korpa lamele?..... nebi baš moglo, jer u tom slučaju bi ti kuplung proklizavao i to je skroz drugi osečaj.....
karburator? ..... o njemu ogromno ovisi, pogotovo ako nije bio dugo godina repariran.... perfekcija motora ovisi o finesama.... a kada ti semerinzi na karburatoru postanu tvrdi onda vuču "falš" vazduh i smesa nije nikada OK...
pumpa za gorivo?... ma ta ti ume da crkne ili zeza na različite načine..... običajno je da motor na jedamput gubi snagu ili radi samo na mestu. čim ga opteretiš onda auto crkne ili se ne pomakne. nekada pomaže da se motor ili pumpa skroz ohladi itd.... ali jedini i sigurni lek je da je odma promeniš. nisu više tako skupe. i zaboravi privremene polovne delove.
ja mislim, da je za to cimanje krivo sve po malo.... prvo karburator- raskopaj ga i proveri toleracije, koliko je istrošena osovina leptira, sipaj mu novo SU ulje itd..... drugo proveri frtajler- tamo gde su platine, kondenzator.... dali su dobro naštelovane, u kakvom su stanju, dali ti ima osovina luft, dali ti vakum radi, jer sve to ima učinak na podešeno paljenje... pokušaj po brojevima pronači dali imaš sve te delove originalne za tvoj motor ili je neko studirao kemiju predhodno...