obicna voda kljuca od 82 s do 95s, u zavisnosti same gustine vode.gustina vode zavisi od procentualnog sastava rastvorenih primesa u njoj,stp mi inace zovemo kamenac kada voda ispari.voda kada je temperatura veca od 95s pocinje veoma brzo da se siri i prelazi u gasovito stanje sto se zna koji problem pravi.
znaci za bilo koja vozila koja imaju zatvoren ili ,,polu zatvoren,, sistem hladjenja,nije preporucljivo duza upotreba vode<to mislim na cistu vodu>.sto se tice temperature u sistemu hladjenja kada je voda nebi trebalo da predje 95s,zato se vadi termostat da se moze kontrolisati donekle temperatura,ili se stavlja termostat od 65s do 72-75s,atakav je tesko nabaviti,obicno su ,,72-75sdo 85-90s,jer se inace slabo trazi u maloprodaji,a pitanje i proizvodnje takvih,zato naravno koristi se antifriz u varijanti sa vodom<destilovanom,izbegavati obicnu vodu jer kod duze upotrebe ostavlja puno kamenca>ili bez nje,sto je po meni prakticnije,i posle mozes da ocekujes neku kontrolu temperature tecnosti za nladjenje i samog motora,sa ili bez termostata,koji je pbicno potreban samo zimi.
g12 je predvidjen za noviju generaciju motora sa zatvorenim sistemom hladjenja koji radi pod nekim pritiskom,pa tako imas i razlicite ,,g12,i neke druge oznake koje bi morao videti u auto dati za svako vozilo posebno,,