Mini Klub Srbije
Klub i Forum => Predstavljanje automobila članova Foruma => Topic started by: BaneBRE on August 28, 2008, 19:32:21 PM
-
e pa drugari ja se ponovio danas :)
pazario sam mg metro 1.3 44kw 87. godiste
nije registrovan ali je u dosta dobrom stanju i uz auto sam dobio puno rezernih delova.
sutra cu da slikam pa cu okaciti na forum
:blush:
-
Svaka cast.Gde?posto?
-
bravo!
to skoro najbolji 1275 serijski motor, koji paše skoro direktno u minija. samo promeniš nosače i staviš hidraulični kuplung.
ili si ga mislio sačuvati (jer čak i u GB postaju velika redkost) i več ulazi u grupu retro zapravo youngtimer car.
-
pa pazi... posto nemam svoj auto vec uzimam od caleta, osposobicu ga da mogu da se vozikam i stavicu neke stvari na njega koje cu posle moci da prebacim u minija poput felni, muzike...
ima samoventilirajuce diskove, karburator hif 44, shiber, grejac zadnjeg stakla, sve mu radi super, ima MG trokraki volan....
e sad malo o manama koje sam video veceras...
nema kocnicu (procureo zadnji levi kocioni cilindar)
ne radi km sat (sajla pukla)
ne radi saug (otkacena sajla)
na par mesta se podigla boja, vizuelno nije truo (ima na par mesta nesto sitno)
auto je siva metalik, hauba zelena, levo krilo plavo (bilo trulo pa zamenjeno)
sve 4 bombe su u dobrom stanju, auto ima super visinu i nigde nije pao
napukao levi far (imam 2 nova)
...to je ono sta sam za sad video da ne valja a sutra cu da gledam dalje sta je i kako je... u sustini super auto za bash male pare. uz njega sam dobio 4 bombe koje cu da prodam i samim tim cu da otplatim auto :rolleyes:
sutra stavljam slicice
-
me nije loš metro. jeste da je to jedan najružnijih automobila i sramota da su ga imenovali naslednikom minija..... ali ipak postaje sve zanimljiviji. ijoš uvek je dobar je za vožnju.
a kao što si rekao još uvek možeš prebaciti na minija i kočnice (na žalost idu samo na 13" felge) i još po neke sitnice.
sajla za sat ti je ista kao i kod novijeg minija samo što je duža. kočioni cilindar mislim da je isti kao i kod minija.
ajde šalji slikice
-
pa sto bih prebacivao kocnice sa njega na minija kad sam kupio nove samoventilirajuce diskove 12ice i reparirao celjusti?
ovde ubi pljusak tako da cim se malo smiri kisa, stavljam slike :wink:
-
jedna napomena.... samoventilirajuči diskovi su na miniju podhlađeni. felga ih ne prekrije. previše su na udaru vazduha i nije idealno rešenje. ja ih obavezno prve ugrijem ali sranje je jer se brzo ohlade. na sreču trebaju kočiti 180 konja pa je za sada ok.
preporučujem jako dobre pločice..... barem EBC green stuff za gradsku vožnju.
-
pa sad ne znam dal ima veze ali ti diskovi su od metroa....
gregore jel imas ti msn?
-
izvinjavam se sto prekidam strucnu raspravu...
bane, ajde reci svima koliko si platio tu englesku floridu :)
-
300e :rolleyes: :blush:
-
evo i dve slike, padala kisa pa me iskreno mrzelo da slikam detaljnije
(http://www.postimage.org/aVuZptA.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=aVuZptA)
(http://www.postimage.org/aVu_ml0.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=aVu_ml0)
e sad... malo sam gledao po netu i na wikipedii pise da ima 74 bhp... zbunjen sam skroz...
-
Odlican pazar :good:
bane, ajde reci svima koliko si platio tu englesku floridu :)
Gde si se floride setio :lol:
-
The MG Metro 1300 was a welcome addition to the ranks of the sporting hatchback. Although comfortably outgunned by such cars as the Ford Fiesta XR2 and Renault 5 Gordini (Alpine in Europe), the 72bhp MG was nevertheless a pleasurable steed and it soon found a ready market. In the UK, the car was lauded by the motoring press, most notably, What Car? magazine, who voted it their Car of the Year for 1983. Performance: 0-60mph, 12.2 seconds, maximum speed, 100mph (source: Autocar)
u svakom slucaju dobar ulov...imao sam ja spojlere za Metroa...set...prednji, zadnji,pragovi...ne znam dal su jos na zivotu... :good:
-
ajde vidi dal imas to i koliko para, odvratan je ovako
znaci 72 hp ima
:dirol:
-
aha konjevi su pravi.
pa spoljere ti je mg metro več imao serijske. i nije odvratan. samo malo ružnjikav ali ipak iz dana sve slađi.
msn više ne koristim. samo skype (nađeš me pod gregor.tm)
-
pa ovako je ruzan kad je sharen jos + sto je neko stavio haubu, farove i masku od mk1 metroa jer je verovatno bio udaren.
devojka je ruzna ali ima para, znaci simpaticna je :laughing:
-
evo jos malo slicica
(http://www.postimage.org/gxrA_JJ.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=gxrA_JJ)
(http://www.postimage.org/gxrBw9A.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=gxrBw9A)
(http://www.postimage.org/gxrCRYr.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=gxrCRYr)
(http://www.postimage.org/gxrDsnA.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=gxrDsnA)
-
e da točno, mg metro ima crvene boje pojaseve. to je nejseksi boja..... i ti remini čak odgovaraju miniju. isti su kao što ih je imao mini za 25 godišnjicu.
inače ti metro izgleda baš sladko!!!! čuvaj ga!
-
gregore jel imaju u sloveniji da se kupe gume 175 50 13 i posto su?
-
iskreno rečeno ja sve gume kupujem u engleskoj. tamo ti je cena za yokohamu 65 eur.
kod nas se isto prodaju ali neznam pošto.
-
ovde u bg fulda 85e komad a guma djubre
aj vidi kad budes imao vremena posto su u slo 175 50. :wink:
-
po običaju su u slo malo skuplje gume.
šteta da si tako daleko.... ako bi danas naručio gume, druge nedelje bi bile kod mene,..... jer sledeča naruđba u GB mi je tek za dva meseca.
-
ma nemam pare sad za gume, treba da registrujem metroa :wink:
hvala u svakom slucaju
-
ma pametno, prvo registracija, pa posle gume.... mada dobra guma glavu čuva ;-)
-
da ali za tu gumu treba alu felna... za alu felnu treba praviti medju plocu za 4x101.6 a za medju plocu treba imati duzhe brezone...
:(
-
imao sam ja komplet četri alu felgi od metroa.... nisam ih trebao pa poklonio.... ali mogu pitati lika ako mu trebaju, pošto ih u 10 godina još nije montirao.
-
jel se secas mozda kakve su?
ovakve?? http://www.classicsandcars.co.uk/4sale/mgmetro-1.jpg
-
njet.... bile su sa kvadratičima,..... slične kao serija 12" od minija, a na sredini zanimljiv MG plastični poklopac za šarafe.
skinuo sam ih original sa turbo MG metro.
-
pa sta si uradio sa ostatkom auta?
-
otišao je u zaborav :thinking:. povadio sam mu sedišta koja su išla u minija, komplet kočnice, volan, sve što je poslužilo za minija..... ostalo u staro gvožđe. bio je to najodvratniji auto pre 10 godina kada sam ga rasturio :fgh:
-
danas sam uradio kocnice, sad koci savrseno, nigde ne vuce nista...
seo ko covek da ga provozam... IDE NENORMALNO!
ali... totalno sam se razocarao u samu konstrukciju auta... ono kao da nema nista... mini je mekan za metroa... zadnji deo skace da nije normalno.... sad ne znam dal to treba tako ili je nesto ovde problem...
elem da... kada sam skino zadnje tockove ramena imaju luft jedno 5cm gore dole... jel to treba tako kod njega ili ne? takodje je osetno nizak pozadi pa cu kad ga registrujem da ga oteram u servis da ga dignu malo nazad... valjda je toliko tvrd samo zbog toga sto je nizak...
-
bane pocni vec jednom taj mini,nije metro za tebe,pridruzi se braci na putu sa minicem
-
pa mora nesto da vozim dok ne bude mini gotov... ne mogu stalno da uzimam auto od caleta...
-
iskreno da vam kazem malo sam se razocarao... gledah na netu brojeve motora i po broju je iz austin metroa a ne motor od mg-a ... i da motor je od 44kw :cry:
al bitno da on super ide :)
-
ma štate briga, glavno je da piše MG..... a sada kada znaš, da nije original, lakše češ mu izvaditi srce i utrobu te premestiti u minija.
ako su to brojevi motora koje si opisao na MKZ onda mislim da su to od MG metro. barem po tome što sam ja našao. nemoj prebrzo bacati pušku u kukuruz.
-
malopre sam gledao slike metroa na netu.... 87 je noviji model i trebalo bi da ima instrument tablu iz jednog dela a ne iz dva... trebalo bi da ima haubu koja nije u ravni sa farovima vec je malo preko i nema grbu na sredini... sve vise sam ubedjen da je auto prekucan i sve ce mi biti lakse da ga prodam u delovima kad bude gotov gt :P: