zar nije divno kad su svi u pravu, cak i ako govore suprotno?
naravno, ne treba biti rob autu i naravno, mini nije tek bilo koji auto. da mu ne robuckamo, ne bismo bili ovde.
licno, mislim da se miniju najvece postovanje ukazuje
voznjom. on je pravljen pre svega da bude vozen i upotrebljiv, a ne da bude predmet fanaticnog perfekcionizma, pa cak ni za trke (Issigonis je bio protiv trkanja i budzenja).
Sticajem okolnosti, ja mojem ukazujem vrhunsko postovanje time sto ga svakodnevno vozim, cime auto koji je pre 32 godine napravljen da bude jeftin, i dalje zivi i prkosi vremenu. Kao jedini auto, moj mini provodi neuporedivo vise vremena u svakodnevnoj voznji (oko 700km mesecno) nego na popravkama, restauracijma, tuningu itd (sto se i vidi na prvi pogled
)
ne kazem da ne bi bilo drugacije da sam u drugoj finansijskoj situaciji - verovatno bih vozio c30/fiat 500/yarisa/... a lickao nekog minija za svoju dusu - ali mislim da je pravo priznanje miniju upravo ona faza svakog vlasnika kada se oslanja samo na njega i koristi ga kao pravi auto, uprkos 21. veku.
nego, sto se tice farbanja...
prvo, niko mi ne odgovori da li je spricgit=primer
drugo, verovatno je dovoljno pogledati sta pise u uputstvu za to - nekako sumnjam da pise "drying time 3 months"
trece, ne mislim da je realno i neophodno da se auto restaurira za 2 nedelje, samo mi se cini da u 2008. godini, u sred kapitalizma cije fabrike sastave auto za 40 minuta (bilo da je fiat ili jaguar), mozda ipak nije neophodno da se ceka 3 meseca da se osusi neki sloj, kao da je glinena skulptura.