naravno da bi ustelovali karburator kako treba ,prvo je potrebno uraditi pripreme,a to su
prekontrolisati paljenje ,da je podeseno kao u haynesu 1.4 na zamacu,da su podesene platine ,spijunom,na 0.45
i onda kada se motor ugrejao ,zavrnemo maticu do kraja ,koja se nalazi na osovini sauga,sa donje strane karburatora.
ako smo zavrnuli maticu do kraja ,a karburator ispravan ,automobil bi trebalo da se ugasi ,ako se ne ugasi ,znaci da karburator ima odstupanja ,te da je potrosena iglica ili sama vodjica iglice.
onda iz tog polozaja odvijemo maticu za cepo krug i polako probavamo auto ,laganim dodavanjem gasa ,a jos bolje se oseti u samoj voznji,izadjete na ulicu i krenete i pod nogom oseticete kako auto vuce ,i da li mu je posna smesa ,ako treba svaki put po malo odvijate maticu na karburatoru dok ne osetite da vas auto vuce i prima gas ,sa rasterecenjem,ako ste postigli bogatu smesu,pri turazi na auspuhu ce biti crnog dima ,ako ste podesili ,zna se sa dobrim benzinom auspuh beliti ,ili biti bar braon boje,osim ako ne trosi pola ulje pola gorivo,nije preporucljivo ustinuti ,automobil ,jer nesto ce vec da crkne ,bolje ustedite neku kintu i ubacite gas ,ako ste nedovoljno odvili maticu na karburatoru ,pri turiranju motora ili samoj voznji u visim obrtajima ,na auspuhu cujete propucavanje.
u velikim radincima ima majstor koji je sklopio davno mog minija i ustelovao je paljenje i karburator ,da je auspuh bio beo kao mleko,sve je to bilo lepo dok jedan drugi nije resio da mi zameni taj karburator dok ja nisam bio tu. covek je vozio trke sa minijem i dosta ga dobro poznaje ,jednom cu otici ponovo da mi usteluje karburator