Na minijadi ste mogli da čujete odličan rad gospodina Miroslava Milutinovića iz Udruženja istoričara automobilizma, na temu Minija na ovim prostorima
http://www.miniclubserbia.rs/?strana=ominiju-sfrj
Pre neki dan nabavih komplete casopisa "Auto" za 1970,1971 i 1972.Kroz kratke vesti,testove auta,uporedne testove,izjave celnika fabrike,sajamske priredbe moze se propratiti sta se sve desavalo u IMV tih godina,a sto je u tekstu gospodina Milutinovica i prezentovano u glavnim crtama
Ja cu se u narednom periodu potruditi da okacim neke skenove tekstova i slika vezanih za proizvodnju i sklapanje u IMV,kako Minija,tako i Ostina 1300.
Stigli su da testiraju i jedan IMV sklopljen Mini pre zavrsetka proizvodnje 1972.Tu je i veliki test 50.000 km IMV Ostina 1300,kao i kraci test IMV 1300 Specijal.Tako se zvao bez prefiksa Ostin nakon pocetka varenja,farbanja i kompletiranja skoljki u novj fabrici IMV od marta 1971(Novo Mesto-Cernomelj)
Kod kacenja skenirane slike nisu problem,ali obicno sa tekstom imam problema,jer kada okacim na neki sajt za fotografije uglavnom se smanji pa bude slabo ili uopste necitljivo.Ako neko ima neku ideju neka kaze?
Inace taj IMV 1300 Specijal je meni posebno zanimljiv jer do sada nisam video ni jedan,iako su izmene vise kozmeticke prirode(Felne drugacijeg oblika,metalizirane boje,retrovizori sa obe strane na krilima,kraca rucica menjaca,dodatni farovi za maglu,sedista sa naslonom za glavu,na masci natpis "IMV 1300",a na gepeku "SPECIJAL".Doduse iz motora je izvuceno maksimalnih 60.5 KS ugradnjom drugacije usisno-izduvne grane sa dva karburatora pa su i performanse poboljsane.Verovatno je bar neki motor zavrsio na nekom Miniju