Author Topic: problem  (Read 7766 times)

Marko90

  • Guest
Odg: problem
« Reply #15 on: December 07, 2009, 10:22:05 AM »
 Ja sam dosuo ulja u karb da se onaj siber teze izvlaci i za sad nemam problema, pali odlicno i radi kao sat....Pumpa nek saceka  :)

Offline Brutalac

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 811
Odg: problem
« Reply #16 on: December 07, 2009, 11:07:25 AM »
 :swoon:

Pa ako sada radi normalno znaci da uopce nije problem u pumpi...

Offline Dijabola666

  • Aktivan
  • Posts: 29
Odg: problem
« Reply #17 on: December 07, 2009, 11:53:06 AM »
ulja mora biti u carb. jer ako se mnogo brzo podize malo je vazduha a puno goriva i eto problema :)

Marko90

  • Guest
Odg: problem
« Reply #18 on: December 07, 2009, 16:26:06 PM »
nisam rekao da ulja nije bilo vec da sam ga dolio..... Znam da mora da ga bude... :)

Offline radisa791

  • Aktivan
  • Posts: 23
Odg: problem
« Reply #19 on: December 22, 2009, 16:39:20 PM »
slusajte ovako, na svakom tom carburatoru ,kojim hranimo nase motore dok se vozamo, postoji mali rezervoar goriva ciju kolicinu regulise plovak sa iglicastim ventilom. e taj mali rezervoar ima rupicu ,odmah ispod sise na koji nabadamo crevo koje vodi od pumpe, kroz koju ulazi vazduh kako nebi bilo pod pritiska. us lucaju da je zatvorena ta rupica ne bi bilo istog vazdushnog pritiska na nivo goriva u rezervoaru i na jetu tj iglici sa druge strane kada je motor u mirovanju doslo bi do blagog prelivanja goriva u carb ili usisni kanal i druga situacija kada treba ostvariti dovoljan podpritisak u usisniku da bi to gorivo krenulo. dakle pumpa u ovom slucaju nema veze sa tim sto decko ne moze odmah da upali motor svoga minija. a ako se to nastavi desavati i kada crab ima ulja za podmazivanje klipa, gresku treba traziti na samom klipu , njegovom cilindru, jetu ili iglici, ili vuce falsh vazduh, moze ga vuci cak i kror piksne koje sluze kao lezajevi osovinice leptira. (ako je paljenje u redu, naravno)