Prvo, Amane, svaka čast - srce mi je zaigralo
da li se mini 1959. godine prodavao za dzabe?
Te godine nije ni bilo mini klubova, i Mini još nije bio dokazana legenda. Mi govorimo o nečemu što je u poslednjih 50 godina dokazalo svoj status i steklo obožavaoce. Ne može to da se poredi.
da li i njega treba mrzeti jer je "indijski", a voleti samo npr. e-type?
ako neko ne vidi razliku između erotike na 4 točka, neponovljivog remek dela pod imenom e-type i bilo čega drugog što nosi ili ne nosi jaguarovu značku... onda nam se kriterijumi toliko razlikuju da nema svrhe dalje diskutovati.
ali da li samo poznavaoci mehanike treba da voze aute? ja bih voleo da imam starog minija, ali je jasno da ga ne mogu koristiti kao svakodnevni auto.
Ja minija koristim kao svakodnevni auto, a možeš da pitaš advokata Belosavića, Vladimira, Sinišu i druge - užitak je potpun.
Kao i fefe, duduk sam za mehaniku. Ipak, volim i vozim minija jer je doživljaj potpuno drugačiji od novog automobila koji se koristi kao mobilni telefon.
Kao sto je Aman napisao - minijevac i binijevac nemaju o čemu da pričaju. Osim toga, šta bi binijevac mogao da pokaže na skupu? Svaki mini je priča za sebe, a biniji su svi isti onakvi kakve ih kupiš u radnji i kakvih je pun grad - eventualno možeš da ga ofarbaš u neku nestandardnu šaru.
Nemam ništa protiv da binijevci osnuju klub i da se druže - nemam pojma šta bi radili na tim druženjima i o čemu bi pričali, verovatno isto kao i u klubovima honde civic ili golfova - ako tako nešto igde postoji.
a vlasnici mercedesa su romi gasterbajteri, bmw-a krimosi i dizelasi, nemci su nacisti, a jevreji skrtice?
ne radi se o stereotipima, nego o proseku i proverenom iskustvu i prostoj logici. Auto od 20 000 eur (ili 4 000 učešća i 300e rata), koji pritom nije upotrebljiv za porodicu, kod nas mogu da priušte uglavnom fenseri sa novcem sumnjivog porekla.
sto se ablendovanja tice, ima vec toliko minija po beogradu da nema poente svakom mahati
radi se o ablendovanju između Minija i MINI-a, tj činjenici da nas kuliraju i okreću glave.
meni je jasna amanova poenta, ali onda je ovo forum zaljubljenika mini oldtajmera, a ne mini automobila.
a kako bi iko mogao da pretpostavi nešto drugo? Mini jeste oldtajmer, mi volimo Minija, dakle da - ovo jeste klub zaljubljenika u jednog oldtajmera.
BMW automobil je novi auto u svakom smislu i to što su kupili ime i reciklirali tuđi dizajn sa namerom da zarade na gotovoj reputaciji i izgrađenim emocijama ne znači da i mi treba da se primimo na propagandu.
covek na mini2 forumu rece kako je prodao cooper s jer je hteo nesto ekonomicnije i uzeo suzuki swift. kaze cak da nije bilo ni neke prevelike razlike u voznji, bio je brz, zgodan, imao i mekse i prijatnije sportsko vesanje. imao je samo 1 problem - mrzeo ga je kad ga svako jutro vidi i treba da ide na posao njime. posle 6 meseci ga je prodao i ponovo kupio minija..
ovo mi zvuči tačno kao da mu swift nije bio dovoljno fensi i nije privlačio pažnju, pa je morao da uzme Binija opet.
stice se utisak da je najveci problem novog minija na ovom forumu to sto je to u stvari nov auto ... novi auto koji ne treba da se stalno budzi i popravlja, vec radi takav kakav jeste
mislim da si stekao pogrešan utisak. Ima različitih mišljenja - meni, recimo, Bini je ružan - vulgarni plastični svemirski brod, koji se od Minija razlikuje kao paintball pištolj od revolvera. Kada bih imao para ne bih ga kupio ne samo zbog izdaje brenda i fancy reputacije, nego zato što mi se ne sviđa. Fefe, sa druge strane, bi, ali ni on niti iko drugi od nas koji volimo i vozimo prave Minije nikad neće poverovati u tu priču o kontinuitetu.
Ostavite lepo legendu na miru, nemojte ga dizati iz mrtvih, šminkati, praviti frankenštajna. Ružno je, baš kao što su ružni dorski stubovi, karijatide, balusteri i zlatne floralne kvake na Karićevim vilama po dedinju.