: [1] 2 3 4

: obrada glave i bloka  ( 15386 )

0 and 1 Guest are viewing this topic.

mister x

obrada glave i bloka
« : November 08, 2009, 18:17:33 PM »

zna li netko ko je najbolji za obradu glave i bloka u beogradu ,
konstantno sam u problemu i vec cetiri dihtunga vrisnula ,a majstori uporno tvrde da je motor zamadjijan
a upravo sam utvrdio da drugi treci i cetvrti klip u nultoj tacki dostizu istu visinu i fali im nekoliko desetih da bi klip bio u ravni sa blokom ,dok je prvi u problemu ,deo klipa koji je do broja motora ima isti zazor kao i ostala tri a deo klipa koji je okrenut ka usisnoj grani ,ili kabini skoro je poravnat sa glavom .kao da je taj deo obradjen pod uglom ,cak kazu da je klip krivo odliven,
ima li netko neku ideju sta ciniti ,jer ja vise nemam pojma kome verovati ,ili cu izvaditi ovaj motor i baciti ga u staro gvozdje i ubaciti od renoa 4 ili nesto manje pa da se kotrljam

Marko90

Odg: obrada glave i bloka
« #1 : November 08, 2009, 21:35:44 PM »

ha ha :). Dule, u ovom klubu i opste u Srbiji NEMA coveka koji je vise puta rasturao jedan te isti motor od mene. Poslusaj me ako oces da se vozis. Povadi klipove, radilicu, sve sa bloka, zatim odnesi blok na ravnanje a potom i glavu. Preporucio bi ti Cubija al u Novom Sadu al da im stalno visis nad glavom jer znaju da zajebu ako im samo ostavis i odes... :good:

Marko90

Odg: obrada glave i bloka
« #2 : November 08, 2009, 21:39:27 PM »

A da za dihtung. Samo minispares i samo bakarni. Kad zatezes glavu nemoj bas gledati fabricki na koliko kila da bude nego slobodno dodaj bar jedno 3 vise nego sto treba, ostavis ga tako do sutra(nemoj ga paliti) potom opet prekontrolises i po potrebi dotegnes. Provereno 1000% Meni je procurela pa kada sam je jos DOOSTA dotegao vise od napisanog, najzad je prestala. (cureo mi antifriz na sve strane izmedju glave i bloka)

mister x

Odg: obrada glave i bloka
« #3 : November 08, 2009, 22:11:47 PM »

promenio 4 dihtunga ,sada trenutno imam original unipartov ,stari novi deo
ali ne usudim se samo ga stegnuti,mislim da motor sutra izvadim ,rasturim ,obelim glavu ,blok i ponovo slozim ,
sto se stezanja tice ,razlicita su misljenja ,netko kaze 7 netko 9 kg ,ali jedno je sigurno ,da te bakarne dihtunge treba dotegnuti na nekih 200 do 300 km,sve kasnije moze biti kasno ,
sta kazes i posle dotezanja curio ti antifriz izmedju glave i bloka

Marko90

Odg: obrada glave i bloka
« #4 : November 08, 2009, 22:14:57 PM »

Pa procitaj sta sam ti napisao.... Rasturi ceo motor odnesi glavu i blok na ravnanje, dihtung BAKARNI SA MINISPARESA. Prvo ga zategnes kako pise, zatim dodas par kila vise, slobodno jos 3. Ostavi ga do sutra (malo da se sabije dihtung) pa zatim ponovo prekontrolisi.

Marko90

Odg: obrada glave i bloka
« #5 : November 08, 2009, 22:20:05 PM »

Ja sam tako sacekao dan jedan kada sam na mom polu 16V dotezao glavu (isto bakarni dihtung) i okrenuo sutra dan kljuc za citavih 90stepeni. Zatim, kada smo na miniju to isto uradili (sacekali sutra pa ponovo) jedan sraf se mogao jos doteci  tako da preporucujem ti da me poslusas ako hoces da ti auto najzad proradi kako treba. Ali ne mora da znaci da pucanje dihtunga ima veze sa glavom i blokom. Pitaj koga god hoces u 90% slucajeva pukne kada se auto pregreva

mr.Bean

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 770
Odg: obrada glave i bloka
« #6 : November 08, 2009, 22:27:19 PM »

Da li si probao da taj klip sa prvog cilindra zamenis sa klipom koji je u drugom ili trecem cilindru,pa da vidis da li imas istu situaciju? Ako je isto onda nije do klipa! Onda bi trebao da odneses blok na masinsku obradu da ga provere i po potrebi da ga poravnaju... A sto se tice dotezanja po mom misljenju je najbolje novi brezoni,matice,kvalitetan dihtung i po fabrickom uputstvu dotegnuti.....

mr.Bean

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 770
Odg: obrada glave i bloka
« #7 : November 08, 2009, 22:32:59 PM »

http://www.mrm.co.rs/masinska_radionica.htm

Znam za ove u Beogradu,ali ne znam koliko su kvalitetni.....

Mozda neko od majstora iz Beograda moze da potvrdi njihov kvalitet?
« : November 08, 2009, 22:42:10 PM mr.Bean »

Marko90

Odg: obrada glave i bloka
« #8 : November 08, 2009, 22:51:03 PM »

Pazi Marko, kakvi to treba da su klipovi da ne su nejednaki???? Koji proizvodjac sme tako nesto da uradi? Moze biti da su leteci lezajevi neravnomerno potroseni il da je radilica kriva, to moze biti al da su klipovi nejednaki to nikad nisam cuo.... Jedino da je svaki razlicit proizvodjac, pa ne verujem bas da bi i onda bili razliciti, a i koji bi majstor tako nesto montirao...

Aman

  • Aktivan
  • : 1.474
Odg: obrada glave i bloka
« #9 : November 08, 2009, 22:56:15 PM »

dule, najbolja obrada motora (cuo sam sa vise strana) ti je kod majstor ljube kod tabor restorana u bulevaru revolucije preko puta pijace. mr je isto dobar samo sto ti oni nece uraditi pedantno ako ih ne znas licno. kod majstor ljube i *** (ne znam kako mu se ortak zove) rade obradu i majstor rasa i majstor nesa mislim, tako da oni imaju iskustva sa nasim motorima...
"Auto bez zvuka je kao devojka bez glasa."
"Ne veruj svemu sto mislis."

aca grunf

Odg: obrada glave i bloka
« #10 : November 08, 2009, 23:12:57 PM »

za sredjivanje glave,sta god treba, zekavica u tomazeovoj,kod dusanovacke poste...

Aman

  • Aktivan
  • : 1.474
Odg: obrada glave i bloka
« #11 : November 08, 2009, 23:33:27 PM »

bata i ljuba se zovu ova dvojca od gore  :ded:
"Auto bez zvuka je kao devojka bez glasa."
"Ne veruj svemu sto mislis."

mister x

Odg: obrada glave i bloka
« #12 : November 08, 2009, 23:41:30 PM »

cuo sam da imaju neki jos kod gradske bolnice ,znali netko sta o tome,
drugo klipovi su fabricki ,i vidi se na golo oko da je blok gde je klip prvi do hladnjaka nevesto uradjen ,mislim da je masina malo pobegla ,jer prvi put kada je obradjivan blok nisam dirao broj ,a drugi put je majstor i to skinuo i pretpostavljam da je masina napravila kosinu ,jer kada podignem klip u mrtvu tacku gore do broja motora ima normalan zazor a na delu koji je okrenut ka usisnoj grani skoro je klip ravan sa blokom ,deli ga neka stota ,jako plitko,
doneo sam tako obradjenu glavu i blok stegao unipartov dihtung original i presao 1000 km i propirio je kompresiju,auto se nije pregrevao ,ponovo skinem glavu ,a ona se uvila po duzini ,sto majstor nikako nije hteo da prihvati ,i kad je obradio nije hteo da prizna a bila je kriva.
sad nema sale vadim motor i mora blok i glava na ravnanje i po potrebi da se udese klipovi ,ako trba za neku desetu da se obrade.
definitivno ova srbija je trula ,majstori i kvalitet jedna velika nula ,svi vole da uzmu pare a kvalitet nikakav, a da priznaju gresku nikada,ako se utvri da su ove moje tvrdnje tacne i da me je zeznuo ,ma gonicu ga do groba ha ha

Sinisa

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.663
Odg: obrada glave i bloka
« #13 : November 08, 2009, 23:45:52 PM »

Da, i ovi Acini i Bata i Ljuba su dobri.

mister x

Odg: obrada glave i bloka
« #14 : November 08, 2009, 23:46:43 PM »

a to sto kazes da je radilica kriva ili da lezajevi neravnomerno potroseni,nema logike ,
lezajevi novi ,blok hilznovan na standard ,ali opet da je i tako nesto klip bi onda celom povrsinom izasao napolje ,a ne bi pola bilo normalan zazor a pola skroz plitko,klip u hilzni nema mogucnost da se krivi i da postigne taj efekat
: [1] 2 3 4