: 1 2 [3]

: Mini Morris Cooper MK1  ( 18408 )

0 and 1 Guest are viewing this topic.

gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 2.234
Odg: Mini Morris Cooper MK1
« #30 : February 15, 2011, 21:21:34 PM »

biče uskoro i slika.

 sa ovim cekanjem slika  :comp: ubice me radijacija

osečam se krivo zbog radiacije.... i evo nastavka:

OK....... hotel bilo kakav bio.... naspavali smo se pošteno.
ipak smo se rano probudili i plan je bio da pešice idemo preko grada do dva muzeja itd..... ali neču vas sa tim da zamara, mada su njihovi muzeji fascinantni. sve što sam do sada video palo je u senku.

u glavnom londnoski taksiju su još uvek tamo:


oldtajmera skoro da i nevidiš osim ovog austina:


tako, da smo se poslepodne našli sa Jeffom i Sophie. našli smo se na največem engleskoj piaci. neda je ogromna, nego prevelika, da sve obiđeš u jednom poslepodnevu.... a kamoli sve prodavnice na pijaci.... pošto je to kompletan deo grada.....i da vas nemučim sa fotkama piaci.... odabrao sam fotku gde smo sa Đefom našli nešta zajednički 621AOK kojeg je predprošle godine i vozio:


nakon stikatanja po piaci odlučili smo da idemo na mirnije mesto gde možemo da razgovaramo bez da gledamo gluposti (mada smo ih i kupili.... a to su bile majice sa minijima).
to znači po njivom običaju odmah smo išli u pub na pivo. bilo je ogromno i jako...


nakon piva otišli smo u indijski restoran kojeg je Sofija rezervirala več dan unapred. navodno ako se nerezervira predhodno nema mesta, pogotovo jer je to bila subota.

ali HEJ!!! pre restorana stanemo u dučanu. zašto???????? pa da si kupimo zalihu piva???? šta čemo sa tolikim pivom???? pa nosimo ga u restoran i da ga pijemo dok jedemo  :0_0:
pa zar je to moguče???? navodno je u engleskoj sve moguče...... evo dokaza:


kako smo strpali u kese za svakog po nekoliko piva ušli smo u indijski restoran. tamo su nam odma doneli jelovnik i otvarač za flaše. nisam mogao da poverujem..... da se može piti piče kupljeno u dučanu.... i zašto bi se stideo..... odmah sam otvorio pivce  :pivo:
i uskoro je stiglo jelo. Sophie je naručila barem 8 različitih ukusnih jela....  i tako smo se zapričali u noč.


sledeči dan je več bio peti dan engleske i vreme za avion i povratak kući.
uskoro dolaze slike minija u novoj garaži i faze delimičnog restauriranja.

PS: nadam se da vam nije previše za čitanje.... obečavam da če u buduče biti više fotki, manje teksta


« : February 15, 2011, 21:24:43 PM gregor.tm »

mr.Bean

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 770
Odg: Mini Morris Cooper MK1
« #31 : February 15, 2011, 22:27:26 PM »


@gregor.tm

PS: nadam se da vam nije previše za čitanje.... obečavam da če u buduče biti više fotki, manje teksta




Neka,neka...nek` bude i teksta....meni je ovo Wooowwww.....  :bravo:

Vladimir

  • Aktivan
  • : 4.512
Odg: Mini Morris Cooper MK1
« #32 : February 16, 2011, 07:34:47 AM »

svaka cast i za drustvo i za pricu!!!
samo nastavi da pises a mi cemo da  :citaj:
"It's simple and amazing car" - Paddy Hopkirk

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: Mini Morris Cooper MK1
« #33 : February 21, 2011, 21:48:29 PM »

Samo pisi:),
neke zanimljive stvari iz obicnog zivota u Engleskoj sam po prvi put cuo-video u ovoj temi("covek se uci dok je ziv")
Stvarno sjajna i naporna avantura,ali vredi :good:

mr.Bean

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 770
Odg: Mini Morris Cooper MK1
« #34 : May 25, 2011, 11:18:24 AM »

Kako napreduje ova sjajna priča?

NeMaN

  • Aktivan
  • : 68
Odg: Mini Morris Cooper MK1
« #35 : May 25, 2011, 12:34:17 PM »

svaka cast gregore...cestitam.....fantastican primerak....

samo ti nastavi da nas obavestavas....i postavljas slike...   :bravo: .. .pozz

Divac

Odg: Mini Morris Cooper MK1
« #36 : June 16, 2011, 15:46:00 PM »

Gregore, dugo smo čekali, vreme  je da nastaviš ovu priču,  kako je bilo na IMM-u...

gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 2.234
Odg: Mini Morris Cooper MK1
« #37 : July 20, 2011, 00:49:33 AM »

evo nastavlja se prića o cooperu!

na žalost večina vas ga je več videla na minijadi.
nadam se da če vam ipak biti zanimljive fotke oživljanja minija do stanja u kojem ste mogli videti u živo.

dakle na cooperu je bilo potrebno dosta radova. bio je u besprekornom voznom stanju.... ali prvo je bilo potrebno menjati stranu volana, proveriti sve šarafe, preči preko kočnica, doraditi neke stvari, popraviti greške starih majstora, vremena i dodati mu nekih novih perfomance stvari a i malo sveže boje.

idemo redom.
prvo smo podigli auto, spustili prednji most kako bi promenio letvu volana za levi volan. naravno montirana je kratka- quickrack varijanta ;-)


zanimljivo je kod starih coopera, jer su još uvek imali rupu za magic wand menjač, samo što je bila blindirana tvornički i na novo isečena za tada cooper stil poluge koji se je kasnije upotrebljavao na MK2 autima.....


naravno pod se ponovo ofarbao:



počelo je čiščenje motora:


pošto vlastnik nije bio za dizanje motora iz auta.... sve je išlo sporijim pute, kojeg baš ne volim najviše. moj princip je sve izvaditi napolje i napraviti kako treba. ovoga puta nije išlo mojom voljom.


skidanje stare boje:


i priprema motora za novu boju:


malo svežine:


ovako je izgledalo nakon nekoliko nedelja:


vlastnik je pedantno rešavao stare ogrebotine na tartan red boji ;-)


u međuvremenu razradile su se kočnice- 7" diskovi (nadam se da vidite razlike):


naravno stari klipovi su tvornički bili u crnoj boji (pošto sam več čuo komentare kako sam se usudio farbati crno).


green stuff pločice!




i zadnje kočnice:


jedini pravi bubnjevi:


kad se počne farbanje i renoviranje nema kraja..... ide sve redom:


godine rade svoje:


menjali su se i detalji. novi lucas automat se menjao samo zbog sjaja... ali nas izdao na putu u švicarsku. crko je dako da minija nismo mogli celi put do IMM paliti ključem:


na svakom koraku našle su se minorne greške, problemi itd.... evo npr. trebali smo zavariti stari tunel za menjač:


fali je jedan šaraf tunela.... tokar je napravio novog (svaka mu čast. preradio je metričkog)


gumice na karburatoru za filter.... popucale su.... menjane za nove:


naravno..... tu su i sanke. montirane kako bi zaštitile karter i naravno zbog estetske vrednosti đ:




montiran dodatni nosač motora (preporučujem ga svakom, pa makar vozio 850 motor)


simpatičan detalj.... neko je očito radio na usisnom kolektoru.... mada dosta grešaka sa dihtunzima.... ali napravili smo na kraju kako treba:


novo poglavlje!!!!! novi problemi. nisam razmišljao da če biti poteškoče sa MK1 kvakom i bravom. MK1 model se zaključava samo na strani šofera.... i ako prebaciš volan.... možeš prebaciti kvake... ali treba se promeniti unutrašnji mehanizam. srečom imao sam ga na starim MK2 inno vratima:


pošto je vlastnik u godinama.... treba i utišati buku. izolacija koju preporučujem svakom!!! išla je ne i samo na haubu, nego i unutrašnjost, podove itd....


dok se na cooperu nije radilo..... bio je pokriven. prekrasno je raditi za pedantnog vlastnika!


hmmmmmm, računanje koliko treba felna da gleda napolje..... mmmmm, to če biti pravo!!!!



ima još fotki.... jer na autu se radilo dva puna meseca..... i ako bude želje.... lepim nakon odmora.
još jednom da napomenem.... to nije bila restauracija auta, nego samo obnavljanje! sve što je na njemu staro ima još uvek patinu iz 60tih godina i meni osobno ništa ne smeta.
« : July 20, 2011, 00:53:07 AM gregor.tm »

r_dalibor

Odg: Mini Morris Cooper MK1
« #38 : July 20, 2011, 09:58:12 AM »

Hvala ti na ovoj temi. Meni vrlo interesantna tema!
 
 
: 1 2 [3]