Stabilizator napona radi na principu bimetala, dobija + posle kontakta, - sa sata preko neke zice koja je spojena na sasiju vozila ( sa istog minusa se napajaju i sijalice za osvetljenje sata). Izlazni signal sa stabilizatora povremeno propusta struji od prema satu za temperaturu i za kolicine goriva, koji isto tako rade na pomeranje skazaljge pri zagrevanju bimetala, a minus bob ijaju preko davaca temperature na glavu motora i preko plovka u rezervoaru pomocu otporne zice.
Postoji mogucnost da stabilizator ne propusta struju jer je ugrejan bimetal i platinke koje trebaju da daju kontakt ostaju otvorene. Ukoliko znas ili neko ko zna utvrdi dali je tvoj stabilizator za stabilnu struju 10 V ili 12 V , mozes to da resisi sa uzimanjem elektronskog stabilizatora napona za 10v ili 12 v iz radnje za elektroniku koji je veoma jeftin i resis problem. Mislim da oznake nose 7810 ili 7812 to su stabilizatori napona od 1 A. Stavis ga na sasiju zato sto od sasije uzima - , lena nozica + struje od kontakta, srednja je isto -, i leva je zlaz prema satu za temperature i kolicne goriva.