zadnji deo mozes sam dok za prednji bi trebalo da imas alat... zadnji deo podizes tako sto skines tocak, otkacis amortizer i spustis rame od zadnje polu shasije koliko god mozes... kad to uradis treba da izvuces onu trubu sa gumenim jastukom... na uskom delu trube videces jedan "bolcn" (okrugao deo) koji treba da odvojis od trube i da izmedju njega i trube stavis podloske. (podloska 1mm = vishi auto za chini mi se 1cm)
Sve stoji sto je Bane rekao (osim omjera u dizanju...omjer je 1/3...znaci 1mm = 3mm) ali ja mislim da je auto propao zbog :
1: Potrosili su se knuckle jointovi...sto nije nista cudno...
2: Zato sto su se potrosili knuckle jointovi i nije ih se zamijenilo na vrijeme, potrosila su se ramena...nisu rupe za knuckle jointove vise konusne...
3: Gumene kugle su zbog starosti spljostene...
Podmetanje podlozaka je po meni privremeno rijesenje ili dugorocno izbjegavanje problema i povecavanje kvara...
Da se sve to zamijeni sto sam rekao nije neka cifra (ako se nadju dobra rabljena ramena) a miran si slijedecih god dana sa knuckle jointovima i 20 god sa gumenim kuglama...