Da počnem iz početka. Pre jedno mesec dana sam stavio auto u pogon. Počeo sam da ga vozim i curelo mi je ulje iz menjača i malo na poklopcu glave odnosno ventila.Merio sam kompresiju i na prvom je bila 10,na drugom 9,5,na trećem 6,5 a na četvrtom 9,5. Uzmem se ja u posao da sa mojim drugom zamenim glavu.Nisam servisirao moju već sam dobio drugu glavu koja je uradjena,ali zapravo nisam siguran ni ja sa kojim gumicama.Prilikom skidanja glave pregledali smo i hilzne i videli da nemaju riseva.Namontirali sve i upalili,u prvom trenutku je sve bilo savršeno prvih pet minuta rada,onda je malo iz izduva počelo da se oseća ulje,onako malo smrad ulja. Auto kad se vozi savršeno ide,dosta bolje,čak sam i merio posle kompresiju na trećem klipu podigla je se na 9,5,ali potrošnja ulja je enormna.
Danas sam išao do Novog Sada i potrošio je ravno 0,5l tamo i nazad,što je meni van svake pameti.Auto kad se zaturira izbaci malo crnog dima na velikom broju obrtaja. Sad tu ima jedna začkoljica sipao sam Optima ulje 10-40 koje je i samo verovatno kopija. Multigradno sigurno nije,jebi ga bilo mi je ono najblize,tek posle sam čuo da komšija poznaje jednog čoveka što ga presipa iz burića u Obrenovcu odnosno pravi kopije.
Da li me neko iskusniji može posavetovati šta mogu da proverim da ne otvaram motor bez veze.
Unapred hvala.