 00:41:57 AM
radilica??? pa valjda ju je nosio na obradu? to se desava kad su losi aksialni lezajevi pa spusta obrtaje kad stisnes kvacilo jer se radilica previse pomeri u stranu i iskosi klipnjace, samim tim je teze pomerati klipove gore-dole. mislim da to nema veze sa radilicom, vec da su lezajevi... pitacu caleta veceras kad se vrati
upravo se to i desilo...lezajevi su u pitanju...i simptomi su bili tacno kao sto si opisao...padali su obrtaji...
Title: Odg: Moj GT
Post by: BaneBRE on June 09, 2008, 01:04:00 AM
sta, nije menjao lezajeve?????  :umm:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on June 09, 2008, 01:20:00 AM
e,nemam pojma...popizdeo sam vise...
Title: Odg: Moj GT
Post by: Brutalac on June 09, 2008, 10:10:20 AM
Mislim da te neko vuce za surlu... :mdaa:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on June 09, 2008, 15:05:39 PM
sve je dobro dok mi ne povlace donji sauk  :laughing:  stariji sam pa se samo tako palim...ili ce se to srediti,ili ide ceo blok od kupera,druge nema...ili cu se ja roknuti do tad...
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on June 09, 2008, 15:09:36 PM
jedino sto me drzi u zivotu je pomisao da: ako je auto isao tako dobro a bili mu sjebani ti lezajevi i radilica,kako ce da ide kad sve bude ok...
za tebe brutalac pitanje: video sam da imaju da se uzmu 4 pot calipers za coopera i verujem da pasuje i za gt-a posto su diskovi isti od 7.5...koliko to bolje koci kad imas te 4 pot calipers jer sam video da ih ti imas na svom miniju?jel vredno investicije oko 350 evra ili ne?
Title: Odg: Moj GT
Post by: BaneBRE on June 09, 2008, 19:23:38 PM
kocice bolje ali nemas potrebe za tim... ako imas 350e u dzepu sredi turbinu  :gangsta:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Brutalac on June 09, 2008, 20:38:01 PM
Ako stavis ovakve kakve ja imam moras staviti 12" kotace...ne znam kakve kocnice sada imas...
Ako imas diskove 7,5 to ti je sasvim dovoljno...sa takvim kocnicama su Miniji vozili Monte Carlo  :wink:
A turbo srediti nije samo ga staviti i peglaj...malo prosurfaj po netu i potrazi razlike izmedju turbo i obicnog motora...
PUNO IH JE!  :mdaa:
Title: Odg: Moj GT
Post by: BaneBRE on June 09, 2008, 20:50:19 PM
pa njegov motor je iz metroa turbo... stim sto je skinuta turbina koliko sam ja skapirao...
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on June 09, 2008, 20:53:51 PM
ja imam sve sto treba za turbo sem regulatora pritiska goriva...ali mi se ne sece lim i ostala sranja...hocu da se vozim!!!
imam obicne 7.5 diskove a ovo je sto sam nasao na netu
link : http://www.minisport.com/acatalog/info_MSLMS0509-7.5.html
Title: Odg: Moj GT
Post by: Brutalac on June 09, 2008, 23:05:10 PM
Mislim da ti to trenutno ne treba a bas ako hoces ne vidim gdje bi ti skodilo...jedino džepu  :wink:
Title: Odg: Moj GT
Post by: BaneBRE on July 09, 2008, 13:12:32 PM
fefe jel ti treba vezni lim za gt-a?  :blush:

nisam imao ni jedan, a sad cu imati dva... xD
Title: Odg: Moj GT
Post by: gajudin on July 09, 2008, 21:10:31 PM
kako dva
Title: Odg: Moj GT
Post by: Brutalac on July 09, 2008, 21:31:55 PM
Ma nitko te ne tjera da uzmes ovaj od Ignora...ja ti savjetujem da ga ne uzmes...  :fgh:
Title: Odg: Moj GT
Post by: BaneBRE on July 10, 2008, 07:39:46 AM
kako sad da ga ne uzmem???? :thinking:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Brutalac on July 10, 2008, 10:23:02 AM
Pa kad cekas 4 mjeseca i u medjuvremenu si nabavio drugi ja ovaj ne bi uzeo na tvom mjestu...ne vidim zasto bi bio obavezan ga uzeti...
Malo smo OT tu... :blush:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on July 10, 2008, 12:32:22 PM
ne treba mi vezni lim...ako ste na exitu u subotu i nedelju,vidimo se tamo
Title: Odg: Moj GT
Post by: BaneBRE on July 10, 2008, 13:12:31 PM
pa jel njemu stigao taj vezni lim ili sta????



@fefe ja sam kod mean-a u komsiluku fazon 5 kuca od njega pa se javi kad budes u ns da zablejimo  :dirol:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Brutalac on July 10, 2008, 14:40:42 PM
pa jel njemu stigao taj vezni lim ili sta????

JE!
Ali ga nisi obavezan uzeti...pogotovo ako si nabavio vec drugi!
Title: Odg: Moj GT
Post by: BaneBRE on July 10, 2008, 15:15:13 PM
pa nabavio sam al ono.... ok, ako ti tako kazes  :blush:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Brutalac on July 10, 2008, 16:42:16 PM
Gle ja ti govorim isto kak bi Ja napravio da sam na tvom mjestu...
Da sam narucio neki dio i cekam ga 3-4 mjeseca narucio bi si ga negdje drugdje i ovaj prvi bi zaboravio...nema sanse da bi uzimao oba!
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on July 11, 2008, 00:13:50 AM
kad smo vec u temi MOJ GT-samo da javim da je auto konacno stigao kod mene...ima tu jos nekih sitnih zajebancija ali sve u svemu,ide bez problema za sada...jedino sto mu je vracen sistem sa dva hladnjaka...struja je sredjena...cekam jos da se sredi plovak i taj neki dihtung oko njega i to je to...na zimu ce biti prefarban u mat boju...
Title: Odg: Moj GT
Post by: gregor.tm on September 02, 2008, 15:03:36 PM
Fefe,... ajde molim te napiši koju reč više o sistemu sa dva hladnjaka.
inače trebam ti pohvaliti GTa. baš bi voleo GTa u svojoj kolekciji jednog dana.
i čestitam za pojavljivanje na engleskim stranicama!
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on September 05, 2008, 13:19:58 PM
iskreno da ti kazem,ja sam ga uzeo sa dva hladnjaka...ono sto znam sigurno je: jedan je klasican Minijev hladnjak a drugi je montiran napred(GT ima vise mesta pa moze da stane)...taj drugi hladnjak je od Golfa 1...mogu da slikam pa da vidis otprilike kako je to montirano...
Inace,danas sam se vratio iz Londona...bilo je super...gledao sam Chelsea naravno...posto sam sve pare spickao na budzenje GT-a nisam bas imao nesto puno za potrositi...konacno je stigao novi volan,set brisaca i stakla za stopaljke ali ce sve to biti montirano(zajedno sa novim tepihom) kad mu budem opet odradio lim i ofarbao ga u mat crnu(svi kazu da to nikako ne radim ali ja sam covek rodjen kontra)... :bullshit:
Title: Odg: Moj GT
Post by: gregor.tm on September 05, 2008, 13:30:27 PM
zanimljivo.... ali mi nije jasno zašto mu je potreban drugi hladnjak? dali se previše greje? slike me baš zanimaju.
u vezi boje.... mat crna izgleda jako zanimljivo..... trenutno popularna kod engleza.... bolje to nego neku metalik.... jer ipak najviše volim klasične minijeve boje. ipak je mini več oldtajmer i dobro mu stoje. zašto ga modernizirati sa nekim novim bojama.
ali custom varijanta u crnoj mat boji ipak nije loš odabir.

ajde iskreno.... koliko minija si video u engleskoj? ja imam ponekada osečaj da ih više vidim kod nas nego kod njih.

Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on September 05, 2008, 13:39:13 PM
suvise se greje...probao sam i sa 2 core radijatorom ali ne vredi,dize temperaturu a motor je skroz odradjen...ne znam koji mu je ku**c...sve je novo stavljeno...i termostat,i pumpa za vodu ona high capacity,taj 2 core radijator i opet dize...sad sa dva hladnjaka je koliko toliko OK...pitao sam nekog majstora da li je moguce da je glava otisla a on kaze da nije jer su to neke gusane glave...
ta mat boja mi se dugo mota po glavi,isto ce imati narandzaste strafte ali je pocelo da me hvata ludilo da mozda bacim zelene,onako drecave ali to bi znacilo da i ceo enterijer mora da se menja...
u Londonu sam bio 10 dana i video sam ukupno 5 starih Minija,ni jednog GT-a...ali sam zato video barem 10 MG-a...
Title: Odg: Moj GT
Post by: gregor.tm on September 05, 2008, 13:53:59 PM
dali si pogledao kako imaš naštelovano paljenje? smesu benzina? igraj se malo sa podešavanjem, probavaj i prati temperaturu.
dali ti previsoku temp. pokazuje samo na čukama ili stvarno zakuvava?
stvarno je da kod minija teško ode glava osim one sa večim ventilima (31, 36) tamo ima jako malo mesa.... ali i da bi ti otišla glava to bi video.
kakav ti je blok? dali znaš istoriju? dali je predhodno bio več zakuvan motor?

drago mi je da nisam jedini čudni koji sam redko video minije u GB. ali je sasvim obrnuta slika na mitinzima. tamo več preteruju  :thinking:
Title: Odg: Moj GT
Post by: BaneBRE on September 05, 2008, 14:46:22 PM
pa... kada je nosen blok na hilznovanje, ravnanje i ostalo da li je otkuvan? imas pozadi na bloku sraf za vodu... odvrni ga i procackaj nekom zicom... moguce da imas kamenac u bloku... ne znam sta je rasha radio...
Title: Odg: Moj GT
Post by: gregor.tm on September 05, 2008, 14:53:15 PM
nakon svakog rada na bloku motora obavezno je čičenje svih kanala.... smeče je smrt motoru..... ali ipak nebismelo da se toliko greje zbog smeča....
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on September 05, 2008, 15:01:38 PM
to je blok od de tomasa i radjen je na drugu specijalu...toliko znam...
paljenje je dobro,to je nastelovano...auto radi na 1200 obrtaja ali tako bi navodno trebalo zbog ostrije bregaste...a to za smece,jbg-ne znam ni gde je sraf a toliko se i ne razumem...ustvari,ne razumem se nista...izbacuje vodu na hladnjaku...doduse,sad mu fali ta posuda u koju ide visak vode(ta cantra od vw)...to treba da se namesti ovih dana pa cu onda videti...
ali mi je cudno sto je dizao temperaturu i sa 2 core radiatorom...njega sam uzeo jer sam video da je to najbolji hladnjak i da se sa njim hlade cak i turbo motori...
Title: Odg: Moj GT
Post by: BaneBRE on September 05, 2008, 15:03:13 PM
pa moguce da je prljav blok... al nije valjda toliko lud rasha da ne odnese blok na kuvanje...
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on September 05, 2008, 15:06:51 PM
ok,i ako je prljav sta da radim? da sipam malo domestosa ili mister muskulusa  :cry:
Title: Odg: Moj GT
Post by: gregor.tm on September 05, 2008, 15:09:32 PM
moje mišljenje je da core2 hladnjak ipak nije to što se o njemu priča. osobno još uvek vozim standardni hladnjak na svom turbu i do sada još nije nikada zakuvao.
sa kompresijskom posudom vezano u sistem hlađenja nečeš puno postiči u vezi previsoke temperature rada motora. ja sam je čak i izbacio, jer mi nije bila potrebna.
vezi čiščenja kamenca.... nekada se u hladnjak sipala tečnost za pranje suđa, kupatila,.... koja jede kamenac. navodno si se vozio malo sa njom i kao bilo bolje. ali nemogu ti to reči iz izkustva, jer nikada nisam probao. neznam kako to utiče na pumpu, jer obično ima unutra sitnog kamenca.
od tu dalje više nisam pametan.... kakve ti je boje auspuh, svečice?
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on September 05, 2008, 15:12:39 PM
svecice i auspuh su normalni...valjda kakvi i treba da budu...svecice kao nove a auspuh ima onako crnog ali uobicijeno...
Title: Odg: Moj GT
Post by: gregor.tm on September 05, 2008, 15:28:10 PM
 :wacko:.... ovde više nisam pametan šta bi moglo biti... ma promeni motor  :devil:
Title: Odg: Moj GT
Post by: BaneBRE on September 05, 2008, 17:52:05 PM
imam ja od metroa od 44kw  ako hoces  :laughing:
Title: Odg: Moj GT
Post by: mister x on September 05, 2008, 22:53:21 PM
fefe izvini sto se mesam ali mislim da je pametno da kupis na pumpi tekucinu koja se sipa u hladnjak i ona razlaze kamenac,likvi moli ,na samoj limenci ima uputstvo.
pozdrav
Title: Odg: Moj GT
Post by: BaneBRE on September 05, 2008, 23:14:12 PM
to je igor sipao u 850 i boga oca je izaslo iz motora...
Title: Odg: Moj GT
Post by: Brutalac on September 06, 2008, 00:58:01 AM
Mislim da imas problema sa pregrijavanjem zbog PREvisoke kompresije...two core kiler nece pomoc...trebao bi staviti four core i dodatni elektricni ventilator!
Previsoka kompresija je jako veliki faktor u rijesavanju temperature motora!
Title: Odg: Moj GT
Post by: mister x on September 06, 2008, 21:00:29 PM
a mozda bi bilo i dobro ,sto kaze brutalni da dodas jos jedan elektricni ventilator u krilo.
ipak je tvoj motor sada zmija
Title: Odg: Moj GT
Post by: gregor.tm on September 09, 2008, 13:36:00 PM
upravo danas sam rešio jedan takav problem. zove me tip, navodno mu ima motor previsoku temperaturu. ništa, nikada rađeno na motoru osim što je promenio sve dihtunge i semeringe. od tada je prevruč.
na kraju kada sam dobio slike minija po mailu, video sam da je propeler za hlađenje naopačke okrenut. umesto da puše u hladnjak, taj je vukao vazduh kroz hladnjak.
jeste da je banalna stvar ali svaki slučaj proveri na svom.
bilo šta bilo, dodatni hladnjak, ventilator nije idealno rešenje, pošto treba nači uzrok.

"baj d vej" Brutalac ima pravo.... proveri kompresiju. kada sam te pitao koliko stepeni imaš štelovano paljenje, onda sam mislio dali je usklađeno sa motorom, kompresijom.....
Title: Odg: Moj GT
Post by: Brutalac on September 10, 2008, 16:44:10 PM
Sorry Gregor ali mislim da ventilator ne moze krivo puhati...moze samo biti stavljen na krivu stranu ali opet puse kroz hladnjak...vjerujem malo slabije zbog konstrukcije pera na ventilatoru ali i dalje puse a ne uvlaci...pogledaj bolje i skuzit ces o cemu pricam... :wink:

(http://www.minispares.com/images/products/600/12G2129.jpg)
Title: Odg: Moj GT
Post by: BaneBRE on September 10, 2008, 19:18:25 PM
duva manji kapacitet vazduha kada je okrenut na drugu stranu... opet to moze biti presudno...
Title: Odg: Moj GT
Post by: gregor.tm on September 10, 2008, 21:04:48 PM
definitivno može biti presodno. dokazano.
evo ništa nije slučajno. danas je došao na posjetu kolega sa minijem kojeg je kupio. nasmijao sam se i rekao da poznajem toga minija iz susreta prije 12 godina, te da bivšem vlastniku nikako nisam mogao upucati u glavu da ima ventilator naopačke okrenut. a taj ko bik non stop da ne, da tako je ispravno te da tako je kupio... a svo vreme je cvilio kako nezna zašto mu je temperatura previsoka. i najsmešnije je da je novi vlastnik danas došao do mene sa istim problemom. otvorio sam haubu i crko od smeha. evo, več drugi isti problem ove nedelje.

brute, baj d vej ne vidim sliku koju si okačio.

ventilator je tako napravljen da sa jedne strane vuče zrak i gura ga u drugom pravcu. to znači da ne može istovremeno puhati u obe strane!!!  :mdaa:možda je takav osečaj na ruci ako se stavi blizu ali definitvno je to krivi osečaj. spreman sam se posvađati  :lol:
Title: Odg: Moj GT
Post by: BaneBRE on September 10, 2008, 21:59:00 PM
nije mislio da pogledas sliku vec da upalis auto i stavis ruku (u propeler)  :laughing:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on September 10, 2008, 22:33:11 PM
ili da sacekam novembra kad padnu temperature :)
meni su ovi iz Mini spares rekli da je taj 2core kao najbolji...pitanje: da li bi intercooler pomogao ili je to bacanje para?
Title: Odg: Moj GT
Post by: SaLe on September 10, 2008, 22:58:23 PM
E,majstore,svaka tebi cast :punk: Pregledao sam celu temu,i mogu samo da te pohvalim... :good: Samo tako nastavi....pozdrav
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on September 10, 2008, 23:47:09 PM
ako mislis na mene,daleko sam ja od majsora  :cry:  ali sam covek od ukusa  :punk:  ovo je moj novi volan!

(http://i240.photobucket.com/albums/ff32/fefecfc/volan.jpg)
Title: Odg: Moj GT
Post by: BaneBRE on September 11, 2008, 01:45:28 AM
pa sta ce ti intercooler kad vec imas hladnjak u masci?
Title: Odg: Moj GT
Post by: gregor.tm on September 11, 2008, 08:42:34 AM
intercooler ne pomaže tu ništa. on ti ladi vazduh koji ulazi u karburator. koristan je samo kot turbo motora, jer turbina napumpa- stisne vazduh i taj se jako sagreje. kod normalnog motora tebi vazduh vuče kroz karburator i ako imaš nabrijan motor onda ti se može usisni kolektor lediti. zbog toga su usisni kolektori grijani sa toplom vodom motora. to znači intercooler bi ti samo pogoršao situaciju...
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on September 11, 2008, 10:02:05 AM
hvala na savetima...nego,kako vam se dopada moj volan  :dirol:
Title: Odg: Moj GT
Post by: gregor.tm on September 11, 2008, 10:08:12 AM
volan mora da je za neko svemirsko vozilo?
Title: Odg: Moj GT
Post by: BaneBRE on September 11, 2008, 11:04:05 AM
dobar je volancic skroz  :wink:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on September 11, 2008, 15:23:12 PM
ma da...za playstation  :lol:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Brutalac on September 11, 2008, 18:49:03 PM
http://www.minispares.com/images/products/200/12G2129.jpg

Evo fotka...
U svako slucaju postoji prava i kriva strana kako staviti ventilator ali sto ja hocu reci da ce u oba slucaja isto puhati kroz kiler a nece uvlaciti zrak...
Title: Odg: Moj GT
Post by: BaneBRE on September 11, 2008, 19:10:51 PM
nema fotke...

probao sam da ti izmenim post al nece... ne radi link
Title: Odg: Moj GT
Post by: gajudin on September 12, 2008, 20:12:45 PM
volan ko bomraketona :good:
Title: Odg: Moj GT
Post by: gregor.tm on September 14, 2008, 21:55:02 PM
njet, njet, njet, u vezi ventilatora.... pokazat ču ti fotke kako sam radio moj intercooler i npr. preradio standardni hladnjak minija i u njega ugradio električan ventilator od metroa.... u oba primjera, kada sam promenio polove na struji, ventilator je umjesto puhao kroz hladnjak, meni uvlačio vazduh kroz hladnjak. kada staviš ruku osjčaš vjetar i to je zbunjujuči osečaj,..... zbog toga pripali cigaretu i približi ventilatoru..... i gledaj kamo vuče dim.

 :fgh: ajme upravo sada mi je proradila logika..... da u mom primeru sam sa promenom polova na struji dobio i drugi smer vrtenja ventilatora i zbog toga je vuklo....... šteta što nisam probao foru sa cigarom kod minija koji je juče bio na susretu i imao kontra ventilator. ajde nazvat ču tipa i moliti uslugu, pa javljam.

ej, sliku još uvek ne vidim.
Title: Odg: Moj GT
Post by: Brutalac on September 15, 2008, 18:56:11 PM
 :laughing:
Title: Odg: Moj GT
Post by: BaneBRE on September 15, 2008, 19:46:15 PM
 :preved:
Title: Odg: Moj GT
Post by: gregor.tm on September 15, 2008, 20:53:48 PM
 :tease:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on September 24, 2008, 19:29:13 PM
update sta se desava: danas sam namestio chantu za hladnjak i auto sam vozio i stajao je u mestu....pokazivac temperature radi normalno i ne dize vise od polovine...onda u jednom momentu padne skroz dole kao da cajger ne radi...auto sam idalje vozio,parkirao i stajao je opet u mestu upaljen jedno 15 min...cim sam ga ugasio,propisao je vodu kroz ono crevo u visini chepa na hladnjaku...sta moze da mu bude???
Title: Odg: Moj GT
Post by: BaneBRE on September 24, 2008, 19:59:15 PM
koje crevo? ono malo od 5cm sto spaja glavu i blok? moguce da je nabio pritisak i da je propisao tamo gde je bio najslabiji... kao sto sam ti rekao procackaj onu rupu pozadi na bloku...
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on September 24, 2008, 21:03:29 PM
ne brate nego ima ono crevce koje je nataknuto na rupicu koja je kao neki odvod za paru ili tako nesto,na hladnjaku...malo ispod cepa...
Title: Odg: Moj GT
Post by: gregor.tm on September 24, 2008, 21:56:11 PM
ništa strašno ako je propišao.... svaki "normalni" treba propišati kada mu uliješ novu vodu do vrha, provozaš se, dobro ugriješ i staneš. tada ti kroz ono tanko crevo kod čepa izbaci višak vode na pravu razinu.
a to da ti kazaljka čudno pokazuje........ proveri sender za T itd..... idi redom......
Title: Odg: Moj GT
Post by: ivan on September 24, 2008, 22:01:07 PM
update sta se desava: danas sam namestio chantu za hladnjak i auto sam vozio i stajao je u mestu....pokazivac temperature radi normalno i ne dize vise od polovine...onda u jednom momentu padne skroz dole kao da cajger ne radi...auto sam idalje vozio,parkirao i stajao je opet u mestu upaljen jedno 15 min...cim sam ga ugasio,propisao je vodu kroz ono crevo u visini chepa na hladnjaku...sta moze da mu bude???

-cajger koji pada na nulu - proveri sondu, stabilizator napona i sam cajger
-ako je propisao kroz to crevce znaci da je cep podigao poklopac sa hladnjaka. to sluzi kao ventil, da nesto ne eksplodira. ako je cep ispravan, onda se motor stvarno pregrejao. ali ako GURUegor kaze da je to normalno, onda jeste :)

mozda da uzmes neki termometar pa da nezavisno pratis temperaturu. imas na buvljaku unimera sa termoparom (sonda za temperaturu) pa to turis nekako negde u sistem za hladjenje...
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on September 24, 2008, 22:19:37 PM
da,imam utisak da nije prokuvao nego samo da je izbacio vodu...napolju nije bas hladno ali bi bilo logicno da se pusi a on nije...samo je voda izasla napolje i da-jesam danas dolivao vodu jer sam stavljao tu chantru...videcemo sta ce sutra biti...
sto se davaca tice-cudno se ponasa...radi normalno neko vreme...mozda par dana...pa onda krene ovako da luduje...

i dan=danas mi se desio opaki maler...krenuo ja drugim autom negde oko 12 do grada,vratim se kuci oko 14h i zateknem minija sa razlupanim vozacevim staklom...popizdim i pomislim da je neko hteo da krade cd player al vidim da je sve na svom mestu...pomislim da neko zeli da mi se osveti al nisam se nikome bas zamerio...i setam se oko auta i kaze mi komsija da je video lika kako kosi travu iz gradskog zelenila i da mu je odleteo kamen pravo u staklo...i onda sam ih zvao,napravili zapisnik i sutra treba da se jebavam u glavnu direkciju pa u dunav osiguranje...e sad,bice interesantno sta ce oni reci i koliko ce mi para dati...stavio sam neko izgrebano staklo sad a ovo koje sam imao je bilo malte ne novo...
Title: Odg: Moj GT
Post by: gregor.tm on September 24, 2008, 22:27:32 PM
aj, žao mi je za staklo. nema goreg nego kada se ti na miniju nešta desi.
za osiguranje..... idi u neku firmu u kojoj poznaješ čoveka i neka ti nabiju divji predračun za staklo. idi u drugu i zamoli ih da ti napišu malo manji..... i tako na osiguranju kaži, da si več pronašao najeftinijeg i očekuješ isplatu barem u tom iznosu. (neka ti napišu 200 eur) tako da ako ti snize, dobiješ barem realnu cenu. a ako če te zezati, reci im da češ iči najskupljem i da češ tražiti originalno staklo koje košta duplo više. kod mene je tako prošlo bez problema.
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on September 24, 2008, 22:56:09 PM
ti zivis u sloveniji koja jos pravno i funkcionise...ovde,ako dobijem 1000 din.bice sjajno...jos se i razmisljam da li da idem jer ce samo gorivo da me kosta dok sve obidjem barem 10 evra...
Title: Odg: Moj GT
Post by: BaneBRE on September 24, 2008, 22:58:57 PM
ista stvar mi se desila na aplauzu stim sto su meni razbili zbog muzike koju nisu uzeli... valjda neko naisao.... mrzelo me da se cimam za osiguranje jer sam imao drugo staklo pa sam samo promenio....


jbt matori, sranja se desavaju.... glavu gore  :punk:
Title: Odg: Moj GT
Post by: mister x on September 25, 2008, 07:47:19 AM
fefe na uvidjaj je trebalo pozvati policiju,prednja sajba moze da se poruci u euroglasu,samo nisam siguran da li imaju bele ili zelene,kostala je 50 evra,ako nista ne resis imam ja jednu pa ako ti odgovara tvoja je ,sto se tice namestanja nije problem mozemo to da resimo brzo ja sam svoju namontirao u roku 5 minuta.
a sto se tice tih likova iz gradskog zelenila,ja sam imao slicnih problema ,stalno mi je bacao kamencice po vratima i celom autu i onda sam uzeo vojni asov i svu travu na mom parkingu ocistio ,tako da vise nema sta da kose.uzas dizala mi se kosa na glavi kad ih vidim ili cujem .
tako ako mogu nekako pomoci imas broj zovi
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on September 25, 2008, 12:14:53 PM
fala dule ali meni je puklo vozacevo staklo na vratima i to sam sredio tako da je sada ok...jes izgrebano ali sta da se radi...
ja sam se pre nosio mislju da uzmem neku stanglu i da olomim lika al kad sam video koja je socijala,cak nisam hteo ni da podnosim to ako ce da ostane bez posla...jbg,kad sam emotivac...
danas sam video Yuga ofarbanog u mat crnu i definitivno farbam u tu boju na zimu...
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on November 10, 2008, 18:33:45 PM
gregor me je pre nekog vremena pitao kako sam resio sistem sa dva hladnjaka i evo slike (naravno,nisam ja resio taj sistem vec zena koja je vozila Minija pre mene)...danas sam sipao antifriz 4l 100% i 2l destilovane vode...rece mi lik (andrija koji radi kod djure) da moze sa strane da se ugradi ventilator od renoa 4 ili 5 koji valjda radi na prekidac-jel to moguce ili ne?
Takodje,obrtaji vise ne padaju kad se stisne kvacilo a ono sto je bio problem sa prevelikim brojem obrtaja je klasicna glupost-crevo koje ide od karburatora ka iberlaufu je bilo skroz savijeni i nije bilo protoka vazduha skoro uopste...kad smo ga ispravili,obrtaji normalno na oko 900...kad se opet savilo,ista prica i idu na 1300 obrtaja...cemu to crevu uopste sluzi???

takodje,ovde je i link za elektricni ventilator-jel to ono o cemu se prica ili sam ja nesto pobrkao i da li se time resava problem pregrevanja???

http://www.minisport.com/acatalog/info_PACCF55.html

inace,sad se motor ne greje i ne pisa vodu...

(http://i240.photobucket.com/albums/ff32/fefecfc/motor.jpg)
Title: Odg: Moj GT
Post by: BaneBRE on November 10, 2008, 18:39:44 PM
e bas mi drago da je konacno resen problem


sta si naumio sa onim caletovim minijem? jel ga prodajes ili ces da ga sredjujes?
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on November 10, 2008, 18:52:29 PM
sto je najgore,nista nisam ni cackao oko toga...nista mi nije jasno al bitno je da je sve ok sad...doduse,to crevo jos nisam resio al bar znam u cemu je problem...
ne znam sta cu sa onim minijem...sentimentalno sam vezan za njega i prodavati ga necu zasigurno...verovatno nije vredan sredjivanja i bice rupa bez dna al jbg...
Title: Odg: Moj GT
Post by: gajudin on November 10, 2008, 18:58:32 PM
najbitnije je da si resio problem :punk:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on November 10, 2008, 20:41:57 PM
videcemo koliko je dugorocno...sad moram da nadjem odgovarajuce crevo...
Title: Odg: Moj GT
Post by: gregor.tm on November 11, 2008, 08:36:23 AM
odlično, jedan problem manje.
ventilator kojeg si dao link je izvrstan. dobiješ ga i u kitu pomoču sa kojim reguliraš na koliko stupnjeva ti počne raditi. možeš isto ugraditi ventilator od bilo kojeg auta obavezno sa sondom (ili kako to več nazivate) koja na određenim stupnjevima upali ventilator. ali ako si rešio problem, onda ti to verovatno nije potrebno.

ako ti nije teško, reci mi šta ti piše na glavi motora? dali znaš njenu specifikaciju? imaš 11 šarafa, kao nekada S glave.... ili detomaso.
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on November 11, 2008, 11:29:59 AM
na strani broj 2 ove diskusije imas sliku glave motora pa mozes da vidis...koliko ja znam a koliko je i brutalac potvrdio,glava je od de tomasa...a gde bi na glavi trebalo nesto da pise i sta???
cemu sluzi ono crevo sto vodi od karburatora do iberlaufa?
Title: Odg: Moj GT
Post by: filip on February 13, 2009, 19:40:01 PM
Glava na tvom GT-u je modifikovana 12g295 od cooper-a 998, inace nije bas uobicajeno da se stavlja na 1275, savrsena je za small bore..
Title: Odg: Moj GT
Post by: Brutalac on February 14, 2009, 00:17:52 AM
Ne moze to biti glava za small bore masine...
Podigni poklopac ventila i iza osovine klackalica ti pise tocan broj na glavi...
Title: Odg: Moj GT
Post by: filip on February 14, 2009, 00:59:03 AM
Moze, ta glava je bila u mom miniju..
Title: Odg: Moj GT
Post by: Brutalac on February 14, 2009, 14:53:06 PM
Kada su stavljali glave sa 11 sarafa na 998 motore???  :thinking:

Ovo je glava 12G940...za 1300 motore
Title: Odg: Moj GT
Post by: Brutalac on February 14, 2009, 15:00:01 PM
Fefe MJENJAJ TAJ CEP NA KILERU ODMAAAAAH!
Zbog njega ti se ne stvori dobar pritisak u sistemu i on ti je razlog pustanja vode iz kilera, vidim da ti je sve smedje i zaspricano...moras imati cep od 15psi!
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on February 14, 2009, 18:00:15 PM
i na kraju jel to glava od 1300 ili 1000 motora?


http://www.minisport.com/acatalog/info_GRC1110.html  ovaj chep?
Title: Odg: Moj GT
Post by: Brutalac on February 14, 2009, 18:51:27 PM
je to je taj a glava je od 1300 sigurno...ne znam zasto filip misli da je to 12g295...
skini poklopac ventila i procitaj za sigurno...
Title: Odg: Moj GT
Post by: filip on February 14, 2009, 19:00:55 PM
Brutalac je u pravu, nisam pogledao slike. Ideja da je 12g295 potice od toga sto mi je Rasa trazio  (i ja mu je dao) u vreme kad je radio tvoj mini. Ocigledno je zavrsila u nekom drugom..
Title: Odg: Moj GT
Post by: Brutalac on February 14, 2009, 20:05:20 PM
Inace je 12g295 najbolja glava za small bore motore...850, 1000 i 1100  :good:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Sinisa on February 15, 2009, 00:00:30 AM
Brutalac,sta ti kazem.Svaki dan me sve vise zapanjujes svojim znanjem.
Title: Odg: Moj GT
Post by: gregor.tm on February 15, 2009, 21:18:55 PM
kako sam samo promašio ovu temu???
12G295 je zapravo cooperova glava kao što kaže Brutalac za male motorčiče. zapravo se jako malo zna o tome, da su neki innocenti 850 imali cooperove glave kako bi dobili na snazi.

Title: Odg: Moj GT
Post by: Brutalac on February 15, 2009, 22:38:54 PM
Brutalac,sta ti kazem.Svaki dan me sve vise zapanjujes svojim znanjem.

 :blush:

Znam ti ja puno toga a kad se nadjes u drustvu sa Gregorom, Lilihipom i samonom onda je to vec opasno bolesno  :rolleyes:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on February 15, 2009, 22:52:02 PM
Onda se plasim da ce vas zadrzati na granici kad budete dolazili ako ste "infektivni"  :rolleyes:
Narucio sam chep za hladnjak...a za glavu...moracu da proverim taj broj samo kad se otopi ovaj sneg...
Title: Odg: Moj GT
Post by: gregor.tm on February 15, 2009, 23:03:11 PM
e Brute moj, več dugo nismo bili zajedno do jutra. sa Lilihipom sam se več dogovorio da sljedečeg puta dajem klinca na spavanje kod bake a mi uzmemo celi dan i noč za minije kao u ona stara dobra vremena. koliko ja vidim,..... imam i ja puno da se novog naučim. očito starim i nemogu dohvatiti sve informacije. prošli put me Lilihip ugodno iznenadio nekim stvarima o kojim nisam imao pojma. npr. branici zadnji na travelleru su drukčiji od estate...... preko PM se možemo dogovoriti za termin  :hid_crazy:
 
Title: Odg: Moj GT
Post by: Brutalac on February 15, 2009, 23:07:03 PM
branici zadnji na travelleru su drukčiji od estate......
 

pa da kak to nisi znao...na travelleru su isti ko na pick-upu a estate ti ima kockaste male zadnje  :wink:
a jesi znao da se estate proizvodio krace nego traveller  :cool:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on February 24, 2009, 18:54:30 PM
stigao mi danas chep za hladnjak u hrvatskoj poznatiji kao kiler...nisam mogao da verujem koja razlika kad se pritisne onaj feder...na ovom novom jedva ide na gore a na onom starom ga malte ne nije ni bilo...hvala na savetu brutalac!
chep kosta 2.5 funte, stigao za 4 dana od kad sam ga narucio...postar doneo, ja ga izljubio  :hid_crazy:
Title: Odg: Moj GT
Post by: gregor.tm on February 24, 2009, 21:06:12 PM
nema lepše stvari nego kada se ljudi znaju veseliti sitnicama.
bravo Fefe!
trebao bi čovek svaki mesec da se nagradi sa nekom sitnicom za minija od nekoliko eura.
Title: Odg: Moj GT
Post by: Brutalac on February 25, 2009, 00:19:05 AM
 :wink:
Title: Odg: Moj GT
Post by: gajudin on March 01, 2009, 17:37:35 PM
dr.spec.med.prof.   za minija mr. Brutalac :punk:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on March 13, 2009, 23:50:26 PM
zaboravih da postavim ovaj snimak...razradjivanje masine...

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/whb9_K9ADys&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/whb9_K9ADys&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Title: Odg: Moj GT
Post by: gregor.tm on March 14, 2009, 19:45:11 PM
sve super, ali nema zvuka  :cry:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Sinisa on March 15, 2009, 19:51:26 PM
Mislis ne onog pravog?
Title: Odg: Moj GT
Post by: Aman on March 15, 2009, 23:03:45 PM
radi zvuk... mozda je tebi na silent  :good:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Sinisa on March 16, 2009, 21:44:17 PM
Ma covek misli na zvuk ljute nabudzene masine.
Title: Odg: Moj GT
Post by: gregor.tm on March 17, 2009, 09:20:05 AM
evo proradio mi zvuk (greška mojeg računara).
još jednom sam pogledao filmič i uživao sam sa zvukom kao da sam se u živo vozio.

ajd još malo da se strpim, pa da ga čujemo u živo ;-)
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on March 17, 2009, 13:27:33 PM
sledeci put vodim profesionalnog kamermana i tonca  :dirol:
Title: Odg: Moj GT
Post by: gregor.tm on March 18, 2009, 09:03:04 AM
pa meni nije bilo jasno kako i zapravo odakle si snimao? dali si ti snimao i vozio? ili neko sedeo iza tebe? imao kameru na glavi  :thinking:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Aman on March 18, 2009, 10:36:25 AM
e ako je imao kameru na glavi onda stvarno...  :laughing:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on March 18, 2009, 10:37:34 AM
Snimao ja levom rukom a desnom upravljao i saltao brzine  :cry: zato ide malo sporije sve...
Title: Odg: Moj GT
Post by: Aman on March 18, 2009, 11:01:39 AM
Snimao ja levom rukom a desnom upravljao i saltao brzine  :cry: zato ide malo sporije sve...
nene... lagis... imao si kameri na glavi  :bullshit:
Title: Odg: Moj GT
Post by: Fefe on June 02, 2009, 01:00:35 AM
Nadjoh neke slike "iz davnina" pa da ih postavim ovde....

1995
(http://i240.photobucket.com/albums/ff32/fefecfc/11.jpg)

1997 - moj prvi Mini, bese u skroz originalnom stanju(sem volana) dok ja kao mlad i neiskusan nisam poceo da ga "sredjujem"
(http://i240.photobucket.com/albums/ff32/fefecfc/17.jpg)

2001 - isti taj Mini samo "sredjen"
(http://i240.photobucket.com/albums/ff32/fefecfc/1mini.jpg)
Title: Odg: Moj GT
Post by: Sinisa on June 02, 2009, 19:52:44 PM
Slike su fantasticne    :good: