: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13

: Restauracija: mini morris 1000,1971  ( 118308 )

0 and 2 Guests are viewing this topic.

lepibajloni

  • Aktivan
  • : 362
Odg: Restauracija: mini morris 1000,1971
« #90 : September 20, 2010, 02:19:15 AM »

Svaka cast za minija,dobar mini ali plavi kombi jos bolj.
MIlan /lepibajloni

gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 2.234
Odg: Restauracija: mini morris 1000,1971
« #91 : September 20, 2010, 08:16:34 AM »

odlično urađen grejalica kabine!!! čista 5+!!!!

nane

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 327
Odg: Restauracija: mini morris 1000,1971
« #92 : September 20, 2010, 09:42:12 AM »

fantastican mini... :good: odlicna boja,meni najlepsa za mk3...samo napred... :pivo:

Sinisa

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.663
Odg: Restauracija: mini morris 1000,1971
« #93 : September 20, 2010, 20:27:09 PM »

Stvarno je ko lutka.
Samo cepaj. Još malo pa kraj.    :good:

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: Restauracija: mini morris 1000,1971
« #94 : December 14, 2011, 22:55:13 PM »

"Jos malo" se oduzilo,ali evo za neki dan ide na registraciju :)
Da malo osvezim temu od zadnjeg posta,par fotografija,naravno redom kojim se radilo
Kocnice spakovane,komplet novo sem par cevki i obradjenih dobosa
Zadnje

Prednje

Zatim pakovanje vrata,gde sam imao "problem" sa bravicom zakljucavanja,sve je bilo ok ali ja nikako da probam da li radi dok su vrata zatvorena :blush:

Vrata gepeka,odlucio sam se na orginalni sistem sa kederom i metalnim zabicama,kad sam se vec trudio kod krpljenja da sacuvam rupe za zabice.Za sada dihtuje perfektno

U narednom postu cu ubaciti par fotki pakovanja motora :wink:

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: Restauracija: mini morris 1000,1971
« #95 : December 15, 2011, 00:49:51 AM »

Nakon rasklapanja radilica je otisla na obradu,a pre obrade/razbusivanja bloka sasvim slucajno se desilo da sam ga ispeskario.Bio sam malo sumnjicav,ali kako je vec bio prilicno suv,pran nekoliko puta i duze stajao mislim da sam izduvao sav pesak iz njega,videcemo :laughing:
Nakon peskarenja premazao sam ga blokatorom rdje pa zatim wash prajmerom

Dvoumio sam se da li da nabacim epoxy,ali na kraju je ispalo ovako jer sam vec cistio menjac na kog sam nabacio wash
Boju sam radio po uzorku,na kraju je izabrana jedna iz RAL palete,6003

Inace radilica je izasla na prvu 010,a blok na 040.Nije morao toliko,ali ja sam vec greskom nabavio te klipove i tako je i razbusen

U medjuvremenu sam radio deo po deo i slagao na sto

Sve to je mnogo znacilo u narednoj fazi nakon sto je motor ubacen u auto.Resio sam da ga ubacim bas ovako "golog" kao na slici.Iskoristio sam ove drzace sa Golfovog motora 1.1 :)

Smatrao sam da ce mi tako biti lakse,a i bilo je

Moglo je da krene pakovanje :uraa:
« : December 15, 2011, 00:52:11 AM nebkv »

mr.Bean

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 770
Odg: Restauracija: mini morris 1000,1971
« #96 : December 15, 2011, 07:52:40 AM »


  :bravo:  bravo,bravo......    Očekujemo nastavak slika!!!!

bogi

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 182
Odg: Restauracija: mini morris 1000,1971
« #97 : December 15, 2011, 13:59:15 PM »

svaka cast jos malo pa :vozimo:
mini je maxi dozivljaj

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: Restauracija: mini morris 1000,1971
« #98 : December 16, 2011, 16:19:18 PM »

Hvala,a vec se vozi,probno pred registraciju al je vec ubio celih 5 km :laughing:
Zaboravio sam da ubacim prvo fotke pakovanja prednjeg mosta.To mi je ostalo nedovrseno nakon farbanja.Zamenjene osovinice,i maltene sve potrosno na njemu,prevashodno gumeni delovi




Tokom pakovanja gumenih "bombi" imao sam priliku videti kako izgleda kada se iscupa ona matica koja sluzi da je alat za sabijanje prihvati.Nije naivno,ali nije ni posebno strasno.Zameni sam tu "bombu" jednom koja je bila manje istrosena-sabijena nego spremljeni par.Na zalost pogodilo se da sam vec spakovao vozacevu stranu,pa je ta jaca dosla na suvozacevu.Nisam hteo da ih prebacujem iako sam znao da ce biti nizi bas sa vozaceve strane.Da je bilo obratno ne bi bilo starsno,posebno kada sedi samo vozac u autu.Ovako sam pre neki dan napeo vozacevu stranu na licu mesta i podbacio platnicu.Sada je ok
Idemo dalje.Kad sam nabacio most spakovao sam i sve ostalo sto dodje na njega da bi auto bio na tockovima



Nakon ovoga na kraju su ostale samo poluosovine da se ubace pre motora.Kod njih sam samo zamenio manzetene i ofarbao sta je trebalo.Homokinetici su bili ok,naravno sada ocisceni i podmazani
Eksperimentisao sam pa sam pre ubacivanja motora izostavio desnu poluosovinu sa homokinetikom da mi ne bi smetala prilikom ubacivanja motora.Kasnije sam se namucio da je ubacim.Morao sam skoro sve da rasturim sto je u vezi sa desnom glavcinom da bih je ubacio
« : December 16, 2011, 16:22:29 PM nebkv »

Marko90

Odg: Restauracija: mini morris 1000,1971
« #99 : December 16, 2011, 18:53:26 PM »

motor moze da se izvadi i vrati nazad bez vadjenja poluosovina bez ikakvih problema....inace, vidi se da ga radis sraf po sraf, svaka cast, samo napred i da te sluzi!!!  :good:

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: Restauracija: mini morris 1000,1971
« #100 : December 16, 2011, 20:12:39 PM »

Mislio sam da ce ovako biti lakse,ali...
Na Ostinu se nisam zezao sa poluosovinama vec sam normalno vadio motor i ubacivao i sve je bilo ok
Sta da radim kad su colovni,ne mogu zardjale da vratim  :)
A da svaki cas idem i cinkujem jos gore

gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 2.234
Odg: Restauracija: mini morris 1000,1971
« #101 : December 16, 2011, 21:46:17 PM »

bravo za lepo odrađen posao.... zapravo lepo obrađen motor i ostalih delova!!!!
takve fotke zaslužuju da su puno veče i imaju počasno mesto na forumu.

Divac

Odg: Restauracija: mini morris 1000,1971
« #102 : December 16, 2011, 21:51:56 PM »

Svaka čast. Odličan posao. Jedva čekam da ga vidim uživo :bravo:

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: Restauracija: mini morris 1000,1971
« #103 : December 16, 2011, 21:59:21 PM »

Vise nema odlaganja,doduse u Sup-u danas strajk  :thinking:
Kad vec pominjemo motor,a u vezi boje.Primetio sam najmanje dve vrste orginalnih zelenih boja na motorima koje imam.Uglavnom na Ostinima je neka tamnija zelena boja nego sto je bila na ovom motoru iz Minija
Jednom prilikom sam radio dodatnih 100 grama RAL 6003,ali mi je covek zamesao od firme Body,i ispala je tamnija nego ova RAL 6003 od firme Mobihel.Bas ta tamnija je bila slicna onima na Ostin 1275 motorima.Moze se videti delimicno na ovoj slici,levi nosac diname

Inace nailazio sam na info da je vec MK3 motor bio u crnoj boji.Ne znam da li je to slucaj sa ovim IMV primercima?
Ovaj motor i menjac su svakako bili zeleni,ali sa poprilicnom sigurnoscu mogu reci da je ovaj motor malo stariji,verovatno iz nekog MK2.Nailazio sam na zigove 1969 godine proizvodnje,a i jos neke sitnice su indenticne sa 998 Cooper motorom koji imam,a razlicite od ovih mladjih koji su sigurno iz 70tih

gajudin

  • Administrator
  • Aktivan
  • : 2.187
  • bomraketabona
Odg: Restauracija: mini morris 1000,1971
« #104 : December 16, 2011, 22:33:26 PM »

lek za oci :hi:
sjajan primer kako treba raditi :good:
ZIV JE MINI UMRO NIJE!!!!
: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13