sistem rada je sledeci :
skines hladnjak ,stari tip to si vec uspeo ,zatim skines propeler imas cetiri srafa za kljuc broj jedanaest ,zatim popustis alternator ,skines remenicu ,zatim skines vodenu pumpu koja ima cetiri srafa ,broj 13 polako je skini da ne pocepas dihtung .
otpustis selnu koja steze gumu za glavu i sve sa pumpom svuces ,zatim otpustis selnu sa gume koja steze za pumpu i svuces sa pumpe vodene.
kada si to sve uradio ,ocisti malo pumpu iznutra ako ima kamenca ,uzmi crevo ,ako imas jedno staro ili novo dimenzija je ista kao ono crevo sto ide iz hladnjaka za grejanje ,preko poklopca ventila ,pa u debelo crevo .
ako nemas imam ja ,odlicno je i mozemo ga seckati.
bitno je da ga odseces malo krace ,odnosno da ga uskladis kada stavis vodenu pumpu da ne upire u glavu ,malo neka bude krace ,prvo namontiras na pumpu dotegnes selnu i takodje dotegnes za lulicu na glavi ,i obrnutim redom sve vracas.
bitno je da po vracanju pumpe ,pogledas kakav je dihtung,ako je los napravi novi od klingerita ,recimo debljine 0.8 ili ako procenis da moze stari ,dodaj na njega malo silikona ,ali praktikuj crni ,mnogo bolje lepi i podnosi visoku temperaturu.
sve to stegni po osecaju i gas,veruj mi ja vec duze vreme koristim to crevce i nema razlike.
ako ti nesto nije jasno ,zovi ,znas broj .pozz