zato sam i napisao da nije klasican kondenzator,ali vise vole ljudi tako da ga zovu,ali ajde da sve pojasnimo,vise lici na neku vrstu transformatora,tu se slazem,koji se sastoji od primarnog i sekundarnog namotaja,ta zica je izolovana,i nalazi se u ulju,dovoljno je da na primaru ili sekundaru na nekom sredisnjem ili bilo kom drugom delu namotaja ode izolacija,zbog eksploatacije i grejanja i starosti ulje izgubi svoje sposobnosti varnica umesto da prodje kroz 100% primara ili sekundara ode kroz ulje na kuciste ,gubis varnicu,da je ulje novo bobina bi lepo radila i sa tom jednom losom izolacijom,jer struja ne bi otisla na kuciste nego bi tamo gde je najmanji otpor u zicu.
Meni se desilo da auto kada je hladan pali kao mina,a kada se ugreje i ugasim ga nema sanse da ga upalim,dok nisam zamenio,posle je bilo sve ok,nadam se da sam sada pojasnio sta sam i kako mislio.
Moj prvi tip na ovaj problem je pumpa za gorivo,pa tek onda dalje.