pošto več danima kasnim sa kačenjem obečanih fotki sa susreta, ja vam samo kopiram iz slike iz slovenskog foruma. nadam se da vam neče smetati slovenski tekst. za koji dan napraviču prevod.
i izvinite na veličini slika. skoro svima pola desne stranice fali. neznam kako da ih smanjim na photobucket.
letos je v Birmighanu poleg bivše Rover tovarne (ki je bila svoj čas ponos avtomobilske industrije v GB in so tudi izdelovali minija) bilo mednarodno mini srečanje pod imenom IMM2009- international mini meeting.
to srečanje je vsako leto v drugi državi, vsakih pet let pa simbolično v rodni angliji. z leti je to preraslo v največje srečanje na svetu in prehitelo srečanja na znamenitem dirkališču Silverstone.
uradno še nepotrjenih udeleženih minijev je bilo cca. 3.600, po neuradnih tudi 5.000 in vsaj 3x toliko obiskovalcev. ogromno je bilo takih, ki so stali oz. bili parkirani zunaj dogajanja. prav neverjetno je bilo videti okolico Birmighana, ki je bila zaparkirana z miniji, na cesti pa ni bilo minute, da ne bi mimo drvelo vsaj nekaj minijev z vsemogočimi tujimi registerskimi tablicami.
na srečanje je prišlo mnogo znanih osebnosti, tudi najbolj slovit zmagovalni dirkač Pady Hopkirk in njegov slavni mini cooper S z registersko tablico 33EJB
objalvljene slike so le približek dogajanja, saj v euforiji, ki jo tam doživiš pozabiš na fotoaparat, poleg še snemaš in šele doma se zaveš kaj vse nisi poslikal. upam, da bo več fotk dodanih s strani preostalih slovenskih udeležencev.
v naprej se opravičuje, ker so fotke iz neznanega razloga odrezane na desni polovic?????? :?
na sliki je po mojem okusu najbolj urejen, originalen in restavriran mini cooper MK1 998 v ozadju se vidi manjši del mini tabora.
pod pokrovom je natanko tako, kot da je prišel iz tovarne.
originalen S:
ni manjkalo niti takratnih dodatkov oz. dodatne opreme (na sliki poličke za potnike na zadnjih sedežih).
še obvezna angleška piknik košarica (bile so pa tudi izdelovane po merah odprtine pod zadnjimi sedeži)
najbolj mistična barva za fotografe. fiesta yellow (moja najljubša BMC barva), ki spreminja svoje odtenke glede svetlobe in okolice. rumena, ki je na vsaki sliki drugačna. ta barvna konbinacija s belo streho na cooper modelih je tudi bila ena najredkejših in danes ena najbolj iskanih.
spodnja slika dokazuje, da so se angleži v zadnjih desetih letih zelo, zelo potrudili pri kvaliteti custom minijev. to dokazuje tudi spodnje fotke:
na srečanje je prišlo mnogo znanih proizvajalcev, prodajalcev, dirkačev in med njimi je en redkih, ki je vse našteto. to je carl austin iz GB, ki podira rekorde s svojim "twinijem" minijem, ki ima dva motorja in več ali manj vse dele narejene iz titana. njegov rekord na pisti 400m se vrti okoli 10 sek. sila preprost možakar, katerega mail bom prilepil v naslednji temi. ni se mogel načuditi, da smo prišli od tako daleč. navdušenja ni mogel skriti tako sem domov odšel z njegovo podarjeno majico ;-)
in njegova zver
v veliko veselje mi je bilo, da sem osebno spoznal kar nekaj članov iz turbo mini foruma, saj smo že leta v kontaktih. eno od turbo vozilo je tudi oranžni turbo mini:
znameniti turbo mini od miniwilliamsa, ki ima minijev motor z več kot 200 in nekaj konjev. noro!!!
zanimivi so bili tudi stari karavan miniji, ki so imeli tank na nasprotnem boku kot kasnejši modeli, brez odprtine, kot jo danes poznamo:
IMG]http://i558.photobucket.com/albums/ss29/gregor-tm/Slika198.jpg[/IMG]
dosti je bilo tudi mini GT, clubmanov in estatov s svojimi značilnimi kvadratastimi prednjimi nosi:
tudi luksuzne elf in wolsley izvedbe so bile prisotne. žal nisem videl niti enega v cabrio izvedbi:
works izvedbe:
in seveda brez prvega zmagovalnega minija iz monte carla ne gre. to je 33EJB:
hvala tudi škotu, ki je bil prodajalec in nam za 5funtov prodal minija s katerim se je naš Svit podil cela dva dni. še spat je šel z njim:
največ pozoronosti so pritegnili miniji iz leta 1959. nekaj takih je bilo tudi, ki so bili narejeni še predno so jih začeli uradno prodajati.
prvi serijski mini iz tekočega traka, znani 621AOK:
toliko za enkrat. na željo damo še kaj več fotk.