: 1 [2] 3

: gubi vodu  ( 21598 )

0 and 1 Guest are viewing this topic.

gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 2.234
Odg: gubi vodu
« #15 : September 10, 2008, 21:07:25 PM »

drago mi je da si rešio problem. ajmo sada rešavati sledeči  :wink: šta te još muči?

ivan

  • Aktivan
  • : 1.090
Odg: gubi vodu
« #16 : September 10, 2008, 21:46:22 PM »

hehe hvala :)

vecina mojih muka (gume, karburator, letva, trulez&rdja, merac goriva, pumpica za soferku, itd) se svode na finansijsko-logisticke probleme. drugim recima, kad nadjem pare i/ili nacin da povoljno nabavim deosamo ga treba zameniti ili dati na popravku.

u stvari, imam jos par misterija (ne bi bio mini, da ih nema)

-lupkanje u motoru. od pre neki dan, cuje se lupkanje, kao da u glavu motora udaras npr srafcigerom 3x u sekundi.
-cimanje kad krecem (dok se ne zagreje). Ovaj put mnogo intenzivnije nego ranije, kao da udaram u rupe na putu.

eto, cisto da imas neki izazov :)

BaneBRE

  • Aktivan
  • : 1.823
Odg: gubi vodu
« #17 : September 11, 2008, 01:48:30 AM »

neki nosac motora ti je otisao verovatno... probaj da zaljuljas motor ili upali auto i daj rucno gas i vidi jel se pomera motor... 90% je ona koska koja se srafi za karoseriju i glavu motora (pored bobine)

gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 2.234
Odg: gubi vodu
« #18 : September 11, 2008, 08:37:09 AM »

evo Banebre je odgovorio ispravno. to je najčešči problem. te gumice na nosaču motora su potrošni material. godišnje ih menjam. evo još male ispravke. nosač je fiksiran na blok motora ispod glave kod bobine  :bullshit:

BaneBRE

  • Aktivan
  • : 1.823
Odg: gubi vodu
« #19 : September 11, 2008, 11:46:44 AM »

da da, na blok, my mistake

gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 2.234
Odg: gubi vodu
« #20 : September 11, 2008, 12:36:29 PM »

ma živi ljudi smo pa grešimo .....  :P:
preporučujem gumice koje su "upgrade" ili za fast road vožnju. te su obično tvrđe, duže izdrže i kvalitetnije. na mom miniju obične mogu uništiti na brzinskoj vožnji u jednom danu. za sebe uzimam samo još "race" kvalitet.... sve ostalo se raspade.

ivan

  • Aktivan
  • : 1.090
Odg: gubi vodu
« #21 : September 17, 2008, 12:33:03 PM »

-lupkanje u motoru. od pre neki dan, cuje se lupkanje, kao da u glavu motora udaras npr srafcigerom 3x u sekundi.

svećica nije bila dobro zategnuta  :blush:

BaneBRE

  • Aktivan
  • : 1.823
Odg: gubi vodu
« #22 : September 17, 2008, 15:58:11 PM »

 :bad:

gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 2.234
Odg: gubi vodu
« #23 : September 24, 2008, 11:10:45 AM »

ajde, hočemo još problema, da ih malo rešavamo.
šta te još muči  :hid_crazy:

BaneBRE

  • Aktivan
  • : 1.823
Odg: gubi vodu
« #24 : September 24, 2008, 11:14:23 AM »

sexualna opredeljenost  :laughing:

ivan

  • Aktivan
  • : 1.090
Odg: gubi vodu
« #25 : September 24, 2008, 22:30:25 PM »

ajde, hočemo još problema, da ih malo rešavamo.
šta te još muči  :hid_crazy:

vidim ja da vama moj mini služi kao mrtvac na medicinskom fakultetu...

ajde, evo, da vam dobacim jednu kosku

rita se
ne znam kako da precizno opišem, ali pokušaću.
u toku vožnje nekad snažno cimne, kao da sam naleteo na ciglu, na primer. baš onako udari, cimne motor, kao da je neko ubacio klin u točkove, i izgubi snagu na trenutak. to potraje sekund i bude 2-3 za redom. iz toga ga jedino izvučem ako podignem obrtaje, bilo da dam gas do daske, bilo da smanjim u nižu brzinu.
kad je baš dobro zagrejan, onda se to mnogo redje desava.

korpa lamele?
karburator?
pumpa za gorivo?

BaneBRE

  • Aktivan
  • : 1.823
Odg: gubi vodu
« #26 : September 24, 2008, 23:03:23 PM »

lici mi na pumpu ili nesto sa chorbom... isti problem je imao gajudin, doduse samo uzbrdo...  promenio pumpu i teraj


od godina se sjebe membrana na pumpi i pocne da trokira dok se ne zagreje posto koliko znam nju pokrece bregasta i ima ulja u pumpi a shodno tome da se tela na toploti shire verovatno se membrana zagreje od ulja ili same toplote motora... nem pojma... mislim da je do nje problem...

gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 2.234
Odg: gubi vodu
« #27 : September 25, 2008, 08:43:35 AM »

korpa lamele?..... nebi baš moglo, jer u tom slučaju bi ti kuplung proklizavao i to je skroz drugi osečaj.....
karburator? ..... o njemu ogromno ovisi, pogotovo ako nije bio dugo godina repariran.... perfekcija motora ovisi o finesama.... a kada ti semerinzi na karburatoru postanu tvrdi onda vuču "falš" vazduh i smesa nije nikada OK...
pumpa za gorivo?... ma ta ti ume da crkne ili zeza na različite načine..... običajno je da motor na jedamput gubi snagu ili radi samo na mestu. čim ga opteretiš onda auto crkne ili se ne pomakne. nekada pomaže da se motor ili pumpa skroz ohladi itd.... ali jedini i sigurni lek je da je odma promeniš. nisu više tako skupe. i zaboravi privremene polovne delove.

ja mislim, da je za to cimanje krivo sve po malo.... prvo karburator- raskopaj ga i proveri toleracije, koliko je istrošena osovina leptira, sipaj mu novo SU ulje itd..... drugo proveri frtajler- tamo gde su platine, kondenzator.... dali su dobro naštelovane, u kakvom su stanju, dali ti ima osovina luft, dali ti vakum radi, jer sve to ima učinak na podešeno paljenje... pokušaj po brojevima pronači dali imaš sve te delove originalne za tvoj motor ili je neko studirao kemiju predhodno...

ivan

  • Aktivan
  • : 1.090
Odg: gubi vodu
« #28 : September 25, 2008, 09:00:24 AM »

ono sto mene najvise plasi je agresivnost tog cimanja.
da je pumpa za gorivo ili karburator, verovatno bi samo gubio snagu ili se gasio. kad mi nestane benzina (a desavalo se...  :blush:) onda se motor samo ugasi, mirno.
meni ovo udara kontru, kao da se motor blokira u trenutku. evo jutros sam krenuo sa relativno toplim motorom presao 10ak km, i tek pri kraju je, na ravnom, mali gas, tri puta cimnuo i nastavio normalno.
mozda se tripujem, mozda ipak nije blokiranje, ali sigurno nije nezno.

da nije menjac? mada isto se desava u svim brzinama (sem prve).

gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 2.234
Odg: gubi vodu
« #29 : September 25, 2008, 09:16:06 AM »

hmmm..... malo cimanje je normalno zapravo uobičijano ali to se baš nemože osetiti ako imaš sve nosače motora dobre. što su ti više razmrdani, to jače je cimanje.... a na kraju imaš osečaj da če ti motor izbaciti. proveri dali imaš istrošene nosače, koliko se ti miče motor napred nazad itd. obično ti prvo odu gumeni uložci na nosaču motora između karoserije i bloka motora, onda pogledaj i spodnje.
svako najmanje cimanje se prenosi preko istoršenih delova i na kraju iz toga nastane konkretno drmanje. svaki slučaj...... ja uvek otvorim diferencial i repariram ga sa novom osovinom i planetima- podloškama..... ali to kod tebe nije uzrok cimanju...
: 1 [2] 3