sto se tice peskarenja
po mom iskustvu mislim da je vreme za te stvari sredina leta
odvezes auto na peskarenje i kad ga lepo ispeskare ,oni ga celog izduvaju i zastite
e sad ima ovde negde na forumu,ivan je nasao neki sajt gde se ljudi reklamiraju ,rade peskarenje i zastitu
a goran majstor posle peskarenja auto presprica sa epoksidom zorka sabac t
to je dvokomponentna boja za camce koji se peskare i na bazi je smole ,i prihvata git i boju
ima osnovna i zavrsna
e sad posle toga radis limariju
delove koje menjas ili obelezis za secenje nemoj ni da stitis ako auto drzis u garazi
jer da bi ga posle zavario treba da gulis zastitu i ima da se otelis dok to lepo zavaris sa co2
on trazi cistu povrsinu
kod peskarenja je dobro jer pesak razbije i probije svu rdju i pokaze sve gde je lim stradao
obavezno koristi boju spric heker i njene zastite i razredjivace lakove imas lak brilijant,otporan na kamencice i ludo sija
nemoj da stedis ako vec sve to radis i sam kupi boju a sa majstorom ugovori pripremu i farbanje
200 evra gore dole ne igra stvar ali posle mnogo znaci
ako tako uradis videces da se isplatilo