: [1]

: Vugla  ( 4692 )

0 and 2 Guests are viewing this topic.

Marko90

Vugla
« : July 21, 2011, 22:28:55 PM »

Evo par slicica kako je tekla reparacija glave na jeftinom miniju, nove vodjice, gumice, opruge cinkovane, naravno ravnanje i odradjen hidro test za svaki slucaj.....a valda ce u skorije vreme pasti i neka voznja kad se registruje :)












gajudin

  • Administrator
  • Aktivan
  • : 2.187
  • bomraketabona
Odg: Vugla
« #1 : July 21, 2011, 23:13:21 PM »

da da bog i ti jefto da se provozas kao covek :vozimo: :mks:
samo lagano :good:
ZIV JE MINI UMRO NIJE!!!!

Ftaje

  • Aktivan
  • : 626
  • Eh da moze Issigonis sad da nas vidi...
Odg: Vugla
« #2 : July 22, 2011, 00:17:22 AM »

Nema lagano:D odmah sam ga malo razgazio :D ide kao zmaj a sto je najbitnije vise ne dimi :D samo jos registracija pa da malo testiramo kako ce da se pokaze :D
Ma motor nesto zeza...ali u sustini savrseno radi...a i nesto zajebava kocnica ali u sustini super koci...ma pola stvari ne radi al ide super...ovaj auto je paradox na tockovima...

Aman

  • Aktivan
  • : 1.474
Odg: Vugla
« #3 : July 22, 2011, 10:00:13 AM »

cime ste cistili ventile?
"Auto bez zvuka je kao devojka bez glasa."
"Ne veruj svemu sto mislis."

r_dalibor

Odg: Vugla
« #4 : July 22, 2011, 14:27:39 PM »

Čestitke za rad i sjaj, što bi rekli 5+

ali za cinkovanje federa KEC ko vrata!
  Kod cinkovanja feder ide na odmašćivanje pa u sonu kiselinu koja je krajnje nepoželjna za svako gvožđe.
 Feder se uvija u toku rada motora toliko puta da je to teško napisati i šta biva....
 Ako cink popusti gde ide?????????????????
 pa u karter, ulje u lagere, radilicu klipove  :0_0:
 
 Ako mene pitaš ja bi to odmah vadio napolje!

Marko90

Odg: Vugla
« #5 : July 22, 2011, 15:41:38 PM »

Čestitke za rad i sjaj, što bi rekli 5+

ali za cinkovanje federa KEC ko vrata!
  Kod cinkovanja feder ide na odmašćivanje pa u sonu kiselinu koja je krajnje nepoželjna za svako gvožđe.
 Feder se uvija u toku rada motora toliko puta da je to teško napisati i šta biva....
 Ako cink popusti gde ide?????????????????
 pa u karter, ulje u lagere, radilicu klipove  :0_0:
 
 Ako mene pitaš ja bi to odmah vadio napolje!



hahahha, ma kakvi....nije to hrom da spadne....ja bi se pre plasio majstora koji prave siceve od bronze i stavljaju u glavu  :laughing:

Marko90

Odg: Vugla
« #6 : July 22, 2011, 17:01:45 PM »

znam na sta si mislio, ali to se kod "obicnog" odnosno hladnog cinkovanja ne desava....ne napravi se to toliki sloj kao kada hromiras ili niklujes branik...tu je jos tanji sloj nego kada bi farbao nesto tako na ne treba uopste se brinuti oko tog....Ja sam cak motor farbao iznutra dvokomponentnom bojom koja ima jako debeo sloj, pa se nista nije desilo....ako je neko experimentisao i ima iskustva u tome sta je stetno za motor, s obzirom koliko puta sam ga rasklapao i sta mi se sve izdesavalo to sam ja  :good:


Al u svakom slucaju hvala na skretanju paznje!!! zato postoji i  :mks:

nikola.m

  • Aktivan
  • : 786
Odg: Vugla
« #7 : July 23, 2011, 12:56:16 PM »

ja biih da postavim samo jedno pitanje......cemu cinkovanje opruga.....ako ima neku funkciju ok,ali ako je zarad cefa,da to nije malo bez veze.....oni se nikada ne vide,a ako je zarad zastite,ja mislim da nema bolje zastite,od ulja koje dolazi do glave,jeste da ga je malo,ali su oni uvek masni i nema sanse da im se nesto desi.... :blink:

Marko90

Odg: Vugla
« #8 : July 23, 2011, 14:54:14 PM »

pa ono...ja tako radim...stalno nosim kod njih nesto da se cinkuje pa se potrefilo da sam tad i ovo radio pa odneo.....meni se svidja....

nikola.m

  • Aktivan
  • : 786
Odg: Vugla
« #9 : July 23, 2011, 16:27:34 PM »

mare....kakav si ti kralj....cinkujes cisto bez veze..... :pray:......

Marko90

Odg: Vugla
« #10 : July 23, 2011, 19:43:06 PM »

mare....kakav si ti kralj....cinkujes cisto bez veze..... :pray:......

ma nosim ovima stalno neke srafice pa mi bilo glupo samo par srafica da odnesem pa spakovao i ovo....ma samo stvar ukusa, postujem kome se svidja postujem kome se ne svidja :)
: [1]