Author Topic: potrosnja...  (Read 9686 times)

Offline pepi_kv

  • Aktivan
  • Posts: 28
Odg: potrosnja...
« Reply #15 on: November 13, 2009, 13:21:55 PM »
hehehe pazi stvarno ima nisam obracao paznju  :blush: ...stavio sam crevo,ali tog srafa za stelovanje mesavine goriva i vazduha sa druge strane slike nema,sve sam pregledao imam samo za ler gas da se steluje  :thinking:

Offline Dijabola666

  • Aktivan
  • Posts: 29
Odg: potrosnja...
« Reply #16 on: November 13, 2009, 19:30:06 PM »
smesa se steluje sa donje strane karburatora na velikoj plasticnoj matici. trebalo bi da je crvene boje.

Marko90

  • Guest
Odg: potrosnja...
« Reply #17 on: November 13, 2009, 20:05:31 PM »
Ajd slikaj drugi deo karburatora pa da vidimo :punk:

Offline nikola.m

  • Aktivan
  • Posts: 786
Odg: potrosnja...
« Reply #18 on: November 15, 2009, 11:38:20 AM »
ovako za samouke majstore.....pod uslovom da ti je paljenenje lepo nastelovano...neka ti se auto ugreje na radnu temperaturu....gledaj da ako nece sa sajlom vrati je rukom do kraja....sa donje strane karburatora imas jedan veliki sraf,i iznad njega oprugu,a ispod tog srafa se nalazicevcica(obicno je crvena),koja ode od canceta sa plovkom do karburatora,mislim da je kljuc 17,ali trebalo bi da moze rukom da se okrece...kada ti se ugreje auto,polako zatezi taj sraf iznad te crvene cevcice do te mere dok ne osetis da ce se auto ugasiti,i samo je malo vrati....tada bi trebalo da trosi najmanje...barem je meni tako bilo....
E sada se sa mnom nece sloziti vecina majstora na forumu i reci da nisam u pravu za ovaj moj sistem,ovako ces ustrojiti minija,ici ce malo slabije,ali ce i trositi manje,jer ako koristis minija kao osnovno vozilo znaci ce ti smanjenje potrosnje na ovu cenu benzina.....naravno sto je rekao brutalac,ako ti je karburator dobar i ima dobru iglu....ovo sto sam ti rekao trebalo bi da radi posao..

Offline Dijabola666

  • Aktivan
  • Posts: 29
Odg: potrosnja...
« Reply #19 on: November 15, 2009, 12:04:51 PM »
ima u hajnesu opisano kako da proveris jel ti lepo nastelovan karburator

Offline BaneBRE

  • Aktivan
  • Posts: 1.822
Odg: potrosnja...
« Reply #20 on: November 15, 2009, 15:43:49 PM »
imajte u vidu da ako je siromashnija smesha goriva da ce motor vise da se greje i moze doci do spaljivanja ventila na glavi motora :wink:

Offline pepi_kv

  • Aktivan
  • Posts: 28
Odg: potrosnja...
« Reply #21 on: November 15, 2009, 23:35:03 PM »
nikako da slikam drugi deo,al msm da nema potrebe ako je nikola u pravu za ovaj sraf,a znam na koji misli onda je super  :) sutra cu da uradim to sto si mi rekao,pa cu da vidim kako ce da se ponasa u narednih nekoliko dana  :ded:

aca grunf

  • Guest
Odg: potrosnja...
« Reply #22 on: November 15, 2009, 23:51:34 PM »
zataj sraf samo prati crevo koje ide od lonceta prema usisnom delu karburatora,ali odozdo

Marko90

  • Guest
Odg: potrosnja...
« Reply #23 on: November 16, 2009, 08:34:13 AM »
A jesi probao da uradis ono sa sajlom sauga sto sam ti rekao???

Offline pepi_kv

  • Aktivan
  • Posts: 28
Odg: potrosnja...
« Reply #24 on: November 16, 2009, 11:53:44 AM »
to sa sajlom sam uradio,i rekao bih da je dobro sada  :good: uradio sam i ono sto mi je nikola reko,pa cu da vidim sad kako ce da se ponasa :)

mister x

  • Guest
Odg: potrosnja...
« Reply #25 on: November 16, 2009, 19:52:15 PM »
naravno da bi ustelovali karburator kako treba ,prvo je potrebno uraditi pripreme,a to su
prekontrolisati paljenje ,da je podeseno kao u haynesu 1.4 na zamacu,da su podesene platine ,spijunom,na 0.45
i onda kada se motor ugrejao ,zavrnemo maticu do kraja ,koja se nalazi na osovini sauga,sa donje strane karburatora.
ako smo zavrnuli maticu do kraja ,a karburator ispravan ,automobil bi trebalo da se ugasi ,ako se ne ugasi ,znaci da karburator ima odstupanja ,te da je potrosena iglica ili sama vodjica iglice.
onda iz tog polozaja odvijemo maticu za cepo krug i polako probavamo auto ,laganim dodavanjem gasa ,a jos bolje se oseti u samoj voznji,izadjete na ulicu i krenete i pod nogom oseticete kako auto vuce ,i da li mu je posna smesa ,ako treba svaki put po malo odvijate maticu na karburatoru dok ne osetite da vas auto vuce i prima gas ,sa rasterecenjem,ako ste postigli bogatu smesu,pri turazi na auspuhu ce biti crnog dima ,ako ste podesili ,zna se sa dobrim benzinom auspuh beliti ,ili biti bar braon boje,osim ako ne trosi pola ulje pola gorivo,nije preporucljivo ustinuti ,automobil ,jer nesto ce vec da crkne ,bolje ustedite neku kintu i ubacite gas ,ako ste nedovoljno odvili maticu na karburatoru ,pri turiranju motora ili samoj voznji u visim obrtajima ,na auspuhu cujete propucavanje.
u velikim radincima ima majstor koji je sklopio davno mog minija i ustelovao je paljenje i karburator ,da je auspuh bio beo kao mleko,sve je to bilo lepo dok jedan drugi nije resio da mi zameni taj karburator dok ja nisam bio tu. covek je vozio trke sa minijem i dosta ga dobro poznaje ,jednom cu otici ponovo da mi usteluje karburator

Marko90

  • Guest
Odg: potrosnja...
« Reply #26 on: November 16, 2009, 21:38:43 PM »
platine idu na 0.4 a ne 0.45

Offline radisa791

  • Aktivan
  • Posts: 23
Odg: potrosnja...
« Reply #27 on: December 22, 2009, 09:34:27 AM »
postavio sam ranije post kako se shtelujE i isputiuje SU CARB.
  http://forum.miniclubserbia.rs/index.php/topic,1293.0.html