naravno novi mini je prisutan..... i red je da bude....
ali moj savet je ako želite da privučete masu, reklamirajte klasičnog. a kao što sam rekao.... novi je ionako prisutan. obično je i sponzor itd, itd... npr. u mađarskoj je organizirao podpise od rauna altonena itd.
negovorim to zbog sospestvenih uverenja.... nego dosta dugo pratim stranu mini scenu, zapravo sa njom sam rastao dok nije bilo prave scene kod nas..... i zna se šta privlači ljude na skup!
to je isto kao da prodaješ svoj proizvod a u reklamu staviš i nešta od suseda. dobro nije baš isto ali to je ono što mi je moglo prvo pasti na pamet.
treba iči na loptu, da dobijete najviše glasova za IMM a ne da čete biti ljubazni do novog minija, koji starom baš ne nudi puno.
ako želite mogu da vam ispričam priču:
prošli mesec bilo je 100 godina tvornice Morris.
iz tog razloga je nekoliko novih minija (organizirano od BMW) išlo na put prema starim tvornicama po EU u kojima se je proizvodio mini.
i šta mislite kako je to izgledalo. došli su npr. do IMV u novom mestu. napravili jedan krug pored tvornice i to je bilo to.
najavili su se jedan sat pre nego što su došli do tvornice. BMW sam pomago da za 50 godišnjicu minija skupim najbolje minije za izložbu koja je trajala dva dana i preko 20 minija. i tom istom organizatoru nije bilo vredno da nas obvesti o skorošnjem dolazku minija u IMV..
tada sam imao priliku da sa glavnim direktorom za razvijanje minija prošetamo i prekomentarišemo stare minije, istoriju. izglancani tip nije imao pojma šta gleda. ni godišta, ni razlike, ništa od ništa. i naravno taj čovek bez osečaja istorije razvija minja u pravcu koji nema sličnosti sa starim osim imenom.
moj odgovor na Divčeve čestitke na slovenskom mini forumu vezano za dolazak minija u tvornicu IMV je bio takav:
ipak izgleda da BMW brine samo za svoju promociju.
došli su bez neke najave. o tome je znao samo BMW portal..... i obavest dao od sebe trenutak pre nego se sve zbilo.
mogao bi se organizirati pravi mini doček.... ali su pokazali da njih baš i nebriga istorija nego formalna vožnja od tačka A do točke B sa reklamnim izgovorom da su posetili tvornice u kojim se je izrađivao mini, bla, bla, bla..... glavno je da su se poslikali ispred tvronice, talbe grada.... i pitanje dali su vozači uopšte znali šta tu rade ili imaju bilo kakvu vezu sa istorijom morrisa ili minija.
ali ipak..... neko se setio nekadašnje tvornice u novom mestu, što je ipak čast, da nismo u totalnom zaboravu.
ZNAJTE: novi mini je tu samo zbog vlastite promocije i promocije preko klasičnog minija. on se brine samo za svoju prodaju a ne naša istorijska vozila. BMW ima ekonomski interes. on se ne pali na iste emocije kao mi.
iz tog poštovanja bi stavio na naslovnu stranu IMM samo starog minija.