Author Topic: Problem sa satom temperature  (Read 16021 times)

Marko90

  • Guest
Odg: Problem sa satom temperature
« Reply #30 on: December 08, 2012, 00:59:06 AM »
pa mora nikola uvek da mi kontrira  :laughing: Ja ti kazem moja iskustva :P inace vodu izbacuje U VOZNJI kad predje nekih 110 stepeni, mozda i vise.....provereno.....

Marko90

  • Guest
Odg: Problem sa satom temperature
« Reply #31 on: December 08, 2012, 01:04:04 AM »
kod mene je bio definitivno los protok vode, hladnjak je bio rasklapan i ciscen, unutra kao nov, medjutim i dalje sam imao problema sa grejanjem na otvorenom, na kraju sam taj problem resio tako sto sam ubacio 3 core hladnjak umesto 2 core i problem je bio 90% resen....mada sam bas cuo da hvale taj 2 core kao da je bolji od 3 core i 4 core al nisam se bas udubio u tu temu da saznam zasto.....ako neko ima iskustva sa razlicitim hladnjcima (2 core, 3 core, 4 core, ALU), bilo bi lepo kad bi to podelio s nama  :good:

Offline nikola.m

  • Aktivan
  • Posts: 786
Odg: Problem sa satom temperature
« Reply #32 on: December 09, 2012, 16:53:59 PM »
pa mora nikola uvek da mi kontrira  :laughing: Ja ti kazem moja iskustva :P inace vodu izbacuje U VOZNJI kad predje nekih 110 stepeni, mozda i vise.....provereno.....
pa bilo bi dosadno,da ti nema mene.... :laughing:....
svi mi ovde dajemo svoja iskustva....a mini je vocka cudnovata....na kraju moze da se desi da je sve to zbog auspuha.... :lol:

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: Problem sa satom temperature
« Reply #33 on: December 09, 2012, 19:51:30 PM »
kod mene je bio definitivno los protok vode, hladnjak je bio rasklapan i ciscen, unutra kao nov, medjutim i dalje sam imao problema sa grejanjem na otvorenom, na kraju sam taj problem resio tako sto sam ubacio 3 core hladnjak umesto 2 core i problem je bio 90% resen....mada sam bas cuo da hvale taj 2 core kao da je bolji od 3 core i 4 core al nisam se bas udubio u tu temu da saznam zasto.....ako neko ima iskustva sa razlicitim hladnjcima (2 core, 3 core, 4 core, ALU), bilo bi lepo kad bi to podelio s nama  :good:


ako se motor nehladi standardnim hladnjakom..... i ako se rešava sa 2 core itd.... znači da još uvek nije odstranjen uzrok. iz mojih izkustava je često da su kanali unutar bloka i čak glave jako suženi od taloga a ponegde čak i začepljeni. u takvom stanju motor je uvek pregrejan a 2 core ga jedini uspe ohladiti ali opet podhladi vodu koja ulazi u blok...... što i nije dobro. opet se ta voda zbog lošeg protoka prebrzo ugreje.... itd.... i često neuspeva više da hladi 4 cilindar itd...
uvek je potrebno nači uzrok. taj može često da bude i neprava smesa goriva i vazduha..... krivo podešeon predapljenje......

PS: std. hladnjak je kod mene dobro obavljao posao na turbo miniju. 160-180KS je uspevao da ohladi bez dodatnog ventilatora....