: 1 2 [3]

: gubi vodu  ( 21607 )

0 and 2 Guests are viewing this topic.

ivan

  • Aktivan
  • : 1.090
Odg: gubi vodu
« #30 : September 25, 2008, 09:55:17 AM »

nenene... ne mislim na normalno cimanje, npr kad promenim brzinu... ne mislim cak ni na zavijanje pri ubrzavanju (sto verovatno nije normalno, ali sam se navikao)
ovo se javlja kad vozim ravnomerno ili kad vrlo postepeno ubrzavam, pri brzini od recimo 30-40-50 km/h, samo me udari dum-dum-dum i onda ili nastavi normalno ili se i dalje rita dok mu ne dignem obrtaje.
na vecim brzinama (70-80 km/h) se to nikad ne desava.
inace, ne gubi snagu, vuce isto kao pre, trosi 9.8 umesto uobicajenih 8-9, mada je to verovatno zbog hladnih dana.

mislio sam da dam karburator da se sredi, pa da vidim da li ce biti promene. ali posto si trazio problem, evo ti problem :)

gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 2.234
Odg: gubi vodu
« #31 : September 25, 2008, 10:20:11 AM »

more kakav motor ti to imaš da ti troši 9 litara???? 2.0?
mini nikako nesme toliko trošiti. nema teorije!
dobro podešen mini troši sa normalnom nogom do 6 litara. ja sam vozio godinama 998 minija sa dugim diferencialom -2,9 i potrošnja je uvek bila oko 5 litara. na auto putu prosek 100km/h ispod 5 litara.
moj turbo mi troši sa teškom nogom 9- 10 litara ..... a sa nežnom nogom oko 6,5 do 7

obavezno pogledaj karburator. podesi ga i repariraj.... ali za reparaturu obavezno koristi original SU kit od Burlen. jedini sa garancijom. sve ostalo je šuš muš.

ivan

  • Aktivan
  • : 1.090
Odg: gubi vodu
« #32 : September 25, 2008, 11:02:42 AM »

more kakav motor ti to imaš da ti troši 9 litara???? 2.0?

hehe... pa 850 star 32 godine o kome se niko nije temeljno brinuo


obavezno pogledaj karburator. podesi ga i repariraj.... ali za reparaturu obavezno koristi original SU kit od Burlen. jedini sa garancijom. sve ostalo je šuš muš.

eh, đe je evropa a đe smo mi...

evo, za one kojima treba slično, ima sve da se naruči direktno sa SU sajta
http://www.sucarb.co.uk/ExplodedImageClassic.aspx?ProductId=11215

Service Kit je 40eur a Rebuild Kit je 53eur.

još samo kad bih znao kome ovde to da dam :)
Gregor, primaš li ti karburatore na reparaciju? Pošaljem ti poštom i platim na račun...

gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 2.234
Odg: gubi vodu
« #33 : September 25, 2008, 11:19:25 AM »

ma 850 je vjeran motorčič. mnogo sam ga voleo da vozim. potrošnja treba biti oko 5 litara. dobro da je naišao u tvoje ruke, barem češ se ti brinuti o njemu. i nadam se da i mi sa našim savetima.

ako ti zagusti, naravno da ču ga primiti za reparaciju. samo trebaš mi unapred poslati barem sliku tvog tipa da predhodno nabavim kit ako ga več nemam na lageru. netrebaš slati poštom.štedi pare. kada se nađe prvi prevoz do slo. javit ču ti pa čemo srediti..... ali trebam napomenuti...... do vremena ču doči tek za zimu. trenutno se selimo u kuču i ima još hrpu poslova da se hitno obavi. a nakon toga idemo uživati i raditi u garažu  :hid_crazy:

Brutalac

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 811
Odg: gubi vodu
« #34 : September 25, 2008, 17:52:48 PM »

Evo da ti ja kazem kako sam ja to rijesio...mislim da znam o cemu pricas jer sam ja imao nesto slicno i krenuo sam istim putem kao sto je Gregor rekao...

Stavio sam NOVU el Facet pumpu benge, sve filtere nove, kupio sam Fuel Pressure Regulator (FPR), zamjenio razvodnik a imam elektronski, Mk 3 mi je most pa nemam gumene nosace al sam mjenjao gumice stabilizatora i stavljao dodatne stabilizatore, mjenjao sam usisnu granu, cistio fergazer, mijenjao federe, rebuildao ga sa standardnim rebuild kitom i jos dodatnih stvari kupio i NIKAKO TO NISAM MOGAO RIJESITI!!!!

Igrom slucaja kada sam htio zamijeniti iglu u fergazeru zbog stavljanja obicnog filtera zraka prije zime...zamjenio sam KLIP u fergazeru skupa sa iglom i slucajno sam rijesio problem  :hid_crazy:

Eto probaj to napraviti pa ces vidjet dal ce pomoci...ili jos bolje...zamijeni cijeli fergazer (vjerojatno je u pitanju HS4)...naravno prvo ga pocisti i po mogucnosti rebuildiraj!
 :wink:

Sinisa

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.663
Odg: gubi vodu
« #35 : September 25, 2008, 20:50:12 PM »

Meni odavde deluje da ,kad vas dvojica objasnjavate kako se brinete o svojim vozilima,zivite u Londonu pa kad god vam zatreba neki deo, vi skoknete do prvog ugla u najblizu prodavnicu,da kupite neki deo kojih ima u izobilju,kao koc nas za Yuga.Hvala na savetima.Mi od nekoliko majstora za Minije ovde u Beogradu,nemamo nijednog na forumu.Momci vi ste pravo blago.

gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 2.234
Odg: gubi vodu
« #36 : September 25, 2008, 21:20:35 PM »

ma j*b*ga..... nije baš london. do nedavno je i kod nas bilo skoro nemoguče sa novim delovima.... samo 10 godina u natrag hodao sam po italiji po odpadima i kupovao sebi polovne kočnice itd. promenilo se samo to da sada svaka dva meseca naručim paletu delova za minije i normalno kada kod kome šta zatreba ima se na lageru. skuplji delovi se nabavljaju samo kada su naručeni a za njih se može pričekati....
mislim da vam je Brutalac relativno na dohvatu, jer vam može poručiti delove ako vam neko slučajno prolazi pored zagreba... ali verujte biče uskoro i kod vas delova. samo se organizirajte, pitajte i možemo pomoči.

ivan

  • Aktivan
  • : 1.090
Odg: gubi vodu
« #37 : September 26, 2008, 00:34:01 AM »

eeeeehhhh....

duša me boli kad čitam vaše blagonaklone savete, dobročinitelji naši.  :cry2:
kad vi objašnjavate, sve izgleda tako lako - samo kupiš set za reparaciju i repariraš karburator  :swfights:
istina, kod nas je mali problem sa delovima, ali nije strašno - uvek može da se naruči od minispares, da se papreno plati u auto kosi, ili da se sedne u voz i ode do brutalca.
kao što reče sinisa, ovde su problem umorni majstori. nema mlađih i ambicioznih, nego samo tri čoveka koji već 20 godina rade minije, pa im je izgleda malo dosadilo. sem toga, kriza ih je odučila od novih/originalnih delova, pa zato meni Raša obećava da će remontovati karburator za 20-30eur, a obojca znamo da će delove da uzme sa nekog kadavera.
uz to, nijedan od njih ne ostavlja utisak stručnosti ravan dojmu koji vas dvojca ostavljate ovde na forumu.

osim ovoga, ja lično ne mogu ni tako lako da ispljunem po 50 eur za sitnice koje se pojavljuju svakih 10 dana (trenutno sam civilni vojnik, tako da su mi prihodi 0 ), ali mnooogo znači pročitati detaljno objašnjenje i vaša iskustva, garantovano će to kad-tad zatrebati nekome ko razume srpskohrvatski/hrvatskosrpski. a i meni, čim budem mogao da ih primenim

evo ja predlažem da Mini Klub Srbija odabere jednog mladog talentovanog šegrta kojeg ćemo poslati na usavršavanje kod Brutalca i Gregora. Mi ćemo da mu platimo put, a vi mu dajte nešto da jede i da spava u gepeku.

BaneBRE

  • Aktivan
  • : 1.823
Odg: gubi vodu
« #38 : September 26, 2008, 08:45:49 AM »

znaci ja otpadam posto ne mogu da stanem u gepek  :laughing:

Brutalac

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 811
Odg: gubi vodu
« #39 : September 26, 2008, 09:01:01 AM »

 :blush:

Sto se mene tice (ne mogu govoriti za Gregora ali mislim da je odprilike ista stvar), ja sam sve ovo sam naucio kroz godine sto sam vlasnik Minija i zato sto nema pouzdanog majstora u HR da napravi sve kako spada...pa na kraju moras sam
Puno interneta, puno knjiga i DIY tehnike sistemom nadam se da necu nista sj*bat i dodjes do mog stadija...naravno moras, htio ne htio i imat smisla za sve to i imati interesa...
Ja smatram da nema potrebe da svi budu strucnjaci u Minija...barem ne sto se tehnicke strane tice...a ako mogu pomoci sa odgovorima na pitanje nema beda!  :good:

gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 2.234
Odg: gubi vodu
« #40 : September 26, 2008, 09:09:02 AM »

BaneBre, ima Brutalac karavan minija.... u njega sigurno možeš stati  :rolleyes:

ma prvo ko prva treba uzeti u ruke nočnu lektiru. Haynes manual ima sve potrebne podatke. čitati, čitati, pa sve staviti u praksu. mislim da je i ovaj forum odlična stvar i da se može mnoge potaknuti da nešta naprave sami... a sa vremenom če se sigurno pronači netko tko če profesionalno raditi minije. pa imate ih više nego bilo gde u bivšoj jugi.

samo hrabro napred!
: 1 2 [3]